Jump to content

Skräckfilmsmördare

Kalan
 Share

Vilken skräckfilmsmördare föredrar du?  

332 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

då har man införskaffat sig en hockey mask :D . gjorde en liten rolig sak med den :D . tog på mig en rosa skräckmask och hockey masken och tog en machete som låg i garaget sen gick jag till en kompis som är hyfsat rädd för skräckfimer och vi hade precis sett fredagen den trettonde6 och sen tittade jag in genom fönstret och viftade med macheten. lite rädd han blev :P sen avslöjade jag mig och han blev lite "glad" på mig ^_^

EDIT: rättade till lite stav fel :P

EDIT2: fåtrt reda på att pappa gillar Norman Bates mest som skräckfilms mördare :P

EDIT3: det verkar som om dom har härmat Freddys knivar från Edward Sissorhands knivar. bara det att Edward har två såna knivar som freddylino har :wub:

Redigerad av guardian
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 2,1k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Stell: På tal om DET så är det en väldigt bra film, allt UTOM slutet. Vafan, från en clown, till en...Jävla spindel?! Fast Stephen Kings filmer är JÄVLIGT läskiga oftast, nån som såg serien Rose Red (skräckens hus) famimej det läskigaste jag sett. :huh:

Hittade min Jason-mask idag jag med, skrämde syrran och så, synd att jag inte hittade plastmacheten bara. Vi är ett helt gäng som eventuellt ska spela in en Jason/leatherface-film nästa sommar. :P

Läste på en Friday the 13th-sida att del 1 och 2 var kantat av misstag under inspelningarna, bl.a. på 2:an när jason står på en stol och den går sönder osv.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Stell: På tal om DET så är det en väldigt bra film, allt UTOM slutet. Vafan, från en clown, till en...Jävla spindel?! Fast Stephen Kings filmer är JÄVLIGT läskiga oftast, nån som såg serien Rose Red (skräckens hus) famimej det läskigaste jag sett. :huh:

Dom flesta av dom otaliga King filmatiseringarna suger. Alla har en sak gemensamt: Dom är extremt j*vla sega.

Varför fortsätter Hollywood producenterna att förvandla hans böcker till film? Det passar för f*n inte!

btw är clowner äkliga(Speciellt när dom skrattar frenetiskt och jagar nån med en kniv!)

btw2 är nästan alla huvudkaraktärer i Kings böcker författare... :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hittade min Jason-mask idag jag med, skrämde syrran och så, synd att jag inte hittade plastmacheten bara. Vi är ett helt gäng som eventuellt ska spela in en Jason/leatherface-film nästa sommar. :P

Läste på en Friday the 13th-sida att del 1 och 2 var kantat av misstag under inspelningarna, bl.a. på 2:an när jason står på en stol och den går sönder osv.

jo, det minns jag från 2:an när tjejen trodde jason var borta och sen pajade stolen och jason kom fram. trodde det var meningen att det skulle hända :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

rose red är inge läskig och väldigt för lång!

fattar inte det läskiga med den

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

DET/IT

Värsta filmen jag sett såg den när jag var liten vågade inte kolla mer när blodet kom upp i handfatet..

Såg den för några år sen när min mor köpte den. Hatar clowner så in i hel'ete..

Men slutet suger ju riktigt bra..

kollade bara i 25 minuter, vågade inte längre -_-

Det är läskigt när han gräver gravarna i början :"> :huh:

Redigerad av kariya
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

The Shining har en mycket mörkare stämning. Vilket iof inte säger så mycket iom att alla King filmer har en extremt mörk stämning...

The Shining är psykologiskt påfrestande...ruggig. Inte speciellt bra dock.

men du film expert funny, vilken tycker film tyckte du att du fick mest rysningar av (om du fick)? :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor