Jump to content

Skräckfilmsmördare

Kalan
 Share

Vilken skräckfilmsmördare föredrar du?  

332 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• Inlägg 2,1k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Läste nyss Aftonbaldets TV-Tidning, där dom recenserade Alla Helgons Blodiga Natt (Halloween) som går på SVT2 på Onsdag den 7 Juli...

Det vore ju trevligt om dom såg filmerna innan dom recenserade dom... ^_^

För det första, bland "veckans bästa filmer", så la dom in en bild ifrån Halloween: H20, istället för den filmen dom visar (Halloween)... för det andra, så står det i recensionen (och på ett annat ställe i tidningen) att han (Michael Myers) är 15 år när han dödar sin syster, men han är väll 6 år? Han sitter inne på mentalsjukhuset i 15 år, och är 21 när han rymmer... :P:(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Läste nyss Aftonbaldets TV-Tidning, där dom recenserade Alla Helgons Blodiga Natt (Halloween) som går på SVT2 på Onsdag den 7 Juli...

Det vore ju trevligt om dom såg filmerna innan dom recenserade dom... :(

För det första, bland "veckans bästa filmer", så la dom in en bild ifrån Halloween: H20, istället för den filmen dom visar (Halloween)... för det andra, så står det i recensionen (och på ett annat ställe i tidningen) att han (Michael Myers) är 15 år när han dödar sin syster, men han är väll 6 år? Han sitter inne på mentalsjukhuset i 15 år, och är 21 när han rymmer... ;):P

Hmm, när jag läste tyckte jag allt att det stog att han dödade sin syrra när han va 6, satt inne 15år o sen rymde.. Kanske var nån annan stans? ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
Hmm, när jag läste tyckte jag allt att det stog att han dödade sin syrra när han va 6, satt inne 15år o sen rymde.. Kanske var nån annan stans? ^_^

jag tror det var nånannanstans då, är säker på vad det står i Aftonbladets TV-tidning

EDIT: en bild på Freddy Voorhees :( gjord i Photoshop 7.0

post-24-1088737050_thumb.jpg

Redigerad av Kalan
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

asså, vem är grymmast? jason voorhees vs. jason X

VOTE: jason voorhees -_- lol! jason X ser ut som en macho man wannabe ;) . är Jason V och Jason X samma person? ser inte ut som det :P

EDIT: lite smyg reklam för freddy vs. jasons oficiella hemsida -_-www.freddyvsjason.com

lite off-topic: sa till min kompis att man INTE skulle dra en magnet över platt skärmen och idioten drog en trasig ögtalare över skärmen och en lila fläck appearade som inte gick bort. klantigt ;)

post-24-1088743157_thumb.jpg

Redigerad av guardian
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

asså, vem är grymmast? jason voorhees vs. jason X

VOTE: jason voorhees -_- lol! jason X ser ut som en macho man wannabe ;) . är Jason V och Jason X samma person? ser inte ut som det :P

EDIT: lite smyg reklam för freddy vs. jasons oficiella hemsida -_-www.freddyvsjason.com

lite off-topic: sa till min kompis att man INTE skulle dra en magnet över platt skärmen och idioten drog en trasig ögtalare över skärmen och en lila fläck appearade som inte gick bort. klantigt ;)

Men plz.. Jason är jason även när han är Jason X..

***SPOLER***

Om man har sett filmen så vet man att en robotbrud skjuter sönder honom lite här och var men att "myrorna" sedan läker hans kropp med det dom hittar.. Det råkar då vara metall..

Sen så blir han jason X.. -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

lite off-topic: sa till min kompis att man INTE skulle dra en magnet över platt skärmen och idioten drog en trasig ögtalare över skärmen och en lila fläck appearade som inte gick bort. klantigt -_-

lite off-topic men jag kunde inte hålla mig för skratt när jag läste "appearade" ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
hans ögon tar priset -_-

ok, glömde ändra ögonen till Freddys ;)

Men plz.. Jason är jason även när han är Jason X..

***SPOLER***

Om man har sett filmen så vet man att en robotbrud skjuter sönder honom lite här och var men att "myrorna" sedan läker hans kropp med det dom hittar.. Det råkar då vara metall..

Sen så blir han jason X.. 

mmh, och "robotbruden" är, enligt mig, bara jobbig och pinsamt tråkig (Det är ju så att man vill hoppa ut igenom fönstret), som de flesta andra "skådespelarna" i denna film...

Visste ni att han som spelar Jason i Freddy Vs. Jason är med i Ace Ventura 2 (med Jim Carrey)? han flyger helikoptern i början ;)

Redigerad av Kalan
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Stämmer det att följande personer har spelat "The Shape" (Michael Myers)?

HalloweeN - Nick Castle

HalloweeN 2 - Dick Warlock

HalloweeN 4 - George Wilbur

HalloweeN 5 - Donald Shanks

HalloweeN 6 - George Wilbur

Halloween H20 - Chris Durand

Halloween Resurrection - Brad Loree

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det vore ju trevligt om dom såg filmerna innan dom recenserade dom... -_-

För det första, bland "veckans bästa filmer", så la dom in en bild ifrån Halloween: H20, istället för den filmen dom visar (Halloween)... för det andra, så står det i recensionen (och på ett annat ställe i tidningen) att han (Michael Myers) är 15 år när han dödar sin syster, men han är väll 6 år? Han sitter inne på mentalsjukhuset i 15 år, och är 21 när han rymmer...  ;)  ;)

LOL! Satt också och störde mig på det som f*n igår...jag var nära att slå sönder en dyr j*vla lampa som mamma köpt...

När vi ändå är inne på Halloween och Onsdag nästa vecka:

Den som inte sett Hallween bör se den på Onsdag, annars kan han som straff få gå om en klass!

Stämmer det att följande personer har spelat "The Shape" (Michael Myers)?

HalloweeN - Nick Castle

HalloweeN 2 - Dick Warlock

HalloweeN 4 - George Wilbur

HalloweeN 5 - Donald Shanks

HalloweeN 6 - George Wilbur

Halloween H20 - Chris Durand

Halloween Resurrection - Brad Loree

Jo...fast när Mikey losar masken i 1:an är det inte Nick Castle...kommer dock ej ihåg vad han hette.

Redigerad av Funnylin
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

LOL! Satt också och störde mig på det som f*n igår...jag var nära att slå sönder en dyr j*vla lampa som mamma köpt...

När vi ändå är inne på Halloween och Onsdag nästa vecka:

Den som inte sett Hallween bör se den på Onsdag, annars kan han som straff få gå om en klass!

Jo...fast när Mikey losar masken i 1:an är det inte Nick Castle...kommer dock ej ihåg vad han hette.

Det är många som skriver fel och annat -_-

även om det var längesen jag såg halloween så kommer jag så väl i håg att det var enliten pojke som dödade sin syster ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor