Bonafide Skrivet 4 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2004 Vote: FotbollIs hockeyBasketTennisAmerikansk fotbollPingisAnnan *edit* Egentligen så gör jag inte ett piss.. Morsan har köpt nån skit på TV-Shop som man sätter på musklerna så blir dom stora.. Det är min träning.. Och det funkar.. funkar det?? alla säger att det e fejk eller så gör du bara reklam Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 4 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2004 Fotboll i ett kommunistiskt lag, Proletärens FF... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 4 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2004 Vote: Fotboll! Kalmar FF Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 4 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2004 Går inte på någon sport. Gör bara sit-ups, och ska börja springa och gymma snart Just det, jag spelar elgitarr också (man tränar faktiskt högra handen och vänstra handens fingrar ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2004 funkar det?? alla säger att det e fejk eller så gör du bara reklam Klart som fan att den funkar.. Men jag tror man behöver lite muskelmassa att arbeta på.. Så det är nog ingen manick för fettoklumpar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 4 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2004 Har tränat fotboll i ca 10 år, men har nyligen lagt av... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 4 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2004 spelar fotboll och basket och innebandy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bonafide Skrivet 4 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2004 Klart som fan att den funkar.. Men jag tror man behöver lite muskelmassa att arbeta på.. Så det är nog ingen manick för fettoklumpar.. nej det e klart men har man normal kroppsbyggnad funkar det völl bra kanske man ska testa.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lance Vance Dance Skrivet 4 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2004 Klart som fan att den funkar.. Men jag tror man behöver lite muskelmassa att arbeta på.. Så det är nog ingen manick för fettoklumpar.. Stämmer. Funkar nog inte så bra om man ligger i soffan och glor på TV med chipspåsen i handen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2004 Stämmer. Funkar nog inte så bra om man ligger i soffan och glor på TV med chipspåsen i handen Jag sitter dock framför datorn och dricker cola samtidigt och det funkar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 4 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2004 funkar det?? alla säger att det e fejk eller så gör du bara reklam Ja den funkar, MEN man blir inte starkare av den, man bildar muskler som inte...jaa, inte är starka helt enkelt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 4 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2004 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bonafide Skrivet 4 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2004 Ja den funkar, MEN man blir inte starkare av den, man bildar muskler som inte...jaa, inte är starka helt enkelt det är väll klart jag fattar att man inte blir starkare av dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 5 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2004 Inget längre(Var så jobbigt att åka å träna varje dag.) Förut höll jag på med lite olika: Fotboll, innebandy, pingis, handboll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ocke Skrivet 8 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2004 Fotboll! fast jag röstade på FotbollIs hockeyBasketTennisAmerikansk fotbollPingisAnnan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 11 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2004 Fotboll i ett kommunistiskt lag, Proletärens FF... Allvarligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts