GTA3 freak Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 Terror at elm street gick nyss på svt2...grymt bra film Du kunde inte sagt det lite tidigare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 Du kunde inte sagt det lite tidigare? det verkar ju itne så precis kom på en til lsak..fy fan va "jag vet vad du gjorde förra sommare" den uppföljaren är fjollig..å namnet är ju ännu sämmre "jag vet fortfarande vad du gjorde förra sommaren" tror ja det var Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 Terror at elm street gick nyss på svt2...grymt bra film Du tänkte inte på att läsa vad andra redan har skrivigt kanske? Och är det inte mycket onödigt att skriva att en film redan har visats när den är slut.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 (redigerad) Du kunde inte sagt det lite tidigare? Vafan jag sa det en dag inan den gick läs lite inan du skriver Redigerad 1 juli, 2004 av Tommy_Fido Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 1 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 Läste nyss Aftonbaldets TV-Tidning, där dom recenserade Alla Helgons Blodiga Natt (Halloween) som går på SVT2 på Onsdag den 7 Juli... Det vore ju trevligt om dom såg filmerna innan dom recenserade dom... För det första, bland "veckans bästa filmer", så la dom in en bild ifrån Halloween: H20, istället för den filmen dom visar (Halloween)... för det andra, så står det i recensionen (och på ett annat ställe i tidningen) att han (Michael Myers) är 15 år när han dödar sin syster, men han är väll 6 år? Han sitter inne på mentalsjukhuset i 15 år, och är 21 när han rymmer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 Du tänkte inte på att läsa vad andra redan har skrivigt kanske? Och är det inte mycket onödigt att skriva att en film redan har visats när den är slut.. Det verkar ju inte så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 Läste nyss Aftonbaldets TV-Tidning, där dom recenserade Alla Helgons Blodiga Natt (Halloween) som går på SVT2 på Onsdag den 7 Juli... Det vore ju trevligt om dom såg filmerna innan dom recenserade dom... För det första, bland "veckans bästa filmer", så la dom in en bild ifrån Halloween: H20, istället för den filmen dom visar (Halloween)... för det andra, så står det i recensionen (och på ett annat ställe i tidningen) att han (Michael Myers) är 15 år när han dödar sin syster, men han är väll 6 år? Han sitter inne på mentalsjukhuset i 15 år, och är 21 när han rymmer... Hmm, när jag läste tyckte jag allt att det stog att han dödade sin syrra när han va 6, satt inne 15år o sen rymde.. Kanske var nån annan stans? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 1 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 (redigerad) Hmm, när jag läste tyckte jag allt att det stog att han dödade sin syrra när han va 6, satt inne 15år o sen rymde.. Kanske var nån annan stans? jag tror det var nånannanstans då, är säker på vad det står i Aftonbladets TV-tidning EDIT: en bild på Freddy Voorhees gjord i Photoshop 7.0 Redigerad 2 juli, 2004 av Kalan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 Såg Terror På Elm i går den var hyfsat bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 Den var grym på slutet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stuaswift Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 jag tror det var nånannanstans då, är säker på vad det står i Aftonbladets TV-tidning EDIT: en bild på Freddy Voorhees gjord i Photoshop 7.0 hans ögon tar priset Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 (redigerad) asså, vem är grymmast? jason voorhees vs. jason X VOTE: jason voorhees lol! jason X ser ut som en macho man wannabe . är Jason V och Jason X samma person? ser inte ut som det EDIT: lite smyg reklam för freddy vs. jasons oficiella hemsida www.freddyvsjason.com lite off-topic: sa till min kompis att man INTE skulle dra en magnet över platt skärmen och idioten drog en trasig ögtalare över skärmen och en lila fläck appearade som inte gick bort. klantigt Redigerad 2 juli, 2004 av guardian Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 asså, vem är grymmast? jason voorhees vs. jason X VOTE: jason voorhees lol! jason X ser ut som en macho man wannabe . är Jason V och Jason X samma person? ser inte ut som det EDIT: lite smyg reklam för freddy vs. jasons oficiella hemsida www.freddyvsjason.com lite off-topic: sa till min kompis att man INTE skulle dra en magnet över platt skärmen och idioten drog en trasig ögtalare över skärmen och en lila fläck appearade som inte gick bort. klantigt Men plz.. Jason är jason även när han är Jason X.. ***SPOLER*** Om man har sett filmen så vet man att en robotbrud skjuter sönder honom lite här och var men att "myrorna" sedan läker hans kropp med det dom hittar.. Det råkar då vara metall.. Sen så blir han jason X.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 lite off-topic: sa till min kompis att man INTE skulle dra en magnet över platt skärmen och idioten drog en trasig ögtalare över skärmen och en lila fläck appearade som inte gick bort. klantigt lite off-topic men jag kunde inte hålla mig för skratt när jag läste "appearade" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 2 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 (redigerad) hans ögon tar priset ok, glömde ändra ögonen till Freddys Men plz.. Jason är jason även när han är Jason X.. ***SPOLER*** Om man har sett filmen så vet man att en robotbrud skjuter sönder honom lite här och var men att "myrorna" sedan läker hans kropp med det dom hittar.. Det råkar då vara metall.. Sen så blir han jason X.. mmh, och "robotbruden" är, enligt mig, bara jobbig och pinsamt tråkig (Det är ju så att man vill hoppa ut igenom fönstret), som de flesta andra "skådespelarna" i denna film... Visste ni att han som spelar Jason i Freddy Vs. Jason är med i Ace Ventura 2 (med Jim Carrey)? han flyger helikoptern i början Redigerad 2 juli, 2004 av Kalan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Haggard Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 Såg också Terror på Elm Street igår, var väl sådär, Wes Crawen brukar vara grymmare. De e ju "skräckfilmssommar" på svt kanalerna nu, ska se Halloween 1 på Onsdag (var de va?) Har bara sett början på den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 2 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 Stämmer det att följande personer har spelat "The Shape" (Michael Myers)? HalloweeN - Nick Castle HalloweeN 2 - Dick Warlock HalloweeN 4 - George Wilbur HalloweeN 5 - Donald Shanks HalloweeN 6 - George Wilbur Halloween H20 - Chris Durand Halloween Resurrection - Brad Loree Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 (redigerad) Läste nyss Aftonbaldets TV-Tidning, där dom recenserade Alla Helgons Blodiga Natt (Halloween) som går på SVT2 på Onsdag den 7 Juli... Det vore ju trevligt om dom såg filmerna innan dom recenserade dom... För det första, bland "veckans bästa filmer", så la dom in en bild ifrån Halloween: H20, istället för den filmen dom visar (Halloween)... för det andra, så står det i recensionen (och på ett annat ställe i tidningen) att han (Michael Myers) är 15 år när han dödar sin syster, men han är väll 6 år? Han sitter inne på mentalsjukhuset i 15 år, och är 21 när han rymmer... LOL! Satt också och störde mig på det som f*n igår...jag var nära att slå sönder en dyr j*vla lampa som mamma köpt... När vi ändå är inne på Halloween och Onsdag nästa vecka: Den som inte sett Hallween bör se den på Onsdag, annars kan han som straff få gå om en klass! Stämmer det att följande personer har spelat "The Shape" (Michael Myers)? HalloweeN - Nick Castle HalloweeN 2 - Dick Warlock HalloweeN 4 - George Wilbur HalloweeN 5 - Donald Shanks HalloweeN 6 - George Wilbur Halloween H20 - Chris Durand Halloween Resurrection - Brad Loree Jo...fast när Mikey losar masken i 1:an är det inte Nick Castle...kommer dock ej ihåg vad han hette. Redigerad 2 juli, 2004 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Haggard Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 vem är bäst på att spela Myers då? I och för sig så är det inte särskilt svårt att gå omkring och snitta folk, men man lär ha den speciella "myers"-stilen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 LOL! Satt också och störde mig på det som f*n igår...jag var nära att slå sönder en dyr j*vla lampa som mamma köpt... När vi ändå är inne på Halloween och Onsdag nästa vecka: Den som inte sett Hallween bör se den på Onsdag, annars kan han som straff få gå om en klass! Jo...fast när Mikey losar masken i 1:an är det inte Nick Castle...kommer dock ej ihåg vad han hette. Det är många som skriver fel och annat även om det var längesen jag såg halloween så kommer jag så väl i håg att det var enliten pojke som dödade sin syster Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts