Kalan Skrivet 12 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Någon här som har sett Besökarna? Det är en svensk skräckfilm med bla. Kjell Bergqvist och Johannes Brost. Ganska underhållande är den också... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Någon här som har sett Besökarna? Det är en svensk skräckfilm med bla. Kjell Bergqvist och Johannes Brost. Ganska underhållande är den också... Du pratade om den på PoH forumet har jag för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Random Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Ja den är ganska bra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 10 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2006 Tycker det är dags att återuppliva den här tråden nu igen För någon vecka sedan såg jag Saw 1 & 2 för första gången. De var så klart riktigt bra, men levde faktiskt inte riktigt upp till mina höga förväntningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 Ang Besökarna så är det den enda svenska skräckfilm som verkligen lyckats som jag kommer på just nu iaf, blev jävligt skrämd av den när jag var knatte, håller väl till viss del även idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Random Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 Ang Besökarna så är det den enda svenska skräckfilm som verkligen lyckats som jag kommer på just nu iaf, blev jävligt skrämd av den när jag var knatte, håller väl till viss del även idag. Jo den är lite läskig ja. Johannes Brost och Kjell bergkvist, kan inte gå fel då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 16 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 (redigerad) Ang Besökarna så är det den enda svenska skräckfilm som verkligen lyckats som jag kommer på just nu iaf, blev jävligt skrämd av den när jag var knatte, håller väl till viss del även idag. Nu vet jag inte om det räknas som skräck, kanske lite mer som thriller, men du måste bara se Sleepwalker. Den är svensk också. Redigerad 16 mars, 2006 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 16 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 Vote: LeatherFace Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 16 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 Nu vet jag inte om det räknas som skräck, kanske lite mer som thriller, men du måste bara se Sleepwalker. Den är svensk också. Har sett Sleepwalker, den var inte så bra tyckte jag, lite smålöjlig om jag minns rätt. Men för bövelen...glömde Evil Ed, gillar man skräck/splatter så ska man ha sett den minst 3 gånger kultfaktorn är lika hög på den som på Fäbojäntan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Random Skrivet 16 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 Har tagits upp tidigare, men jag rekommenderar DVD:n Swedish Horror som finns på Discshop.se! Samling med en del svensktillverkade lågbudgetskräckisar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 16 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 Men för bövelen...glömde Evil Ed, gillar man skräck/splatter så ska man ha sett den minst 3 gånger kultfaktorn är lika hög på den som på Fäbojäntan. Jo, Evil Ed är skön, men jag har för mig att jag inte riktigt fastnade för den sist jag såg den, får och ta och se om den snarast! Director's Cutten på discan verkar fin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Random Skrivet 17 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2006 Hm...Evil Ed, är den verkligen något att se? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 17 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2006 Hm...Evil Ed, är den verkligen något att se? Mja, den har ju sina stunder. Sevärd, men möjligen inte köpvärd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 17 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2006 Såg "instängd", riktigt bra faktiskt. En bra skräckfilm för en gångs skull, det kommer ju bara dåliga kopior nu för tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 17 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2006 Såg "instängd", riktigt bra faktiskt. En bra skräckfilm för en gångs skull, det kommer ju bara dåliga kopior nu för tiden. Jo, den är riktigt bra. Även om jag föredrar originaltiteln "The Descent" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Såg "instängd", riktigt bra faktiskt. En bra skräckfilm för en gångs skull, det kommer ju bara dåliga kopior nu för tiden. Låter bra! Hyrde den nyss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Random Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Jo, den är riktigt bra. Även om jag föredrar originaltiteln "The Descent" Haft den på datorn i en månad utan att ha kollat den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 19 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Haft den på datorn i en månad utan att ha kollat den Ungefär som jag också då, fast med Hostel i mitt fall. Nej, detta är inte snack om warez. Vi har förstås köpt filmerna och brännt in en imagefil på datorn som vi kan kolla på. Så det så! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Random Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Ungefär som jag också då, fast med Hostel i mitt fall. Nej, detta är inte snack om warez. Vi har förstås köpt filmerna och brännt in en imagefil på datorn som vi kan kolla på. Så det så! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Fright Night part 2,,,en riktig höjdare, älskade den när jag var liten, älskar den fortfarande, grym vampyrfilm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts