Jump to content

I anknytning till USA-tråden

ElGato
 Share

Recommended Posts

@FerkurZ

Jo det är presidentval snart.

Förmodligen kommer väl Bush inte bli omvald, men i USA handlar det om pengar när det gäller att komma till makten. Det har Bush gott om.

Hans valkampanj sträcker sig långt längre än vad resterande kanditader någonsin kan drömma om.

Folket bombarderas nu med propaganda att rösta för Bush. I reklampauserna ser dom snuttar där Bush säger något patriotiskt, lovar saker han skall göra om man röstar på honom och visar att han är en snäll människa genom att va ute å skaka tass med befolkningen eller kasta nån boll till nån unge.. (allt filmat endast för reklamens skull såklart).

Michael Moore lyckades ju få pris i Cannes för sin nya film Fahrenheit 9/11 som handlar i princip om hur oduglig och otroligt korkad och dålig Bush är som president (och människa för den delen).

Denna film kommer Bush förlora en hel del väljare på.

Men man får inte glömma att USA är uppdelat i republikaner och demokrater.

Det kvittar hur kass presidenten är, så länge han är republikan, dessamma tycker demokraterna om det sitter en sån president.

Bush fuskade till sig segern förra gången och det finns inget som säger att han inte kommer försöka med det igen.

Men nu har han nog förlorat tillräckligt många röster på att va en så kass president så att han inte ens vinner med valfusk och propagandakrig.

John Kerry kommer antagligen ta hem segern.. men man vet inte direkt vad han går för.

Han vinner röster på att klandra och tala illa om Bush. Det är såklart bra att nån gör det, men det kan vilket rötägg som helst säga för att komma åt presidentposten.

Som det skrivits tidigare i den här tråden är John Kerry medlem i Skull and Bones, precis som Bush och Bush pappa..

Någon som är medlem i Skull and Bones kan förmodligen inte vara en bra president eftersom han avslöjar hemligheter för resen av gruppen och utför uppdrag som gruppen kommer överens om. (om dom vill starta krig så gör dom det)..

Vi får se hur det går.. men John Kerry blir nog knappast nåt mirakel som ser till att man kan lita på USA igen..

Ett land som vill erövra världen är svårt att styra.. speciellt när befolkningen har blivit hjärntvättade i alla dessa år att dom måste va rädda för allting..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 232
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Varför går man inte ut med detta i media?

Dels för att dom flesta medier ägs av samma personer(Vilka alla, konstigt nog är Judiska-Amerikanska affärsmän, enligt rykten iaf).

Men även för att dom flesta inte skulle tro på det.

Har testat ett par dokument men efter typ två stycken krashar datan (orkar inte med pdf)..
När jag får tid kan jag leta upp det där programmet som kan göra om PDF till vanliga bildfiler. Sen kan jag posta dom intressantaste artiklarna här!

Michael Moore lyckades ju få pris i Cannes för sin nya film Fahrenheit 9/11 som handlar i princip om hur oduglig och otroligt korkad och dålig Bush är som president (och människa för den delen).

Kom över en rolig sak om Fahrenheit igår, vet ni hur Bush:arna fick Disney att backa ur projektet? Jo Jeb Bush hotade med att höja skatterna för Disneyland i Florida om Disney skulle distibutera filmen. Aja som tur är har Weinstein:arna(?) köpt upp rättigheterna

Förresten kanske man skulle bombardera Michael Moore med förslag till nästa film eller bok:

Existerar Majestic 12 och hur stort inflytande har dom?

Är Area 51 så känd för att man lättare ska kunna dölja ännu hemligare baser(tex Dulce)

Hur stort inflytande har olika "hemliga brödraskap"(Tex Skull and Bones)

Driver "FEMA" moderna koncentrationläger underjorden och isf är Dulce eller Area 51 ett sådant?

Osv.

Redigerad av Funnylin
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

@FerkurZ

Jo det är presidentval snart.

Förmodligen kommer väl Bush inte bli omvald, men i USA handlar det om pengar när det gäller att komma till makten. Det har Bush gott om.

Hans valkampanj sträcker sig långt längre än vad resterande kanditader någonsin kan drömma om.

Folket bombarderas nu med propaganda att rösta för Bush. I reklampauserna ser dom snuttar där Bush säger något patriotiskt, lovar saker han skall göra om man röstar på honom och visar att han är en snäll människa genom att va ute å skaka tass med befolkningen eller kasta nån boll till nån unge.. (allt filmat endast för reklamens skull såklart).

