Bonafide Skrivet 3 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2004 jag går i basket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 3 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2004 (redigerad) Innebandy, Balrog. Ja, och Counter-Strike också, hör väl till eSports va? Redigerad 3 maj, 2004 av Everest Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bonafide Skrivet 3 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2004 oj det blev fel :"> första gången jag gjorde poll-topic,sorry... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 3 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2004 oj det blev fel :"> första gången jag gjorde poll-topic,sorry... Vad gör det? Altenativet vinnner iallafall ganska stort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bonafide Skrivet 3 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2004 hehe ja iof men vad röstade du på då?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 3 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2004 hehe ja iof men vad röstade du på då?? null vote; Sportar inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bonafide Skrivet 3 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2004 okej sport e ju inte HELA livet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 4 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2004 gymmar bara... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 4 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2004 Fotbulle I Blackburn Rovers Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 4 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2004 hockey endast hockey! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 4 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2004 Fotboll! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 4 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2004 Inget - längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 4 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2004 inget... har spelat handboll men det var bara en massa tråkiga träningar hela tiden med fjantiga personer. Sen så när det väl var matcher så var man tvungen att gå upp så tidigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 4 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2004 Badminton och basket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 4 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2004 Jag är en av dom bästa i Sverige på pingis! Kom 9:a i Ungdoms SM för 2 veckor sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 4 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2004 Går i gym då och då, men det har blivit ganska lite på senaste tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2004 (redigerad) Vote: FotbollIs hockeyBasketTennisAmerikansk fotbollPingisAnnan *edit* Egentligen så gör jag inte ett piss.. Morsan har köpt nån skit på TV-Shop som man sätter på musklerna så blir dom stora.. Det är min träning.. Och det funkar.. Redigerad 4 maj, 2004 av StellHell Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 4 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2004 Vote: Inget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
don_salvatore87 Skrivet 4 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2004 Jag: - Joggar i skogen 1 gång per dag - Gymmar 3 ggr/per vecka - Simmar 1-2ggr per vecka Det räcker för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 4 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2004 inget... orka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts