Kalan Skrivet 25 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Fright Night part 2,,,en riktig höjdare, älskade den när jag var liten, älskar den fortfarande, grym vampyrfilm. Den har jag faktiskt inte sett, men originalet är ju bra. Köpte 28 Dagar Senare och nyutgåvan av Exorcisten idag och igår. Jag har ju sett Exorcisten, men inte nyutgåvan... Är de bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Random Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Den har jag faktiskt inte sett, men originalet är ju bra. Köpte 28 Dagar Senare och nyutgåvan av Exorcisten idag och igår. Jag har ju sett Exorcisten, men inte nyutgåvan... Är de bra? Exorcisten är en film som jag har hört alla snackat om men jag har aldrig lyckats se den Såg Hostel häromdagen iaf, och den var verkligen så rå och originell som det har sagts om den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Den har jag faktiskt inte sett, men originalet är ju bra. Köpte 28 Dagar Senare och nyutgåvan av Exorcisten idag och igår. Jag har ju sett Exorcisten, men inte nyutgåvan... Är de bra? Det är en uppföljare, ingen remake kanske var det du menade? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Det är en uppföljare, ingen remake kanske var det du menade? Om första filmen/spelet i en serie kan man skriva originalet också om du inte visste det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Såg Omen. Den var rolig. Blodet var inte så bra gjort heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 Såg Hostel häromdagen iaf, och den var verkligen så rå och originell som det har sagts om den... Kikade en stund på Hostel idag. Visst var den väl rätt rå, men annars tyckte jag den var ganska värdelös. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 26 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 Såg Omen. Den var rolig. Blodet var inte så bra gjort heller. Såg du på tv? Fasen, jag missade! Såg Hellraiser Inferno idag igen. Fortfarande lysande! Saw 2 var dock inte alls lika bra som första gången, tyvärr... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 Såg du på tv? Fasen, jag missade! Japp, TV4. Någon som vet när exakt Silent Hill kommer ut på bio i Sverige? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 Någon som vet när exakt Silent Hill kommer ut på bio i Sverige? 2006-06-02 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 (redigerad) 2006-06-02 Trodde det var i April typ. Aja, några månader gör ingen skada. ( :'( ) Edit, såg Dawn of the Dead nyss. Redigerad 26 mars, 2006 av Patrik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Random Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 Trodde det var i April typ. Aja, några månader gör ingen skada. ( :'( ) Edit, såg Dawn of the Dead nyss. Nya eller gamla versionen? Bådas är lysande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 Nya eller gamla versionen? Bådas är lysande Själv har jag bara sett nya versionen och tycker det är riktigt bra. Kanske borde se den gamla också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 26 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 Själv har jag bara sett nya versionen och tycker det är riktigt bra. Kanske borde se den gamla också? Det borde du definitivt! Lysade film. Har du inte sett Night of the Living Dead eller Day of the Dead så borde du förståss se dem också. Nu snackar jag givetvis om originalen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 Nya eller gamla versionen? Bådas är lysande Den nya. Den var bättre än jag trodde. Lite vidrig också. Antar att gamla är bättre? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 26 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 Den nya. Den var bättre än jag trodde. Lite vidrig också. Antar att gamla är bättre? Mja, den gamla är ju en klassiker Såg precis klart på Den Onda Dockan 2. Bättre än ettan då denna har ett högre tempo och innehåller mer blod o slafs (även om det egentligen inte är så mycket ändå). Brad Dourif som gör Chuckys röst gör ännu en gång ett lysade jobb. Nu återstår bara att köpa Den Onda Dockan 3 (eller Child's Play som de heter på engelska) så har man alla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Random Skrivet 27 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 Mja, den gamla är ju en klassiker Såg precis klart på Den Onda Dockan 2. Bättre än ettan då denna har ett högre tempo och innehåller mer blod o slafs (även om det egentligen inte är så mycket ändå). Brad Dourif som gör Chuckys röst gör ännu en gång ett lysade jobb. Nu återstår bara att köpa Den Onda Dockan 3 (eller Child's Play som de heter på engelska) så har man alla. Håller helt klart med om att Onda Dockan 2 är bättre än ettan. Har fått hem Seed of Chucky nu också, får väl ta och kolla den nu snart. Den äldre versionen av Dawn of the dead är klart grymmare tycker jag, vissa föredrar dock oftast den nya, som också är väldigt bra då. Men originalen äger av dessa filmer, förutom den senaste Land of the dead som sög. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 27 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 (redigerad) Den äldre versionen av Dawn of the dead är klart grymmare tycker jag, vissa föredrar dock oftast den nya, som också är väldigt bra då. Men originalen äger av dessa filmer, förutom den senaste Land of the dead som sög. Gul = möjlig spoiler. Haha, håller med. Den var blodig och så, men sedan var det inte så mycket mer. Det dåliga var att dom plötsligt skulle börja tänka. Sen slutet, sög verkligen. "Dom söker en annan plats", eller vad dom nu sa... :/ Redigerad 27 mars, 2006 av Patrik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 27 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 Vilken film pratar du om, Patrik? Btw, Land of the Dead ägde! Längesen man såg en så bra och snygg zombiefilm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Random Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 Vilken film pratar du om, Patrik? Btw, Land of the Dead ägde! Längesen man såg en så bra och snygg zombiefilm Tyvärr hade väldiga förväntningar på den, men jag gillar den verkligen inte. Den har sina grymma scener, men det håller ändå inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 Tyvärr hade väldiga förväntningar på den, men jag gillar den verkligen inte. Den har sina grymma scener, men det håller ändå inte. Håller med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts