Graul Skrivet 3 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2004 okej nu är det såhär att jag tänkte göra en snögubbe att ha och spela med. Kul tänkte jag... så jag började o modellera i zmod och efter ett tag så tyckte jag att nu kan jag ju testa den bara för att se hur det skulle se ut. men icke sa nicke tror ni inte att spelet kraschade när jag skulle starta det. nu undrar jag om nån kan ge mig lite tips om hur man ska göra när man gör en player modell det vore snällt... det är förresten den som var den hemliga saken om nån förstår vad jag menar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2004 Det är skitsvårt att fixa med player.dff.. Man måste ändra en massa annan skit man.csm om jag inte minns fel.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 4 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2004 jo jag tror hultan sa något sådant... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 4 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2004 Det är skitsvårt att fixa med player.dff.. Man måste ändra en massa annan skit main.csm om jag inte minns fel.. hmm, rättad btw, är det verkligen så svårt? Det är väl inte så svårt att byta mot ngn annan som redan finns i vc iaf väl? Då borde väl det inte vara svårare att lägga in en ny, fast iofs. Man måste kanske ha nya animation och sånt eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2004 hmm, rättad btw, är det verkligen så svårt? Det är väl inte så svårt att byta mot ngn annan som redan finns i vc iaf väl? Då borde väl det inte vara svårare att lägga in en ny, fast iofs. Man måste kanske ha nya animation och sånt eller? Ja det är så svårt.. det går inte göra nått eget o bara lägga in som man kan göra på bilar o skit typ.. Man kan byta ut player mot nån annan gubbe i spelet eftersom dom redan har ett flödeschema eller vad man ska säga.. Så dom kan röra sig iaf.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Graul Skrivet 4 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2004 va? jag fattar ingenting av vad ni snackar om Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 4 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2004 Kortfattat: Det är nästan omöjligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 4 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2004 Kortfattat: Det är nästan omöjligt. Njäe, snarare jobbigt bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 4 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2004 va? jag fattar ingenting av vad ni snackar om lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 4 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2004 Modellerna måste fungera med spelets animatíoner. Men det går att ta en fotgängares modell och byta ut mot spelarens. Iallafall i GTA3. Men det borde gå i VC också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 4 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2004 Modellerna måste fungera med spelets animatíoner. Men det går att ta en fotgängares modell och byta ut mot spelarens. Iallafall i GTA3. Men det borde gå i VC också. jo det går till vc oxå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2004 lol ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 5 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2004 AAAAAAAAAAH!!!!!!!!!!!!!!!!! Ursäkta mig o nådige mästare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Graul Skrivet 5 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2004 men om min har ben då... plus att hur kan spelet veta om jag har ben eller inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts