minigun Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 (redigerad) Det är väl inten som tycker om att se på våld. Inte när det är på riktigt iaf. Hoppas jag. *Edit Otäcka filmer. Undrar vad som gått snett i de människornas liv. Redigerad 15 maj, 2004 av minigun Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 Det är väl inten som tycker om att se på våld. Inte när det är på riktigt iaf. Hoppas jag. *Edit Otäcka filmer. Undrar vad som gått snett i de människornas liv. Tycka om nej.. Men när jag såg början på den filmsnutten på nyheterna var jag tvungen att se hela.. Jag har lite vrickat sinne för våld men men.. Fattar inte folk som typ spyr bara man nämner rotten.com.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 16 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 http://www.parascope.com/articles/0997/skullbones.htm en matnyttig länk om skall änd båuns Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bonafide Skrivet 16 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 Tycka om nej.. Men när jag såg början på den filmsnutten på nyheterna var jag tvungen att se hela.. Jag har lite vrickat sinne för våld men men.. Fattar inte folk som typ spyr bara man nämner rotten.com.. usch rotten e ingen trevlig hemsida men vi alla tycker väll om att se på våld...men när man ska sova så kan man inte det Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bonafide Skrivet 16 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 http://www.parascope.com/articles/0997/skullbones.htm en matnyttig länk om skall änd båuns vad e det föt länk Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 16 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 Information om Skull And Bones. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 16 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 Alltså jag har inte sett avrättningsfilmen än eftersom jag har hört att den ska vara skitäcklig och att man får mardrömar och sånt shit. Nu undrar jag, är den verkligen så äcklig eller är det bara mesar som har sagt det? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 16 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 (redigerad) En snubbe ur terroristgruppen står framför en amerikan och pratar. Efter ett tag hoppar hela gänget på amerikanen och en medlem sågar av huvudet på honom med en kniv. Lite smått hemskt i början när man vet vad som komma skall... väldigt hemskt. Dock inte särskilt blodig. Redigerad 16 maj, 2004 av Pico Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 16 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 (redigerad) http://www.parascope.com/articles/0997/skullbones.htm en matnyttig länk om skall änd båuns Väldigt intressant läsning faktiskt. Bla om George Bush inblandning i JFK mordet, och hur man alltid använde kodnamn på detsamma på alla band. Varför använda kodnamn på något man inte själv är inblandad i? Det står även lite om hur "Skull and Bones" bygger vidare på "Illuminati's" "New World Order" planer. Och även om att "Illuminati" och "Skull and Bones" faktiskt kan vara samma sak. Man ville väl helt enkelt inte ha ett franskt namn när man flyttade till Amerika. Redigerad 16 maj, 2004 av Funnylin Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 16 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 kusligt.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 16 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 Alltså jag har inte sett avrättningsfilmen än eftersom jag har hört att den ska vara skitäcklig och att man får mardrömar och sånt shit. Nu undrar jag, är den verkligen så äcklig eller är det bara mesar som har sagt det? Filmen är så lågupplöst så det ser mer ut som en myrstack än en halshuggning.. Nästan inget blod alls är det heller och när han håller upp huvudet så ser det nästan ut som ett dockhuvud.. Så det är väl hur man gör filmen för sig själv.. Man kan tycka den är fruktansvärd och få mardrömmar om den om man vill.. Eller så kan man skratta åt det lite som sjuka jag gjorde.. :"> Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 16 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 http://www.thenausea.com/elements/Chechenya/ofex_h.wmv Den här Är så för bannat äklig... om det nu var den då blir en kille oxå av med huvudet... Ush fy fan för den Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 16 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 (redigerad) har ingen aning om detta är sant.. men här finns 3 bilder av skull&bones ritualer.. =/ >>här<< mer info om bush@skull&bones Redigerad 16 maj, 2004 av GiZmo Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 16 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 Den här Är så för bannat äklig... om det nu var den då blir en kille oxå av med huvudet... Ush fy fan för den Ärligt talat tyckte jag att den andra var värre. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 17 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2004 vilken andra? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 17 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2004 Filmen är så lågupplöst så det ser mer ut som en myrstack än en halshuggning.. Nästan inget blod alls är det heller och när han håller upp huvudet så ser det nästan ut som ett dockhuvud.. Så det är väl hur man gör filmen för sig själv.. Man kan tycka den är fruktansvärd och få mardrömmar om den om man vill.. Eller så kan man skratta åt det lite som sjuka jag gjorde..:"> har du ingen skam i kroppen?! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 18 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 har du ingen skam i kroppen?! Nej faktist inte.. Eftersom jag inte är amerikans medborgare så känner jag inte ett piss.. Kunde lika gärna varigt en apa som blev dödad.. (Skulle nog inte spela roll om det va en svensk heller.. Skulle bara reagera om det va nån bekant) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 18 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 Nej fy fan, det där är riktigt jävla sjukt, jag mådde illa när jag såg den. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 18 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 Nej fy fan, det där är riktigt jävla sjukt, jag mådde illa när jag såg den. Människor är verkligen olika.. Fattar inte vad det är ni blir illamående av? Okej, killar tappar huvet.. Kolla på ett par splatterfilmer så tar man inte saker seriöst längre.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 18 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 Ja jag har sett många splatterfilmer (favoriter; Braindead, Bad Taste) och njuter av dom riktigt mycket men det här är fan på riktigt. Dom misshandlar honom och sen köttar av hans huvud. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts