Kalan Skrivet 4 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2004 Det finns givetvis många andra, undrar bara vilken ni föredrar av dessa två... Själv föredrar jag PC Gamer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 4 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2004 av pc tidingar så e de pc gamer men om man tar alla tidningar så föredrar jag game reactor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 4 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2004 :vote:pc gaming world R.I.P Incite Pc Games Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 4 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2004 PC Gamer! Naturligtvis! Dom har extremt skön humor, medan andra tidningar som tex PC Gaming World är helt seriösa/dålig PCgamer-wannabehumor. Fast PC Gaming Worlds recensioner är mer utförliga, och har mer om systemkrav. Men det är PC Gamer som är bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 4 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2004 pc gaming world ärbäst för jag har kommit med i tidningen och så blir man straffad med TP-kapel om man läser nån annan tidning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 4 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2004 PCG för dom har feta humorn och har gillat deras tidning sen 1999 så har svårt att släppa den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 4 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2004 PCG för dom har feta humorn och har gillat deras tidning sen 1999 så har svårt att släppa den det hette ju incite pc games då dom bytte ju ut hela redaktionen ungefär när gta3 kom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 4 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2004 PCG. Ps. jag tror du har ett "na" för mycket i din signatur _GTA_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 4 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2004 Läser inte speciellt mycket , men tjuvläser brorsans pc gamer's ibland Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 4 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2004 PCGAMER! LoL @ deras bildkommentarer! Alltid lika kul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 4 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2004 Jag läser Super Play och Codex. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 4 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2004 det hette ju incite pc games då dom bytte ju ut hela redaktionen ungefär när gta3 kom Öh nä. Incite pc games var en helt annan tidning. har kvar alla nummer sen Oktober 1999 och står tydligt på alla "Svenska PC-Gamer", ............ Tror du förvirrar dig själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 4 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2004 Ps. jag tror du har ett "na" för mycket i din signatur _GTA_ okej, tack... ska ändra... Givetvis läser man PC Gamer... dom har ju riktig humor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 5 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2004 läser bara på nätet.. actiontrip.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 5 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2004 Brukar inte köpa PC speltidingar, men ibland kanske en PS2 speltidning, om det finns något intressant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 5 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2004 PC Gamer såklart prenumerant sen flera år som jag är. Och nej "Incite PC Games" och "PC Gamer" är absolut inte samma tidskrift(Prenumererade på båda förut). Däremot är jag ganska säker på att den förtnämnda lades ner för att några månader senare återupplivas med namnet "PC Games" och ytterliggare några månader senare byta namn till "PC Gaming World" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 5 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2004 (redigerad) Vote: Svenska PC Gamer Redigerad 5 maj, 2004 av Scraw Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 5 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2004 PCG. Ps. jag tror du har ett "na" för mycket i din signatur _GTA_ oj tänkte på fel tidning när incite pc games bytte så hette dom pc gaming = PCG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 6 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2004 Vad heter PC Gaming World? min kompis påstår att dom har bytt namn (igen)... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 7 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2004 Vad heter PC Gaming World? min kompis påstår att dom har bytt namn (igen)... typ svenska pc gaming world Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts