Jump to content

Skräckfilmsmördare

Kalan
 Share

Vilken skräckfilmsmördare föredrar du?  

332 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• Inlägg 2,1k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Köpte Wes Craven's New Nightmare nu när jag var i Götet i helgen, och jag måste säga att den levde upp till förväntningarna och lite till! Freddy är så jävla cool så att man vill gråta! Och repliken "Miss me?" är GULD! Se den! :blink:-_-:wub:

Är det inte så att Freddy inte är med i den? har för mig att jag läst att det var någon/något som såg ut som Freddy bara... men berätta gärna vad den handlar om... förresten är det nån som vet vart man kan få tag på den importerade versionen av Terror på Elm Street-boxen? är det mer extramaterial på den eller? Är det nån som har sett Freddy's Nightmares: The Series? har bara sett Volume 1, där Freddy bara medverkar i första avsnittet, man får se hur det gick till innan den första Terror På Elm Street utspelade sig... tyckte inte att den var så jätte bra...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det inte så att Freddy inte är med i den? har för mig att jag läst att det var någon/något som såg ut som Freddy bara... men berätta gärna vad den handlar om... förresten är det nån som vet vart man kan få tag på den importerade versionen av Terror på Elm Street-boxen? är det mer extramaterial på den eller? Är det nån som har sett Freddy's Nightmares: The Series? har bara sett Volume 1, där Freddy bara medverkar i första avsnittet, man får se hur det gick till innan den första Terror På Elm Street utspelade sig... tyckte inte att den var så jätte bra...

själv visste man redan vad som hände med både Jason och Freddy innan filmerna utspelar sig *skryt skryt* :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

själv visste man redan vad som hände med både Jason och Freddy innan filmerna utspelar sig *skryt skryt* ;)

haha, jo det visste väll jag med redan ^_^:D det får man väll reda på i filmerna (Terror på den där gatan och Den trettonde fredagen :rolleyes: )? man får ju se det i Freddy vs. Jason också... förresten, är det någon som har sett Lördag den 14:e??? :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

då var halloween slut ^_^ måste faktist säga att michael myers var cool, men inte så cool som Jason :"> . aja, han var lite seg på att mörda sina offer han mest tittade på dem i 50 år innan han mördade dem (w00t) . jason 4 ever (w00t)

tänkte på en sak. Jason ser annorlunda ut på fredagen den trettonde än vad han gör på freddy vs. jason. (w00t) vet någon varför? något jag missat?

jason i fredagen den trettonde:

post-24-1089265395_thumb.jpg

Redigerad av guardian
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det läskigaste Myers gjorde var det första och andra "stirrandet" vid häcken, och utanför fönstret...  :lol:  :P

Men jag har aldrig uppfattat "ordningen" i jasons filmer, kommer jason x sist eller hur äre?

först alla fredagen den trettonde sen jason X sen freddy vs. jason :D

BTW, det var jag som sa att det inte kändes som riktiga jason :">

EDIT: såg precis friday the 13th 9- jason goes to hell och sen letade jag lite i en buske. då hittade jag alla andra jason filmer :">

Redigerad av guardian
Länk till kommentar
Dela på andra sidor