guardian Skrivet 31 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2004 (redigerad) då har man införskaffat sig en hockey mask . gjorde en liten rolig sak med den . tog på mig en rosa skräckmask och hockey masken och tog en machete som låg i garaget sen gick jag till en kompis som är hyfsat rädd för skräckfimer och vi hade precis sett fredagen den trettonde6 och sen tittade jag in genom fönstret och viftade med macheten. lite rädd han blev sen avslöjade jag mig och han blev lite "glad" på mig EDIT: rättade till lite stav fel EDIT2: fåtrt reda på att pappa gillar Norman Bates mest som skräckfilms mördare EDIT3: det verkar som om dom har härmat Freddys knivar från Edward Sissorhands knivar. bara det att Edward har två såna knivar som freddylino har Redigerad 31 juli, 2004 av guardian Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 31 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2004 hehehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 31 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2004 EDIT3: det verkar som om dom har härmat Freddys knivar från Edward Sissorhands knivar. bara det att Edward har två såna knivar som freddylino har Rättare sagt snubben med saxarna som har rippat från Fred. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Haggard Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 Stell: På tal om DET så är det en väldigt bra film, allt UTOM slutet. Vafan, från en clown, till en...Jävla spindel?! Fast Stephen Kings filmer är JÄVLIGT läskiga oftast, nån som såg serien Rose Red (skräckens hus) famimej det läskigaste jag sett. Hittade min Jason-mask idag jag med, skrämde syrran och så, synd att jag inte hittade plastmacheten bara. Vi är ett helt gäng som eventuellt ska spela in en Jason/leatherface-film nästa sommar. Läste på en Friday the 13th-sida att del 1 och 2 var kantat av misstag under inspelningarna, bl.a. på 2:an när jason står på en stol och den går sönder osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 Stell: På tal om DET så är det en väldigt bra film, allt UTOM slutet. Vafan, från en clown, till en...Jävla spindel?! Fast Stephen Kings filmer är JÄVLIGT läskiga oftast, nån som såg serien Rose Red (skräckens hus) famimej det läskigaste jag sett. Dom flesta av dom otaliga King filmatiseringarna suger. Alla har en sak gemensamt: Dom är extremt j*vla sega. Varför fortsätter Hollywood producenterna att förvandla hans böcker till film? Det passar för f*n inte! btw är clowner äkliga(Speciellt när dom skrattar frenetiskt och jagar nån med en kniv!) btw2 är nästan alla huvudkaraktärer i Kings böcker författare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 Hittade min Jason-mask idag jag med, skrämde syrran och så, synd att jag inte hittade plastmacheten bara. Vi är ett helt gäng som eventuellt ska spela in en Jason/leatherface-film nästa sommar. Läste på en Friday the 13th-sida att del 1 och 2 var kantat av misstag under inspelningarna, bl.a. på 2:an när jason står på en stol och den går sönder osv. jo, det minns jag från 2:an när tjejen trodde jason var borta och sen pajade stolen och jason kom fram. trodde det var meningen att det skulle hända Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 den helige Jason voorhees Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 Stell: På tal om DET så är det en väldigt bra film, allt UTOM slutet. Vafan, från en clown, till en...Jävla spindel?! Fast Stephen Kings filmer är JÄVLIGT läskiga oftast, nån som såg serien Rose Red (skräckens hus) famimej det läskigaste jag sett. Hittade min Jason-mask idag jag med, skrämde syrran och så, synd att jag inte hittade plastmacheten bara. Vi är ett helt gäng som eventuellt ska spela in en Jason/leatherface-film nästa sommar. Läste på en Friday the 13th-sida att del 1 och 2 var kantat av misstag under inspelningarna, bl.a. på 2:an när jason står på en stol och den går sönder osv. rose red är inge läskig och väldigt för lång! fattar inte det läskiga med den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 vet nån var man kan få tag i en hockeymask?? helst i skåne? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 vet nån var man kan få tag i en hockeymask?? helst i skåne? hade samma problem, men det visade sig att pappa hade spelat bandy när han var liten och då hade de såna masker och jag fick hans som såg precis ut som Jasons (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 Dawn of the dead vad ska man säga Bfilm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 DET/IT Värsta filmen jag sett såg den när jag var liten vågade inte kolla mer när blodet kom upp i handfatet.. Såg den för några år sen när min mor köpte den. Hatar clowner så in i hel'ete.. Men slutet suger ju riktigt bra.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 (redigerad) DET/IT Värsta filmen jag sett såg den när jag var liten vågade inte kolla mer när blodet kom upp i handfatet.. Såg den för några år sen när min mor köpte den. Hatar clowner så in i hel'ete.. Men slutet suger ju riktigt bra.. kollade bara i 25 minuter, vågade inte längre Det är läskigt när han gräver gravarna i början :"> Redigerad 1 augusti, 2004 av kariya Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 tycker sjätte sinnet är lite små vidrig :"> men har sett den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 VOTE: Jason Lett han äger alla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Haggard Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 tycker sjätte sinnet är lite små vidrig :"> men har sett den jo, men det som är bra med den är att den blandar in lite humor också (där med mormorn) dessutom så är slutet väldigt bra. Den läskigaste film jag sett är The Shining, fyfan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 jo, men det som är bra med den är att den blandar in lite humor också (där med mormorn) dessutom så är slutet väldigt bra. Den läskigaste film jag sett är The Shining, fyfan.. min granne pratade också om the shining Har du sett DET/IT? om du har är shining läskigare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 om du har är shining läskigare? The Shining har en mycket mörkare stämning. Vilket iof inte säger så mycket iom att alla King filmer har en extremt mörk stämning... The Shining är psykologiskt påfrestande...ruggig. Inte speciellt bra dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 The Shining har en mycket mörkare stämning. Vilket iof inte säger så mycket iom att alla King filmer har en extremt mörk stämning... The Shining är psykologiskt påfrestande...ruggig. Inte speciellt bra dock. men du film expert funny, vilken tycker film tyckte du att du fick mest rysningar av (om du fick)? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 2 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 men du film expert funny, vilken tycker film tyckte du att du fick mest rysningar av (om du fick)? sorry.. men jag måste svara här.. det står att jag inte har läst det här fast jag gjort det flera gånger.. själv gillar jag inte skräckfilmer så mycke Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts