Kalan Skrivet 4 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2004 Jag föredrar Michael Myers och Freddy Krueger... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2004 Hannibal är så cool.. gillar hans stil som fan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 4 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2004 vote : Leatherface han är cool... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 4 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2004 (redigerad) Mikey såklart! EDIT: Du borde ha tagit med ett "Annan"-alternativ... Redigerad 4 maj, 2004 av Pico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 4 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2004 EDIT: Du borde ha tagit med ett "Annan"-alternativ...oj, förlåt... det fick inte plats... vote : Leatherface han är cool... Har du sett både den gammla och den nya versionen av motorsågsmassakern? bara undrar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 5 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2004 Chucky!!Äger!!Hårt!! :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2004 Har du sett både den gammla och den nya versionen av motorsågsmassakern? bara undrar... LoL! Den gammla verisionen är så jävla B.. Hatar den fula feta i rullstolen som bara förstör.. Den nya är fan oxå B.. Så dåligt slut på den.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 5 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2004 Är det nån som vet vart man få tag på den importerade versionen av TERROR PÅ ELM STREET-BOXEN? med alla 7 filmer och extramaterial??? tacksam för svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 5 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2004 (redigerad) jason, klapp klapp klapp, jason klapp klapp klapp!!! ki ki ki ki, ma ma ma vote: Jason Vooheers Redigerad 5 maj, 2004 av fr34k Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 5 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2004 Jason Voorhees e sjukt cool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 5 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2004 Vote: Leatherface Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 5 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2004 Jag själv.... nä men hannibal är väl den coolaste. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 5 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2004 (redigerad) konstigt att ingen har röstat på Freddy... ingen som gillar Terror på Elm Street??? åh, va sköt att nån röstade på Freddy Han äger ju... Redigerad 6 maj, 2004 av _GTA_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 7 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2004 konstigt att ingen har röstat på Freddy... ingen som gillar Terror på Elm Street??? åh, va sköt att nån röstade på Freddy Han äger ju... finns många som e coola... freddy e me rätt så.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 7 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2004 Michael Myers, Jason Voorhees och The fisherman är grymmast enligt mig och sen är ju Chucky också en favorit Vote: Micheal Myers Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 7 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2004 Vote: Freddy Krueger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 8 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2004 Vote:Michael Myers Fast jag sviker inte mina gamla kamrater Jason Voorhees och fredde! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 8 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2004 (redigerad) VOTE: Jason Voorhees Redigerad 31 juli, 2004 av guardian Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 8 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2004 Vote: Jason Han är så skön i sitt sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 10 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2004 Är det någon som har sett Freddy Vs. Jason? Jag tycker att den äger... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts