Jump to content

I anknytning till USA-tråden

ElGato
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 232
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Det är väl inten som tycker om att se på våld. :nuke: Inte när det är på riktigt iaf. :angry: Hoppas jag.

:angry:

*Edit

Otäcka filmer. :nuke: Undrar vad som gått snett i de människornas liv. :nuke:

Tycka om nej..

Men när jag såg början på den filmsnutten på nyheterna var jag tvungen att se hela.. :nuke:

Jag har lite vrickat sinne för våld men men..

Fattar inte folk som typ spyr bara man nämner rotten.com.. :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tycka om nej..

Men när jag såg början på den filmsnutten på nyheterna var jag tvungen att se hela.. >_<

Jag har lite vrickat sinne för våld men men..

Fattar inte folk som typ spyr bara man nämner rotten.com.. <_<

usch rotten e ingen trevlig hemsida ;)

men vi alla tycker väll om att se på våld...men när man ska sova så kan man inte det ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En snubbe ur terroristgruppen står framför en amerikan och pratar. Efter ett tag hoppar hela gänget på amerikanen och en medlem sågar av huvudet på honom med en kniv. Lite smått hemskt i början när man vet vad som komma skall... väldigt hemskt. Dock inte särskilt blodig.

Redigerad av Pico
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

http://www.parascope.com/articles/0997/skullbones.htm

en matnyttig länk om skall änd båuns <_<

Väldigt intressant läsning faktiskt. Bla om George Bush inblandning i JFK mordet, och hur man alltid använde kodnamn på detsamma på alla band. Varför använda kodnamn på något man inte själv är inblandad i?

Det står även lite om hur "Skull and Bones" bygger vidare på "Illuminati's" "New World Order" planer. Och även om att "Illuminati" och "Skull and Bones" faktiskt kan vara samma sak. Man ville väl helt enkelt inte ha ett franskt namn när man flyttade till Amerika.

Redigerad av Funnylin
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alltså jag har inte sett avrättningsfilmen än eftersom jag har hört att den ska vara skitäcklig och att man får mardrömar och sånt shit. Nu undrar jag, är den verkligen så äcklig eller är det bara mesar som har sagt det?

Filmen är så lågupplöst så det ser mer ut som en myrstack än en halshuggning.. <_<

Nästan inget blod alls är det heller och när han håller upp huvudet så ser det nästan ut som ett dockhuvud..

Så det är väl hur man gör filmen för sig själv.. Man kan tycka den är fruktansvärd och få mardrömmar om den om man vill.. Eller så kan man skratta åt det lite som sjuka jag gjorde.. :">

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Filmen är så lågupplöst så det ser mer ut som en myrstack än en halshuggning.. :wub:

Nästan inget blod alls är det heller och när han håller upp huvudet så ser det nästan ut som ett dockhuvud..

Så det är väl hur man gör filmen för sig själv.. Man kan tycka den är fruktansvärd och få mardrömmar om den om man vill.. Eller så kan man skratta åt det lite som sjuka jag gjorde..:">

har du ingen skam i kroppen?! ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

har du ingen skam i kroppen?! :angry:

Nej faktist inte..

Eftersom jag inte är amerikans medborgare så känner jag inte ett piss.. Kunde lika gärna varigt en apa som blev dödad..

(Skulle nog inte spela roll om det va en svensk heller.. Skulle bara reagera om det va nån bekant)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...