Denna film kommer Bush förlora en hel del väljare på.

Men man får inte glömma att USA är uppdelat i republikaner och demokrater.

Det kvittar hur kass presidenten är, så länge han är republikan, dessamma tycker demokraterna om det sitter en sån president.

Bush fuskade till sig segern förra gången och det finns inget som säger att han inte kommer försöka med det igen.

Men nu har han nog förlorat tillräckligt många röster på att va en så kass president så att han inte ens vinner med valfusk och propagandakrig.

John Kerry kommer antagligen ta hem segern.. men man vet inte direkt vad han går för.

Han vinner röster på att klandra och tala illa om Bush. Det är såklart bra att nån gör det, men det kan vilket rötägg som helst säga för att komma åt presidentposten.

Som det skrivits tidigare i den här tråden är John Kerry medlem i Skull and Bones, precis som Bush och Bush pappa..

Någon som är medlem i Skull and Bones kan förmodligen inte vara en bra president eftersom han avslöjar hemligheter för resen av gruppen och utför uppdrag som gruppen kommer överens om. (om dom vill starta krig så gör dom det)..

Vi får se hur det går.. men John Kerry blir nog knappast nåt mirakel som ser till att man kan lita på USA igen..

Ett land som vill erövra världen är svårt att styra.. speciellt när befolkningen har blivit hjärntvättade i alla dessa år att dom måste va rädda för allting..

Jag är inte så insatt i bush å grej...

fast lite mer efter ja läst allt du har skrivit..

undrar hur det blir om nu John kerry vinner

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

@Funnylin

Ja det är ju sant..

Det är dom där 5 personerna som äger all världens media..

Men Michael Moore t.ex har ju kunnat producera sitt Awful Truth i åtminstone två säsonger innan det lades ner. Han kunde ju tagit upp sånadär saker.. kanske han gjorde också, har inte sett alla avsnitt.

Pdf till bilder.. jag har ett program som kan göra allt möjligt sånt, menar du SnagIt? =)

Min dator brukar oftast krasha när jag använder det eftersom det drar för mycket kräm för min burk B)

Kom över en rolig sak om Fahrenheit igår, vet ni hur Bush:arna fick Disney att backa ur projektet? Jo Jeb Bush hotade med att höja skatterna för Disneyland i Florida om Disney skulle distibutera filmen. Aja som tur är har Weinstein:arna(?) köpt upp rättigheterna
Jaså det var så dom lyckades.. hehe.. otroligt.

Senaste jag läste i tidningen idag var att Bush vinner stor framgång i FN och hos folket, han presenterar nån ny resolution för Irak.. fred.. demokrati.. bla bla bla.. och som det i tidningen står "Bush vill visa att han är en trovärdig internationell ledare beredd att sammarbeta".

Vaf*n?!.. man brukar sammarbeta innan man går ut i krig som inte sanktionerats ut av FN.. att komma springande efter det för att be om hjälp och bidrag och visa att man kan sammarbeta är väl liiite sent påtänkt?!

En sak jag som jag stör mig på i vårt samhälle, för så här är det i princip överallt..

Är att ledarna är korkade.

I princip alla ledare måste ha en stab bakom sig som; skriver deras tal, säger åt dom vad dom skall säga, berättar för dom deras ställningstagande gällande vissa åsikter, underrättar dom om vad som händer i världen när dom är för upptagna för att dom måste gå på sin veckliga golfrunda.

Jag tycker att ledare skall va personer som verkligen kan vara ledare. Som kan tala för sig själv, tänka själv.

Det skall inte behövas 20 människor som inte syns som gör allt jobbet åt ledaren.

Om denne personen inte är kapabel att få folkets opinion om denne inte kan förbereda ett tal själv skall han inte vara ledare heller!

Det är därför det är så otroligt med Bush som president.. Världens mäktigaste man.. smart nog att inte ens få jobb på Mcdonalds.. och han e världens mäktigaste man.. helt otroligt.

Förresten kanske man skulle bombardera Michael Moore med förslag till nästa film eller bok:

Är Area 51 så känd för att man lättare ska kunna dölja ännu hemligare baser(tex Dulce)

Driver "FEMA" moderna koncentrationläger underjorden och isf är Dulce eller Area 51 ett sådant?

Osv.

Jo Michael Moore har en hemsida (www.michaelmoore.com) tror jag det är.

Där kan man skicka email till honom och det är väldigt stor chans att han svarar, han och hans fru går nämligen igenom all mail själva.

Så visst.. skall vi knåpa ihop något brev och skicka till honom? =)

Jag läser för tillfället en väldigt bra bok..

Det är Ray Bradbury som skrivit den, den heter "Fahrenheit 451".

Antar att det är därifrån Moore har tagit namnet till sin film.

Boken handlar om en framtida värld där media inte jobbar för att upplysa folk, tvärtom jobbar de för att se till att folk inte vet sanningen, eller tänker själva.

Det är en värld där brandmän inte släcker elden, utan tänder den själva, för att bränna upp böcker, eftersom böcker gör att människan tänker, och då är dom inte lika lätta att lura.

Tycker Moores val av titel på filmen, som spegling till boken e rätt träffsäker, eftersom den handlar om Bush och 11:e september..

Boken påminner väldigt mycket om dagens läge.. helt klart läsvärd :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Synd bara att inga producenter i hela världen skulle våga stödja ett projekt som går emot hela USA:s 1900-tals historia, hur dom har lurat och bedragit deras eget folk.

Edit: Har letat lite efter FEMA och dom påstådda koncentrationslägrena(Eller vad man nu vill kalla det).

Concentration [internment]Camps. An Executive Order signed by then President BUSH in 1989 authorized the Federal Emergency Management Agency [F.E.M.A.] to build 43 primary camps [having a capacity of 35,000 to 45,000 prisoners EACH] and also authorized hundreds of secondary facilities. It is interesting to note that several of these facilities can accommodate 100,000 prisoners. These facilities have been completed and many are already manned but as yet contain no prisoners. [Remember all the TALK of over-crowded prisons that exist...]. In south Georgia there are several state prisons that except for a few guards, are completely devoid of prisoners.

post-22-1086843722_thumb.jpg

Redigerad av Funnylin
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hmm...vart håller alla hus? Aja, jag fortsätter iaf att hävda att Nick Berg avrättades av amerikaner http://www.apfn.org/apfn/pow_beheaded.htm

Vad tyder då på det?

Avrättarna är lite smått överviktiga.

Enligt flera rättsläkare skulle blodet sprutat(Fast flera andra säger att det inte skulle det, ska man nog också nämna)!

Väggarna och golvet är detsamma som det där fängelset som Bush inte kan uttala.

Myndigheterna har bekräftat att man grep honom i Irak några veckor innan avrättningen, eftersom man trodde han var inblandad WTC attentatet.

Ingen vet dock om han släpptes.

Filmen som kommer från någon islamistisk hemsida är inte uppladdad från Irak utan från London.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dels för att dom flesta medier ägs av samma personer(Vilka alla, konstigt nog är Judiska-Amerikanska affärsmän, enligt rykten iaf).

Men även för att dom flesta inte skulle tro på det.

När jag får tid kan jag leta upp det där programmet som kan göra om PDF till vanliga bildfiler. Sen kan jag posta dom intressantaste artiklarna här!

Osv.

Jag har ett Program som konverterar Pdf-filer till Håller med till 100%!-filer

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hmm...vart håller alla hus? Aja, jag fortsätter iaf att hävda att Nick Berg avrättades av amerikaner http://www.apfn.org/apfn/pow_beheaded.htm

Vad tyder då på det?

Avrättarna är lite smått överviktiga.

Enligt flera rättsläkare skulle blodet sprutat(Fast flera andra säger att det inte skulle det, ska man nog också nämna)!

Väggarna och golvet är detsamma som det där fängelset som Bush inte kan uttala.

Myndigheterna har bekräftat att man grep honom i Irak några veckor innan avrättningen, eftersom man trodde han var inblandad WTC attentatet.

Ingen vet dock om han släpptes.

Filmen som kommer från någon islamistisk hemsida är inte uppladdad från Irak utan från London.

läste på aftonbladet...där sa dom ju att.." Koranen " vet inte riktigt om det var den.,...koranen inte tilllät guld ringar..sen han som läste upp texten..trodde man var död sen 2 månader tillbaka i en helikopterattack...sen var han oxå känd för å ha en speciellt brytning/dialekt när han pratade.. ;)

*EDIT*

Petisnofsiga funnyline

Redigerad av FerkurZ
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

koran inte till läg guld ringar..

Förstår precis vad du menar ;)

Hittade en sida med extremt mycket bilder om den fejkade månlandningen http://www.geocities.com/nasascam/APOLLOSCAM/

Övriga nyheter:

Jo det här terrorattentatet som Bush stab varnar för i sommar kommer inträffa i Sears Tower i Chicago!

Redigerad av Funnylin
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)

Humm.. då har man lite mer fakta om månlandningen då.. var ju jäklar.. visst har man hört om nötterna som påstått att månlandningen var fejk osv.. Men man har väl inte direkt trott på det där.. Det skulle va för stort. Men jaha.. där ser man.. otroligt.

Påminner jag mig om ett program jag såg för ett bra tag sen, kommer ihåg att dom sa att ingen av astronauterna som var med på den första månfärden får yttra sig i frågor gällande den expeditionen. Om nån reporter frågar om det får dom inget svar. Inte så konstigt kanske.. om dom bara skuttat omkring i öknen och fjöntat sig..

Uscha.. Jag betar igenom alla filmer och ljudfiler jag har.. rätt mycket.. rätt jobbigt :P

Lite nya grejer jag snappat upp..

·CIA har i evigheter försett USA med droger, sett till att det finns gott om droger i omlopp.

En av stöttepelarna i det amerikanska sammhället till att skapa misär hos folket så att dom är lättare att styra.

·John Kerry och George Bush är kusiner

·Eftersom 11 september, krig i Afghanistan och Irak osv redan var i planeringsstadiet på Bush den äldres tid (80-talet) var det därför Bushs valfusk knappt diskuterades och att Supreme Court godkände honom som president.

Om Gore hade vunnit hade man inte kunnat genomföra 11 september, starta krig mot Afghanistan och Irak eftersom det hade blivit ett helt annat motstånd från allmänheten.

Bush har ett helt annat stöd från den amerikanska befolkningen än vad Gore har/skulle haft.

Bush är nästan ursäktad dumdristiga krig osv, eftersom han är den ultraradikala hillbillie-texasbon han är.

Gore, 11 september, Afghanistan och Irak hade helt enkelt inte gått.

·Det var FBI som låg bakom bombattentaten mot WTC år 1993.

·Flertalet företag som hade kontor i WTC visste om vad som skulle hända, folk som jobbade på dessa företag fick meddelande om att de skulle stanna hemma.

·Flertalet direktörer som skulle flyga 11 september fick sina flyg inställda eller blev tillsagda att flyga statliga flyg istället.

·Den 7:e september gick Dick Cheney, Donald Rumsfeld, Ashcroft med flera ut publikt om att de inte längre kommer flyga kommerciella flyg, de kommer bara flyga statliga flyg hädanefter.

·När Bush blev president var hans första uppgift att välja ut en regering, hans män.. t.ex. vem som skall bli Head of Justice osv..

Nästan alla som han valde ut är medlemmar av Skull and Bones.

En sida med mycket information om John Kerry, Skull and Bones och Bush: http://www.oilempire.us/kerry.html

Avslutar med ett fint litet citat av en snubbe vid namn Rosenbaum:

"I think Skull and Bones has had slightly more success than the mafia in the sense that the leaders of the five families are all doing 100 years in jail, and the leaders of the Skull and Bones families are doing four and eight years in the White House"

Redigerad av ElGato
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

·John Kerry och George Bush är kusiner

"Distant Cousins" var väll termen du stötte på, eller?

Det är lite krångligt men det betyder i stort sett att deras farfars farfars farfars farfars fädrer kunde vara bröder...Så med svenska mått mätt: En väldigt, väldigt avlägsen släkting.

Har för mig att jag läste att det var på 1700-talet som deras förfäder var bröder!

:shifty: mytiskt formulerat!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan nån förklara lite enkelt å snabbt va skulls and bones är?..för ja orkar inte läs ..massa texten på engelska =/..är inte så haj på det

Ett brödraskap på Yale university. Dom tar in toppelever, förser dom med pengar, dom lovar att alltid vara varandra "trogna". Dom hjälper varandra, tex Bush är president nu, han ger flera toppjobb till andra Skull and Bones medlemmar, på så vis kan dom kontrollera USA!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

"Distant Cousins" var väll termen du stötte på, eller?

Det är lite krångligt men det betyder i stort sett att deras farfars farfars farfars farfars fädrer kunde vara bröder...Så med svenska mått mätt: En väldigt, väldigt avlägsen släkting.

Har för mig att jag läste att det var på 1700-talet som deras förfäder var bröder!

:shifty: mytiskt formulerat!

Jag har kollat upp det nu, det jag hörde var en gubbe som pratade om 11 september osv, så nämnde han att Bush och Kerry är kusiner.

Kerry är avlägsen släkting ja.. 11 steg.

Men om man tänker på arabländerna t.ex gör man ingen skillnad om det är avlägsen släkting där.

Om nån är 28 steg släkting ifrån Usama Bin Laden är det enda man hör, om denne släkting gjort något, att han är släkting till Bin Laden.. =P

Hur som helst har Bush och Kerry avlägsna band, men dom är också blodsbröder, genom Skull and Bones.

Vad jag har hört nu på de dokumentärer och videor jag tittat på kommer Kerry bara avlösa Bush för att fortsätta på samma linje.

Detta sades för redan tre år sedan (såg en gammal dokumentär).

När presidentkampanjen som Bush och Gore var med i var igång, yttrade sig Kerry positivt om Bush.

Han lovordade Bush och höll med honom i princip allt han sa.

Nu, när dom slåss emot varandra vinner han mark på att i princip prata skit om Bush, och påpeka hur mycket som är fel i Bushs politik.. När han tidigare höll samma linje.

Kerrys krigsdokument är dessutom förfalskade.

Man gick ut med att han hade dödat ett antal Vietnameser i Vietnamkriget (ehm.. ja.. i USA anses ju det vara en positiv merit).

Dessa är alltså förfalskade..

Så det ser ut helt enkelt som att Bush med flit nu ersätts av Kerry för att fortsätta på samma planer.

Gore fick kliva undan så att Bush kunde bli president så man kunde utföra alla planer med krig och terrorattacker man hade.

Kerry är ersättaren för Bush, eftersom det kommer ses som räddningen efter Bush vansinnesfärd. Folk kommer än en gång bli relativt nöjda med vem som väljs till president och låter presidenten rumstrera runt i vita huset..

Kerry kommer antagligen fortsätta i Bush spår, om man inte redan nu har planer för nästa terrorattacker och krig såklart.. Folket kommer vara lättare att hantera eftersom dom är nöjda efter det att Bush är borta.

Jag slår vad om att Bush och Kerry är mycket nära vänner.. om du nu är blodsbröder och allt.

Den pågående pajkastningen är inget mer än för syns skull.. så att det ser ut som Kerry är räddaren i nöden. Bush vet att han kommer bytas ut, men han bryr sig inte.. it's all part of the plan...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag börjar bli lite orolig över vad dom tänker använda dom tomma(?) koncentrationslägrena till.

Det var George Bush som beordrade byggandet av dom, han var en Skull and Bones medlemm precis som hans son. Och det står ju redan klart att det i ytterliggare 4 år kommer sitta en Skull and Bones medlemm i Vita Huset.

Skull and Bones - koncentrationläger - New World Order - EU - Illuminati.

Allt kanske är en stor komplott för att uppnå "New Worl Order".

USA provocerade fram en attack mot Pearl Harbor, USA gick in i WW2. Kriget tar slut, kol och stålunionen bildas. Det förvandlas till EG - EU.

EU är väl hittils det närmsta man kommer "New World Order".

Terrorattacker regisserade av Amerikanska regeringen.

Vad händer nu? Är det något stort på gång?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det känns ju rätt overkligt att det skulle kunna hända..

Men det kan kanske va nåt sånt i görningen.. Men det är rätt svårt att tro.

Vem skulle ligga bakom det isf? Skull and Bones? Dom tjänar väl mer på att, som dom gör nu, leva i skuggan.

Det måste väl va en rätt omöjlig operation, att införa new world order.

USA och EU klarar det rätt bra utan att befolkningen tycker dom lever i nån new world order.. =P

USA är ju en polisstat nuförtiden, blir värre och värre, det har ju Bush sett till.

Ligger väl i planen för att komma närmre nån slags new world order.

Har sett en del nya dokumentärer nu, alla gånger nån reporter frågar ut nån makt-herre om USA som polisstat nuförtiden blir dom förskräckta och börjar babbla om att det inte alls är nån polisstat, det handlar om amerikanernas säkerhet osv.

Men man struntar totalt i allt som har med USA's grundkonstitution, freedom of speech, personlig integritet, tryckfrihet osv.. Men nej då.. ingen polisstat här inte B)

Ang. koncentrationslägren är det ju rätt svårt att säga.. De kanske skall användas för att sätta igång eutanasi-processen USA hade igång som inspirerade Hitler till sina koncentrationsläger.

Svårt att säga såklart.. man kan bara ha sina små funderingar.. förhoppningsvis blir det inte mycket värre än vad det är nu.

Får se vad Kerry hittar på.. antagligen blir det väl hans jobb att supa åt sig oljan i Irak och kanske bygga den där förbaskade oljeledningen över Afghanistan som man har velat i över 20 år nu ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...