Funnylin Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 (redigerad) vem är bäst på att spela Myers då? I och för sig så är det inte särskilt svårt att gå omkring och snitta folk, men man lär ha den speciella "myers"-stilen. Nick Castle var ju orginal Myers...så dom andra försöker kopiera hans sätt att röra sig bäst dom kan Edit: Plus vad Castle ådstakom när han gjorde huvudvridningen och det berömda uppvaknandet Redigerad 2 juli, 2004 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 såg freddy vs. jason här om veckan. jävligt bra film, men jag tycker att freddy fuskar då ****SPOIL**** han tar ju sina offer i sömnen då har han ju fördel, han söver ju ner jason så han kan ta honom men jason är coolare så han dog inte tur att Jason vann i slutet tycker jag :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 såg freddy vs. jason här om veckan. jävligt bra film, men jag tycker att freddy fuskar då ****SPOIL**** han tar ju sina offer i sömnen då har han ju fördel, han söver ju ner jason så han kan ta honom men jason är coolare så han dog inte tur att Jason vann i slutet tycker jag :"> Ingen vann.. ************************************** Ska Jason vs Freddy göras? Någon som vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 Ingen vann.. ************************************** Ska Jason vs Freddy göras? Någon som vet? vadå ingen vann? jag såg ju tydligt hur Jason gick upp ur vattnet med freddys huvud i handen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 3 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 Nick Castle var ju orginal Myers...så dom andra försöker kopiera hans sätt att röra sig bäst dom kan Edit: Plus vad Castle ådstakom när han gjorde huvudvridningen och det berömda uppvaknandet Hittade ett fel till i Aftonbladet, det står under bilden till recencionen att Myers spelas av Tony Moran? är det han som är Myers utan mask eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 vadå ingen vann? jag såg ju tydligt hur Jason gick upp ur vattnet med freddys huvud i handen Men du såg väl att båda överlevde? Herreud förstå "logiken" i slashskräckfilmer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 3 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 Men du såg väl att båda överlevde? Herreud förstå "logiken" i slashskräckfilmer precis, sen när dör nån av att få huvudet avhugget? (om det gäller en så kallad teenslasherfilmsmördare)... Freddy blinkar ju med ögat, sen börjar ju asgarva... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 Hittade ett fel till i Aftonbladet, det står under bilden till recencionen att Myers spelas av Tony Moran? är det han som är Myers utan mask eller? Just det så hette han! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 3 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 Just det så hette han! men det är väll nästan ändå fel at påstå att han spelar michael myers, om han bara gör det i en scen? dom kunde väll ha skrivit att han spelades av Nick Castle istället? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 vadå ingen vann? jag såg ju tydligt hur Jason gick upp ur vattnet med freddys huvud i handen OMG, han blinkar ju.. Ofta man blinkar med ett öga om man är död.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 OMG, han blinkar ju.. Ofta man blinkar med ett öga om man är död.. nervryck Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 4 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2004 nervryck Ofta man garvar när man är död. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 5 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2004 OMG, han blinkar ju.. Ofta man blinkar med ett öga om man är död.. han är ju redan död, för bövelen han dör ju innan den första Terror på Elm Street Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 5 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2004 (redigerad) han är ju redan död, för bövelen han dör ju innan den första Terror på Elm Street Helt nerbränd Jag såg den här om dagen Redigerad 5 juli, 2004 av kariya Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 5 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2004 Helt nerbränd Jag såg den här om dagen såg den jag med. man får ju bara se när han gjör sina über knivar sen dör han ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 5 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2004 Köpte Wes Craven's New Nightmare nu när jag var i Götet i helgen, och jag måste säga att den levde upp till förväntningarna och lite till! Freddy är så jävla cool så att man vill gråta! Och repliken "Miss me?" är GULD! Se den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 5 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2004 Köpte Wes Craven's New Nightmare nu när jag var i Götet i helgen, och jag måste säga att den levde upp till förväntningarna och lite till! Freddy är så jävla cool så att man vill gråta! Och repliken "Miss me?" är GULD! Se den! joo terror på elm street är ju bra filmer. men Jason är ju så cool så man vill gråta blod Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Haggard Skrivet 5 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2004 joo terror på elm street är ju bra filmer. men Jason är ju så cool så man vill gråta blod Håller med till 100%!. Han är coolast. Sen är det Michael Myers. Sen Ghostface. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 5 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2004 Håller med till 100%!. Han är coolast. Sen är det Michael Myers. Sen Ghostface. smyg reklam om du har vice city, ladda ner mitt Jason skin på gtamods smyg reklam Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 5 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2004 joo terror på elm street är ju bra filmer. men Jason är ju så cool så man vill gråta blod Jason är INGENTING jämfört med Freddy. Men han äger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts