Jump to content

Skräckfilmsmördare

Kalan
 Share

Vilken skräckfilmsmördare föredrar du?  

332 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

vem är bäst på att spela Myers då? -_-

I och för sig så är det inte särskilt svårt att gå omkring och snitta folk, men man lär ha den speciella "myers"-stilen. ;)

Nick Castle var ju orginal Myers...så dom andra försöker kopiera hans sätt att röra sig bäst dom kan

Edit: Plus vad Castle ådstakom när han gjorde huvudvridningen och det berömda uppvaknandet

Redigerad av Funnylin
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 2,1k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

såg freddy vs. jason här om veckan. jävligt bra film, men jag tycker att freddy fuskar då ^_^

****SPOIL****

han tar ju sina offer i sömnen då har han ju fördel, han söver ju ner jason så han kan ta honom men jason är coolare så han dog inte :wub: tur att Jason vann i slutet tycker jag :">

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

såg freddy vs. jason här om veckan. jävligt bra film, men jag tycker att freddy fuskar då ^_^

****SPOIL****

han tar ju sina offer i sömnen då har han ju fördel, han söver ju ner jason så han kan ta honom men jason är coolare så han dog inte :wub: tur att Jason vann i slutet tycker jag :">

Ingen vann.. :wub:

Ska Jason vs Freddy göras? Någon som vet?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nick Castle var ju orginal Myers...så dom andra försöker kopiera hans sätt att röra sig bäst dom kan

Edit: Plus vad Castle ådstakom när han gjorde huvudvridningen och det berömda uppvaknandet

Hittade ett fel till i Aftonbladet, det står under bilden till recencionen att Myers spelas av Tony Moran? är det han som är Myers utan mask eller?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men du såg väl att båda överlevde?

Herreud förstå "logiken" i slashskräckfilmer ;)

precis, sen när dör nån av att få huvudet avhugget? (om det gäller en så kallad teenslasherfilmsmördare)... Freddy blinkar ju med ögat, sen börjar ju asgarva...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Köpte Wes Craven's New Nightmare nu när jag var i Götet i helgen, och jag måste säga att den levde upp till förväntningarna och lite till! Freddy är så jävla cool så att man vill gråta! Och repliken "Miss me?" är GULD! Se den! B);):wub:

joo terror på elm street är ju bra filmer. men Jason är ju så cool så man vill gråta blod :wub:

post-24-1088999556_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor