Jump to content

I anknytning till USA-tråden

ElGato
 Share

Recommended Posts

Ja jag har sett många splatterfilmer (favoriter; Braindead, Bad Taste) och njuter av dom riktigt mycket men det här är fan på riktigt. Dom misshandlar honom och sen köttar av hans huvud. :angry:

Jag märker inte nån misshandel? Dom håller bara fast han.. :P

Köttar och köttar.. Dåligt försök på att få av det så fort som möjligt.. :)

Fattar inte vad alla blir så upprörda över? Fan det dör tusentals folk överallt i världen varje dag.. :mellow:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 232
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Människor är verkligen olika..

Fattar inte vad det är ni blir illamående av? :mellow:

Okej, killar tappar huvet.. Kolla på ett par splatterfilmer så tar man inte saker seriöst längre.. :)

jag har sett en del splatters. den reaktionen jag fick av denna riktiga film var smått ont i magen. vilket tyder på att jag blev äcklad av den groteska handlingen de visade upp framför kamera! :angry:

föresten: för er som vill veta.. hörde att bush har gudskomnplex

Redigerad av skribb
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Människor är verkligen olika..

Fattar inte vad det är ni blir illamående av? :angry:

Okej, killar tappar huvet.. Kolla på ett par splatterfilmer så tar man inte saker seriöst längre.. :)

Congrats Stell du saknar empati...

Det är det första steget till en kallblodig mördare! :mellow:

Tat lugnt, så farligt är det inte...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Congrats Stell du saknar empati...

Det är det första steget till en kallblodig mördare! :mellow:

Tat lugnt, så farligt är det inte...

Jo, jag tror jag jag kan bli det.. :angry:

Jag känner nu att jag inte skulle ha några problem att döda en människa.. Men det är klart att jag skulle nog känna annorlunda när jag väl är i den sitsen.. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hmm.. Har ni sett den där Troma-filmen då de är långt ute i vildmarken, utan mat, utan vatten, de har inget! Då är det en snubbe som tjatar: "LETS BUILD A SNOWMAN!!!!!" :angry::mellow::) Så kul! Han slutar som föde för dem andra!

Alferd Packer Cannibal the Musical.. menar du.. antar jag :P

Handlar om en kanadensisk kannibal som käkade upp lite vänner nån gång på tidigt 1900-tal tror jag.. Var rätt stort i Kanada.. inte ofta sånt händer där =)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Woaw var inne på nåt Amerikanskt forum där dom snacka om Fahrenheit 9/11. Vilket i mina ögon var en skrämmande upplevelse. Kommentarerna om filmen lyder:

"Jag skulle aldrig få för mig att gå och se nån opatriotisk film, som en ljugande tjockis fått för sig att kalla dokumentär."

"Det ligger mer sanning i Star Wars än den där j*vla filmen!"

Hmm...Blinda satar!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Woaw var inne på nåt Amerikanskt forum där dom snacka om Fahrenheit 9/11. Vilket i mina ögon var en skrämmande upplevelse. Kommentarerna om filmen lyder:

"Jag skulle aldrig få för mig att gå och se nån opatriotisk film, som en ljugande tjockis fått för sig att kalla dokumentär."

"Det ligger mer sanning i Star Wars än den där j*vla filmen!"

Hmm...Blinda satar!

skulle du kunna länka?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha.. patriotism.. många stackars hjärntvättade amerikaners argument så fort man kritiserar deras regering.. eller än värre.. kritiserar självaste patriotiska presidenten..

Som tur är finns det ju såklart många amerikaner som är öppna för filmer som Farenheit 9/11 och Bowling for Columbine osv..

Tror dock knappast att filmerna vinner många patriotiska hjärtan -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tja, har kollat på 'Us War Machine'.. fan va ARG ja blir på USA, dom skänker typ 1 miljon till Iran, så dom kan attackera irak, sen attackerar dom irak OCH iran .. :P

Skulle inte förvåna mig om Bush o hans fetto m8s går på droger ..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

VARNING ! ASSÅ.. SKIT ÄCKLIG, LÄGGER UT DEN IAF .. här

TITTA INTE NI UNDER 14 ! ;)(w00t)

Det är den där orangklädda amerikanen som brukar gå på nyheterna.. det är liksom slutet på den. Kan ju dock säga att han har inget huvud kvar på slutet.. kommer inte kunna sova.. (w00t)

edit : Vad var det ja sa ? Har inte sovit ett skit :'(

Redigerad av Gta_idioten
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...