kariya Skrivet 2 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 sorry.. men jag måste svara här.. det står att jag inte har läst det här fast jag gjort det flera gånger.. själv gillar jag inte skräckfilmer så mycke jag hänger inte med här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 2 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 jag hänger inte med här asså.. ja, det är ju som nå märke om man inte har läst.. Men jag har läst flera gånger å irriterar mig på det där märket . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 2 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 men du film expert funny, vilken tycker film tyckte du att du fick mest rysningar av (om du fick)? "The Shining", fast det är nog mest Jack Nicholsons förtjänst. Han gör en ruggigt ruggig roll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 2 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 Läste på en Friday the 13th-sida att del 1 och 2 var kantat av misstag under inspelningarna, bl.a. på 2:an när jason står på en stol och den går sönder osv. De flesta Friday the 13:th-rullar innehåller en hel del missar. Kollade igenom alla med en kompis för ett tag sen. Vi räknade bla. alla Jason's kills och lite sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Haggard Skrivet 3 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2004 "The Shining", fast det är nog mest Jack Nicholsons förtjänst. Han gör en ruggigt ruggig roll. a, jack nicholson är en jävel som passar jävligt bra att spela lite psykopataktiga roller (lite??). DET är en fjantfilm jämfört med Shining. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 4 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 a, jack nicholson är en jävel som passar jävligt bra att spela lite psykopataktiga roller (lite??). DET är en fjantfilm jämfört med Shining. Håller med... Förresten, var det någon som såg Evil Dead igår (?) på SVT2 (?), vid midnatt nån gång? Riktigt skön rulle asså Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 the shining är inge läskig. sett den ensam hemma flera gånger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 (redigerad) the shining är inge läskig. sett den ensam hemma flera gånger Aldrig sett the shining, men fan jag har hört det förut. Kanske sett den? Kalan: Det är ju för fan den skit äckliga Citat från King "Den läskigaste filmen jag någonsin sett" då måste den vara jävla läskig Redigerad 4 augusti, 2004 av kariya Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 5 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2004 (redigerad) Kalan: Det är ju för fan den skit äckliga Citat från King "Den läskigaste filmen jag någonsin sett" då måste den vara jävla läskig Haha, jag tycker att den är riktigt bra... Älskar kameravinklarna asså Det är ju Sam Raimi (regissören till Spiderman-filmerna) som har gjort den... Bruce Campbell (Bruce är gammal polare med Sam Raimi från plugget, Bruce har även gjort cameo-roller i spidey-filmerna) spelar huvudrollen som Ash... Jag tycker att man nästan måste se filmen, även om man inte gillar skräck/splatter... Varning! Känsliga personer bör EJ klicka här! Bilden innehåller ett blodig, nergrisat jävla zombieface Redigerad 5 augusti, 2004 av Kalan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 5 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2004 Såg också den filmen, den är så jävla rolig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 5 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2004 the shining är inge läskig. sett den ensam hemma flera gånger Wow...ensam. Har du fått en tapperhetsmedalj för det? btw: Fann ingen glädje i Evil Dead. Det är nog inte riktigt min typ av skräckfilm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 5 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2004 Såg också den filmen, den är så jävla rolig haha, ja... zombierna spyr ju mjölk på löpande band, och för att inte tala om "specialeffekterna" i slutet btw, fodralet till SE-utgåvan är ju störtskönt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 5 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2004 Det roligaste var slutscenen ja, och när armarna sköt ut ur kropparna från slumpade platser. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 5 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2004 Såg bara slutet på Evil Dead, men har sett Army of Darkness och rekommenderar den om man gillade första. Shining suger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Haggard Skrivet 5 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2004 Om evil dead så håller jag med funny, inte min typ av skräckfilm. Inte särskilt road av tjejer som blir våldtagna av träd, andar som leker skogshuggare och kasperdockor i källaren... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 6 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2004 Jason X går på kanal + idag. Kommer inte ihåg vilken tid men titta i tv tidningen. (Filmen suger ju iofs men ville bara skriva att den gick på kanal + så att dom som inte har sett den. Får se denna kassa rulle) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 6 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2004 Jason X går på kanal + idag. Kommer inte ihåg vilken tid men titta i tv tidningen. (Filmen suger ju iofs men ville bara skriva att den gick på kanal + så att dom som inte har sett den. Får se denna kassa rulle) Jag stör mig på skådespelarna mest, speciellt robotbruden 6 typ kaptenen på skeppet eller vem fan det var Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 6 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2004 Jason X går på kanal + idag. Kommer inte ihåg vilken tid men titta i tv tidningen. (Filmen suger ju iofs men ville bara skriva att den gick på kanal + så att dom som inte har sett den. Får se denna kassa rulle) STFU! alla friday the 13th äger kanske inte ettan då. händer ju inget i den. Pamela är ju mongo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 6 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2004 Gillar du inte ettan...? Den är ju en av de bästa, Jason X suger ju apdrul långa vägar, fattar inte varför man gjorde nåt sånt skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 6 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2004 (redigerad) BTW, Jason X är ju total gay! hatar att han ser ut som en macho wannabe EDIT: w0rd, pico Redigerad 6 augusti, 2004 av Kalan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts