Jump to content

I anknytning till USA-tråden

ElGato
 Share

Recommended Posts

The Omega Agency.. jaså.. det blir nästa hemliga grupp efter den andra tycker jag..

NWO känns inte så främmande längre.. när det finns så många såna hemliga stormakter =/

Heh.. hur kommer det sig att George Bush alltid är med i varenda hemliga grupp man hittar? Den där killen kan inte ha gjort mycket gott för världen.. har nog inte så många planer på att göra gott ifrån sig heller.

Såg en snutt från en intervju av nån kvinna som skrivit en bok om Skull and Bones.

Hon hade skrivit en hel del böcker om secret societies och andra skumraskaffärer.

Hon fick frågan från intervjuaren om hon var ute efter Bush, eller varför skrev hon alltid om dåliga grejer som involverar Bush..

Svaret var: Nej, jag är inte ute efter Bush, det bara råkar va så att han dyker upp i allt jag undersöker.

usch ja..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 232
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

• 1 month later...
Om de å var så skulle jag personligen gå till vita huset med dom bilderna där dom jämför bush med en apa o kasta bananer!

George Bush den äldre asså!

btw förstår jag inte hur USA så öppet kan vara emot terror. Jag menar dom finansierar ju i stort sett Israels terror mot Palestinierna...?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

George Bush den äldre asså!

btw förstår jag inte hur USA så öppet kan vara emot terror. Jag menar dom finansierar ju i stort sett Israels terror mot Palestinierna...?

Har man ett eget land kan man på pappret inte vara terrorist!!!

De e där för det kallades kriget i Afghanistan o inte kriget mot terror!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 2 weeks later...

"På serie- och filmmässan Comic-Con i San Diego visade Stone och Parker häromveckan upp några klipp, däribland scenen där FN-hjälten Blix i en nordkoreansk bunker ställs mot Kim Jong-Il. Superskurken vägrar att visa sina massförstörelsevapen, så Blix, själv beväpnad bara med röd slips och portfölj, slår till med FN:s hela kraft:

– Om du inte visar dem tvingas jag skriva ett skarpt formulerat brev!"

LOL! Ägande!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Även om jag inte är övertygad om att allt detta stämmer skulle det inte förvåna mig ett dugg om det nu gjorde det.

Kolla bara på "månlandningen". Finns det någon som INTE är övertygad om att den var iscensatt? Om inte, har ni sett den där filmen där de riktigt bevisar att det var buff och båg?

USA är ett dumt land, med dumma invånare och en dum regering.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

USA är ett dumt land, med dumma invånare och en dum regering.

Hur kan ett land vara dumt? Hur kan ett helt lands befolkning klassas som dumma?

Däremot har dom styrande männen aldrig riktigt varit några ljushuvuden. USA's politik har aldrig funkat, dom tror att dom kan göra vad som hellst utan några konsekvenser för dom har störst vapen. Dom sätter sig över FN bara för att dom kan. Dom skickar ut amerikas ungar i krig så att dom kan tjäna lite mer pengar(Alltså dom rika kapitalisterna, inte dom som dödar oskyldiga på bortaplan)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kolla bara på "månlandningen". Finns det någon som INTE är övertygad om att den var iscensatt? Om inte, har ni sett den där filmen där de riktigt bevisar att det var buff och båg?

Jo visst, lika troligt som att USA styrs av JF Kennedy och Elvis från en källare i Pentagon. Den där filmen har inga konkreta bevis, bara snack och dåliga teorier ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Snacka inte skit om invånarna, du har väl inte ens snackat med nån.

Det är regeringen det är fel på.

Okej, jag ska kanske inte dra alla amerikaner över en kant. Det finns flera amerikaner jag ser upp till och att alla amerikaner skulle vara dumma var dumt av mig att säga. Så jag tar tillbaka det.

Därmed inte sagt att jag inte tycker att flera av amerikanerna är ganska... jag vad ska man kalla det egentligen? "Ointelligenta"? Kolla bara den >>här<< lite lustiga texten.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Många såna bor i USA ja... även detta pga regeringen, eller rättare sagt de som bestämmer över skolorna osv.

Det beror på att dom ger pengarna till försvaret ist för skolorna. Tror inte det är många skolor där som har nyare böcker än typ 69...kommer inte ihåg vart jag läste det.

"Screw school, send them to Iraq...hopefully they will be getting killed. And our promblems are solved...no complaints about the no knowledge thingy."

"Exellent mister president"

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...