ínko Skrivet 3 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2004 Hej, har sökt som en iller på internet här efter ett par blueprints till Volvo FH12/16 men hittar inga, då undrar jag om någon här på forumet snubblat över några? Skulle bli glad om någon skulle kunna skriva url till bilderna om ni har några. :-) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Graul Skrivet 3 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2004 öhh.. suurland.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ínko Skrivet 3 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2004 Finns int där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2004 (redigerad) I have to tell you the hard news.. It's gone.. Men misströsta inte, för det finns så mycket andra bp.. Redigerad 4 maj, 2004 av StellHell Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ínko Skrivet 4 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2004 Jo, men inga lastbilar är lika grymma som volvo FH ! :-) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 Har du hittat nåt ännu? Är lastbilen fortfarande på G? Kan du adda den till GTA:Sweden när du är färdig då??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 du kan ju alltid göra en mercedes actros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 du kan ju alltid göra en mercedes actros Är inte Mercedes tyskt??? Men i och för sig är alla lastbilar någorlunda likadanna. Blir bara att ändra på texturerna lite! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ínko Skrivet 16 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Hoho, jag har hittat ett blueprint på en volvo FH12, dock utan skåp, men de är ju int så svårt att göra, vi får se hur det går med det, har nyss köpt bil (ford mustang -70) så jag ligger för det mesta i garaget och leker. Men blir det tid över så kan det hända att jag gör en lastbil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 vill bara säga att dom där actrosarna är enorma ! min pappas kompis har en sån och jag kunde knappt komma upp på till den för att den var så hög ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sajko Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 (redigerad) Hoho, jag har hittat ett blueprint på en volvo FH12, dock utan skåp, men de är ju int så svårt att göra, vi får se hur det går med det, har nyss köpt bil (ford mustang -70) så jag ligger för det mesta i garaget och leker. Men blir det tid över så kan det hända att jag gör en lastbil. det finns en fh12 ute fast med stockar som last... tror jag edit: nä det va en fh14 sry Redigerad 16 oktober, 2004 av sajko Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ínko Skrivet 16 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 FH14 finns det väl inget som heter ? har jag missat nå eller? jobbar på volvo lastvagnar å där har vi då inte hört nå av FH14 finns bara FH12 och FH16 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sajko Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 FH14 finns det väl inget som heter ? har jag missat nå eller? jobbar på volvo lastvagnar å där har vi då inte hört nå av FH14 finns bara FH12 och FH16 då är det nog jag som är ute o cyklar... eller a filen hette fh14 fast på bilen står det f12. överlåter väl experten ta en titt på den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Hoho, jag har hittat ett blueprint på en volvo FH12, dock utan skåp, men de är ju int så svårt att göra, vi får se hur det går med det, har nyss köpt bil (ford mustang -70) så jag ligger för det mesta i garaget och leker. Men blir det tid över så kan det hända att jag gör en lastbil. 70 den snyggaste årsmodellen Är det en fastback? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 krävs mycket mer arbete men snygg är den. Du har gjort den första lastbilen med släpp till VC som gjorts eller är jag ute och cyklar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ínko Skrivet 16 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Sajko: Hehe, detdär är en FH12 verision 1 timmerbil, verision 2 är dom med "snelysena". Fireblade: Hehe ja 70an är den snyggaste mussen, nej det är ingen fastback eller Sportroof som dom heter 1970. Det är en vanlig Hardtop vässad v8. förra ägaren uppskattade den till 300-350 hästar så den rör på sej iafl , det är en 69as kaross 69as baklysen 70ans inredning och 70ans front. den perfekta blandningen enligt mig ser snyggare ut med 69ans baklysen som sticker ut istället för 70ans baklysen som går innåt. Nåja ontopic, har hittat blueprints för FH16 ver2. Globetrotter så ja ska se om jag får nån tid över imorgon att börja lite smått Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sajko Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 haha jag vill verkligen inte förstöra ditt projekt men nu hittade jag en fh16 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 haha jag vill verkligen inte förstöra ditt projekt men nu hittade jag en fh16 Vart tusan är det där ? ser ut som en blanding mellan ett ställe på MM3 (Midtown Madness 3) och nära hotring avent Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 det är väll en fejkad bild? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sajko Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 det är väll en fejkad bild? jag tror inte att den va det men jag tog en egen screen med den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts