Pain To ThE MaX Skrivet 3 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2004 Jo så här är det. För några dar förstördes mitt Norton 2003. Jag kunde inte använda Autoprotect eller Liveupdate. Då lånade jag Norton 2004 för att se ifall det gick bätttre med det. Men jag fick exakt samma problem. Jag ahr laddat ner patchar till windows för viruset sasser och removal tool. men jag hade inte det viruse. Och då undrar jag varför jag fan inte kan uppdatera! Den ansluter men säger att den inte kunde ansluta. "Kolla att internet är på". hjälp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 4 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2004 Hände för mig med för några veckor sen, kunde inte köra Liveupdate Och på den support sidan står det att man måste ominstallera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 4 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2004 Hände för mig med för några veckor sen, kunde inte köra Liveupdate Och på den support sidan står det att man måste ominstallera. konstigt att det inte fungerar...installerade om min 2003 och min väns 2004 (och nej, de e inte "ni vet vad") Funkar det för dig nu eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_thule_ Skrivet 4 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2004 har du båda installerade samntidigt?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 5 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2004 har du båda installerade samntidigt?? nej...just nu bara 2004 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 6 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2004 Är det sant att datorn kraschar om man installerar både Norton och Panda antivirus samtidigt?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 6 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2004 det vet jag inte men det är aldrig bra att ha två antivirus installerade samtidigt, och dessutom, till vilket syfte isåfall? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts