IceCandy Skrivet 4 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2004 (redigerad) Borta Redigerad 26 februari, 2006 av IceCandy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2004 Har inte gta3 installerat.. Men annars var den väl fin.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 4 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2004 (redigerad) Borta. Redigerad 26 februari, 2006 av IceCandy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2004 Ska nog kunna fixas.. Nån av typ 3000pers borde ju i praktiken ha GTAIII installerat.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 4 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2004 Jag har gta3, så jag kanske kan lägga upp en screen sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 4 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2004 (redigerad) Borta. Redigerad 26 februari, 2006 av IceCandy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 4 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2004 Jag har alla GTA-spel utom expansionen London installerade och jag ser ingen anledning att avinstallera något av dem. Här är bild på ditt skin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2004 Va ju snyggare än jag trodde faktist.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 4 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2004 Joo, rätt bra faktiskt. Tänker iaf behålla det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 5 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2004 (redigerad) Borta. Redigerad 26 februari, 2006 av IceCandy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 5 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2004 (redigerad) Borta. Redigerad 26 februari, 2006 av IceCandy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 5 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2004 har gjort ett till skin nu. fast på tommy denna gången, nån mer som vill vara schysst å visa hur de blev? Hur kan du göra ett utan spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 5 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2004 lol, sååå värst bra var den väll endå inte? aja, byxorna blev okej iaf enligt mig men men. har iaf hållt på med att göra skins till thesims i åratal så nu ville jag testa att göra ett till gta med hmm...till thesims brukar skinsen bli typ 10 ggr bättre. men men, med tanke på att detta är mitt första till gta blev jag ganska nöjd:) Nja, den såg bättre ut i spelet än på själva texturen. Den såg riktigt dålig ut faktiskt, men när jag la in den i spelet såg den faktiskt helt OK ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 5 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2004 ett_skin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2004 sweet.. inget fel på det heller.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 5 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2004 ett_skin snyggt skin.. vart fick du bilen från? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 5 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2004 En tjej på forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 5 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2004 (redigerad) Borta Redigerad 26 februari, 2006 av IceCandy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2004 Hehe, såg lite wierd ut om man säger så! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 5 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2004 Hehe, såg lite wierd ut om man säger så! Haru skaffat gta vc till PC nu? du hade väll det inte förut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts