Jump to content

Snögubbe

Graul
 Share

Recommended Posts

okej nu är det såhär att jag tänkte göra en snögubbe att ha och spela med. Kul tänkte jag...

så jag började o modellera i zmod och efter ett tag så tyckte jag att nu kan jag ju testa den bara för att se hur det skulle se ut.

men icke sa nicke tror ni inte att spelet kraschade när jag skulle starta det.

nu undrar jag om nån kan ge mig lite tips om hur man ska göra när man gör en player modell -_-

det vore snällt...

det är förresten den som var den hemliga saken om nån förstår vad jag menar ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är skitsvårt att fixa med player.dff.. ^_^

Man måste ändra en massa annan skit main.csm om jag inte minns fel..

hmm, rättad :P

btw, är det verkligen så svårt? Det är väl inte så svårt att byta mot ngn annan som redan finns i vc iaf väl? Då borde väl det inte vara svårare att lägga in en ny, fast iofs. Man måste kanske ha nya animation och sånt eller? (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

hmm, rättad ^_^

btw, är det verkligen så svårt? Det är väl inte så svårt att byta mot ngn annan som redan finns i vc iaf väl? Då borde väl det inte vara svårare att lägga in en ny, fast iofs. Man måste kanske ha nya animation och sånt eller? (w00t)

Ja det är så svårt.. det går inte göra nått eget o bara lägga in som man kan göra på bilar o skit typ..

Man kan byta ut player mot nån annan gubbe i spelet eftersom dom redan har ett flödeschema eller vad man ska säga.. Så dom kan röra sig iaf.. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor