StellHell Skrivet 18 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 Ja jag har sett många splatterfilmer (favoriter; Braindead, Bad Taste) och njuter av dom riktigt mycket men det här är fan på riktigt. Dom misshandlar honom och sen köttar av hans huvud. Jag märker inte nån misshandel? Dom håller bara fast han.. Köttar och köttar.. Dåligt försök på att få av det så fort som möjligt.. Fattar inte vad alla blir så upprörda över? Fan det dör tusentals folk överallt i världen varje dag.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 18 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 Men det är inte varje dag folk lägger upp mord på nätet. Kanske på någon "hemlig" sida som jag inte vet om Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 18 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 (redigerad) Människor är verkligen olika.. Fattar inte vad det är ni blir illamående av? Okej, killar tappar huvet.. Kolla på ett par splatterfilmer så tar man inte saker seriöst längre.. jag har sett en del splatters. den reaktionen jag fick av denna riktiga film var smått ont i magen. vilket tyder på att jag blev äcklad av den groteska handlingen de visade upp framför kamera! föresten: för er som vill veta.. hörde att bush har gudskomnplex Redigerad 18 maj, 2004 av skribb Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 18 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 Hmm.. Har ni sett den där Troma-filmen då de är långt ute i vildmarken, utan mat, utan vatten, de har inget! Då är det en snubbe som tjatar: "LETS BUILD A SNOWMAN!!!!!" Så kul! Han slutar som föde för dem andra! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 18 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 Människor är verkligen olika.. Fattar inte vad det är ni blir illamående av? Okej, killar tappar huvet.. Kolla på ett par splatterfilmer så tar man inte saker seriöst längre.. Congrats Stell du saknar empati... Det är det första steget till en kallblodig mördare! Tat lugnt, så farligt är det inte... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 18 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 Congrats Stell du saknar empati... Det är det första steget till en kallblodig mördare! Tat lugnt, så farligt är det inte... Jo, jag tror jag jag kan bli det.. Jag känner nu att jag inte skulle ha några problem att döda en människa.. Men det är klart att jag skulle nog känna annorlunda när jag väl är i den sitsen.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ElGato Skrivet 18 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 Hmm.. Har ni sett den där Troma-filmen då de är långt ute i vildmarken, utan mat, utan vatten, de har inget! Då är det en snubbe som tjatar: "LETS BUILD A SNOWMAN!!!!!" Så kul! Han slutar som föde för dem andra! Alferd Packer Cannibal the Musical.. menar du.. antar jag Handlar om en kanadensisk kannibal som käkade upp lite vänner nån gång på tidigt 1900-tal tror jag.. Var rätt stort i Kanada.. inte ofta sånt händer där =) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 20 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2004 Woaw var inne på nåt Amerikanskt forum där dom snacka om Fahrenheit 9/11. Vilket i mina ögon var en skrämmande upplevelse. Kommentarerna om filmen lyder: "Jag skulle aldrig få för mig att gå och se nån opatriotisk film, som en ljugande tjockis fått för sig att kalla dokumentär." "Det ligger mer sanning i Star Wars än den där j*vla filmen!" Hmm...Blinda satar! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 20 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2004 Woaw var inne på nåt Amerikanskt forum där dom snacka om Fahrenheit 9/11. Vilket i mina ögon var en skrämmande upplevelse. Kommentarerna om filmen lyder: "Jag skulle aldrig få för mig att gå och se nån opatriotisk film, som en ljugande tjockis fått för sig att kalla dokumentär." "Det ligger mer sanning i Star Wars än den där j*vla filmen!" Hmm...Blinda satar! skulle du kunna länka? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ElGato Skrivet 20 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2004 Haha.. patriotism.. många stackars hjärntvättade amerikaners argument så fort man kritiserar deras regering.. eller än värre.. kritiserar självaste patriotiska presidenten.. Som tur är finns det ju såklart många amerikaner som är öppna för filmer som Farenheit 9/11 och Bowling for Columbine osv.. Tror dock knappast att filmerna vinner många patriotiska hjärtan Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 20 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2004 helvete vad du måste ha skrivigt länge... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 20 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2004 "God bless America" Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 21 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2004 skulle du kunna länka? Nope...Jag var ute och googlade lite och har ingen som helst aning om vart det var. Om det är till någon hjälp var sökorden: Fahrenheit 9/11 review. Sorry! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 21 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2004 Tja, har kollat på 'Us War Machine'.. fan va ARG ja blir på USA, dom skänker typ 1 miljon till Iran, så dom kan attackera irak, sen attackerar dom irak OCH iran .. Skulle inte förvåna mig om Bush o hans fetto m8s går på droger .. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 (redigerad) VARNING ! ASSÅ.. SKIT ÄCKLIG, LÄGGER UT DEN IAF .. här TITTA INTE NI UNDER 14 ! Det är den där orangklädda amerikanen som brukar gå på nyheterna.. det är liksom slutet på den. Kan ju dock säga att han har inget huvud kvar på slutet.. kommer inte kunna sova.. edit : Vad var det ja sa ? Har inte sovit ett skit :'( Redigerad 23 maj, 2004 av Gta_idioten Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lalilelulo Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 en svensk tiger Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 läbbigt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 Deltanator har redan postat den serru, kolla nån sida tillbaka... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 Deltanator har redan postat den serru, kolla nån sida tillbaka... Var det den högst upp.. i sånna fall är jag sorry, för den funkade inte när jag tittade.. gj Deltanator .. kanska äcklig .. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 30 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2004 Fortsättning på konspirationerna... Tror det här är en av dom intressantaste sajter jag besökt abovetopsecret.com Mycket spännande grejer om bla "Majestic 12"(Som för övrigt fanns med i det underbara spelet Deus Ex)och "The Omega Agency". Ett måste för alla som gillar intressant läsning! Ett foto av "Area 51" från 1968 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts