guardian Skrivet 5 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2004 Jason är INGENTING jämfört med Freddy. Men han äger. ha ha ha ha ha. visserligen har freddy sjuka, roliga skämt och sexiga knivar, men jasons mördar stil är ju så skön. säger ingenting, går fram till det gråtande skrikande offret och gör kabanosser av denne Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 5 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2004 Men Freddy plågar ju offren, har är ju mycket hemskare att stöta på om det nu skulle vara möjligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skapar1 Skrivet 5 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2004 Lätt Hannibal. Han spelas bäst av Brian Cox i Manhunter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 5 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2004 Men Freddy plågar ju offren, har är ju mycket hemskare att stöta på om det nu skulle vara möjligt. precis men INGEN är NÅGONTING i jämnförelse med MICHAEL MYERS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 5 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2004 Men Freddy plågar ju offren, har är ju mycket hemskare att stöta på om det nu skulle vara möjligt. plåga offren? med dåliga skämt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 6 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2004 Köpte Wes Craven's New Nightmare nu när jag var i Götet i helgen, och jag måste säga att den levde upp till förväntningarna och lite till! Freddy är så jävla cool så att man vill gråta! Och repliken "Miss me?" är GULD! Se den! Är det inte så att Freddy inte är med i den? har för mig att jag läst att det var någon/något som såg ut som Freddy bara... men berätta gärna vad den handlar om... förresten är det nån som vet vart man kan få tag på den importerade versionen av Terror på Elm Street-boxen? är det mer extramaterial på den eller? Är det nån som har sett Freddy's Nightmares: The Series? har bara sett Volume 1, där Freddy bara medverkar i första avsnittet, man får se hur det gick till innan den första Terror På Elm Street utspelade sig... tyckte inte att den var så jätte bra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 6 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2004 Är det inte så att Freddy inte är med i den? har för mig att jag läst att det var någon/något som såg ut som Freddy bara... men berätta gärna vad den handlar om... förresten är det nån som vet vart man kan få tag på den importerade versionen av Terror på Elm Street-boxen? är det mer extramaterial på den eller? Är det nån som har sett Freddy's Nightmares: The Series? har bara sett Volume 1, där Freddy bara medverkar i första avsnittet, man får se hur det gick till innan den första Terror På Elm Street utspelade sig... tyckte inte att den var så jätte bra... själv visste man redan vad som hände med både Jason och Freddy innan filmerna utspelar sig *skryt skryt* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 6 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2004 själv visste man redan vad som hände med både Jason och Freddy innan filmerna utspelar sig *skryt skryt* haha, jo det visste väll jag med redan det får man väll reda på i filmerna (Terror på den där gatan och Den trettonde fredagen )? man får ju se det i Freddy vs. Jason också... förresten, är det någon som har sett Lördag den 14:e??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 8 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2004 (!)Halloween kl 23 på 2:an idag(!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 8 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2004 (!)Halloween kl 23 på 2:an idag(!) MISSA... INTE... då kommer jag och Kalan och söker upp er. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 8 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2004 MISSA... INTE... då kommer jag och Kalan och söker upp er. Jag hänger också på...kan ta med mig lite bensinbomber och huvudlösa tomtar utan pubishår! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 8 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2004 Fan va cool snubbe, Michael Myers! Lungt addad på favoriterna! Han e fan läskig, både på dan och på natten! Jason, Freddy, Hannibal, Myers... The BEST!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 8 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2004 (redigerad) då var halloween slut måste faktist säga att michael myers var cool, men inte så cool som Jason :"> . aja, han var lite seg på att mörda sina offer han mest tittade på dem i 50 år innan han mördade dem . jason 4 ever tänkte på en sak. Jason ser annorlunda ut på fredagen den trettonde än vad han gör på freddy vs. jason. vet någon varför? något jag missat? jason i fredagen den trettonde: Redigerad 8 juli, 2004 av guardian Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 8 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2004 Ja, han blir väll mer och mer "dödad" i varje film, så han ser väll mer och mer annolunda ut? Han ser mest annolunda ut i Jason X! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 8 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2004 Ja, han blir väll mer och mer "dödad" i varje film, så han ser väll mer och mer annolunda ut? Han ser mest annolunda ut i Jason X! jo kanske det, men om du dör så byter du inte kläder BTW, Jason X är ju total gay! hatar att han ser ut som en macho wannabe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Haggard Skrivet 8 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2004 Jason är ful i Jason X, precis som någon skrev här nånstans så känns det inte som den riktige Jason. Såg just på Halloween på tv2. Myers är en ruggig typ, men han hade så ful mask i ettan, dessutom så stönar han när han ska till mörda Jaime Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 8 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2004 Det läskigaste Myers gjorde var det första och andra "stirrandet" vid häcken, och utanför fönstret... Men jag har aldrig uppfattat "ordningen" i jasons filmer, kommer jason x sist eller hur äre? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 8 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2004 aja, han var lite seg på att mörda sina offer han mest tittade på dem i 50 år innan han mördade dem . Det är för att Halloween inte är underhållningsvåld. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 8 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2004 (redigerad) Det läskigaste Myers gjorde var det första och andra "stirrandet" vid häcken, och utanför fönstret... Men jag har aldrig uppfattat "ordningen" i jasons filmer, kommer jason x sist eller hur äre? först alla fredagen den trettonde sen jason X sen freddy vs. jason BTW, det var jag som sa att det inte kändes som riktiga jason :"> EDIT: såg precis friday the 13th 9- jason goes to hell och sen letade jag lite i en buske. då hittade jag alla andra jason filmer :"> Redigerad 8 juli, 2004 av guardian Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 9 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2004 Exakt! Vad är Jason i jämförelse? En överviktig hockeymålvakt! Vad är leatherface i jämförelse? En inavlad byfåne från den amerikanska vischan! Vad är Freddy i jämförelse? En brännskadad drömdödare! överviktig är vell att ta i men han är inget emot myers Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts