Jump to content

Skräckfilmsmördare

Kalan
 Share

Vilken skräckfilmsmördare föredrar du?  

332 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• Inlägg 2,1k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Läste på en Friday the 13th-sida att del 1 och 2 var kantat av misstag under inspelningarna, bl.a. på 2:an när jason står på en stol och den går sönder osv.

De flesta Friday the 13:th-rullar innehåller en hel del missar. Kollade igenom alla med en kompis för ett tag sen. Vi räknade bla. alla Jason's kills och lite sånt ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

:wub: a, jack nicholson är en jävel som passar jävligt bra att spela lite psykopataktiga roller (lite??). DET är en fjantfilm jämfört med Shining.

Håller med...

Förresten, var det någon som såg Evil Dead igår (?) på SVT2 (?), vid midnatt nån gång? Riktigt skön rulle asså :shifty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

the shining är inge läskig. sett den ensam hemma flera gånger :wub:

Aldrig sett the shining, men fan jag har hört det förut. Kanske sett den?

Kalan: Det är ju för fan den skit äckliga ^_^

Citat från King "Den läskigaste filmen jag någonsin sett"

då måste den vara jävla läskig :huh:

Redigerad av kariya
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kalan: Det är ju för fan den skit äckliga :)

Citat från King "Den läskigaste filmen jag någonsin sett"

då måste den vara jävla läskig :)

Haha, jag tycker att den är riktigt bra... Älskar kameravinklarna asså :wub:

Det är ju Sam Raimi (regissören till Spiderman-filmerna) som har gjort den... Bruce Campbell (Bruce är gammal polare med Sam Raimi från plugget, Bruce har även gjort cameo-roller i spidey-filmerna) spelar huvudrollen som Ash... Jag tycker att man nästan måste se filmen, även om man inte gillar skräck/splatter...

Varning! Känsliga personer bör EJ klicka här! Bilden innehåller ett blodig, nergrisat jävla zombieface (w00t)

post-24-1091664255_thumb.jpg

Redigerad av Kalan
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

^_^ Jason X går på kanal + idag. Kommer inte ihåg vilken tid men titta i tv tidningen. (Filmen suger ju iofs men ville bara skriva att den gick på kanal + så att

dom som inte har sett den. Får se denna kassa rulle) :)

Jag stör mig på skådespelarna mest, speciellt robotbruden 6 typ kaptenen på skeppet eller vem fan det var :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

^_^ Jason X går på kanal + idag. Kommer inte ihåg vilken tid men titta i tv tidningen. (Filmen suger ju iofs men ville bara skriva att den gick på kanal + så att

dom som inte har sett den. Får se denna kassa rulle) :)

STFU! alla friday the 13th äger :D kanske inte ettan då. händer ju inget i den. Pamela är ju mongo :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor