Stora_tomtefar Skrivet 3 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2004 Är det möjligt att, genom Cubase eller något annat program, ändra t.ex wav elle wma filer till Midi? Hur isåfall? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 4 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2004 (redigerad) den som söker finner http://download.com.com/3000-2170-10201592.html?tag=lst-0-1 Redigerad 4 maj, 2004 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 4 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2004 Yippie!!! Tackar tackar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 7 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2004 den som söker finner http://download.com.com/3000-2170-10201592.html?tag=lst-0-1 När jag laddade ned ett demo påe tt spel från Download (för länge sedan) ficka jag virus och hela datorn crashade, är det verkligen virusfritt..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 7 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2004 När jag laddade ned ett demo påe tt spel från Download (för länge sedan) ficka jag virus och hela datorn crashade, är det verkligen virusfritt..? Download.com är nog virusfritt, men scanna filen med ett antivirusprogram innan du öppnar den om du är osäker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 7 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2004 Finns det något program som gör det motsatta. konvertar midi till wma? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 9 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2004 Sirius, testa denna AVOne - All to mp3 converter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 9 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2004 Sirius, testa denna AVOne - All to mp3 converter ty Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 9 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2004 np.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts