Kalan Skrivet 28 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 Jag hade också höga väldigt förväntningar på Land of the Dead, och den levde självklart upp till dessa Är 28 Dagar Senare bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 Vilken film pratar du om, Patrik? Btw, Land of the Dead ägde! Längesen man såg en så bra och snygg zombiefilm Pratade om Land of the Dead. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Random Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 Jag hade också höga väldigt förväntningar på Land of the Dead, och den levde självklart upp till dessa Är 28 Dagar Senare bra? Den är väldigt bra. Satt som på nålar första gången jag såg den. Utmärkt zombierulle, med mycket snygga scener etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 29 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Den är väldigt bra. Satt som på nålar första gången jag såg den. Utmärkt zombierulle, med mycket snygga scener etc. Kan "zombierna" springa i den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Random Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Kan "zombierna" springa i den? Jo, som fan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Hm, ser denna bra ut? Funderar nämligen på att se den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Hm, ser denna bra ut? Funderar nämligen på att se den. Jag tycker att den ser bra ut. Ska se den snart. Förresten, är det någon som ska se When a Stranger Calls? Det ska jag i alla fall. Den 7/4 tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Random Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Hm, ser denna bra ut? Funderar nämligen på att se den. Hm, det är ju en remake (hu fasa) men allt för kass är den kanske inte. Se däremot originalet också, som ska vara bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Hm, det är ju en remake (hu fasa) men allt för kass är den kanske inte. Se däremot originalet också, som ska vara bra. Ok. Såg nyss The Ring 2 (Amerikansk). Jag gillar hur den är gjord, men den Japanska är bättre. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 31 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Ok. Såg nyss The Ring 2 (Amerikansk). Jag gillar hur den är gjord, men den Japanska är bättre. :'( Usch, har bara sett The Ring 1 (både amerikanska och japanska), men gillar inte japans skräck så värst mycket. Kollade på Hellraiser Inferno häromdagen igen, så jäkla bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Random Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Kollade på Hellraiser Inferno häromdagen igen, så jäkla bra! Ja, den äger! btw, The ring 1, 2 och 3 (0) är så jäävla läskiga i japanska versionen tycker jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Kikade på "The last horror movie" i helgen. Riktigt bra faktiskt, stundtals även riktigt sjuk. Någon annan som kollat in den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 5 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Kikade på "The last horror movie" i helgen. Riktigt bra faktiskt, stundtals även riktigt sjuk. Någon annan som kollat in den? Har hört att den ska vara RIKTIGT, RIKTIGT bra. Måste verkligen ta och se den. Såg 28 Dagar Senare för första gången igår. Den var bra, men jag hade förväntat mig bättre. Innehåller en del snygga gore-scener. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Har hört att den ska vara RIKTIGT, RIKTIGT bra. Måste verkligen ta och se den. Såg 28 Dagar Senare för första gången igår. Den var bra, men jag hade förväntat mig bättre. Innehåller en del snygga gore-scener. Ja, den hade vunnit, vad var det? Runt 10 olika priser, bland annat för bästa skådespeleri och för bästa skräckfilm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 6 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 (redigerad) Såg nyutgåvan av Exorcisten nu precis, över två timmar lång. Innehåller en del sköna scener, men tar en stund innan den drar igång och sen är den faktiskt lite småseg också, men den är helt klart se- och köpvärd! "Your mother sucks cock in hell!" Redigerad 6 april, 2006 av Kalan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Vilken skräckfilmsmördare jag föredrar? Gissa För er som inte vet.. Freddy Krueger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Random Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Vilken skräckfilmsmördare jag föredrar? Gissa För er som inte vet.. Freddy Krueger Jag trodde det var Eminem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Chucky!!Äger!!Hårt!! :"> Du, jag vet Vote: Dr. Hannibal Lecter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts