charkel Skrivet 3 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2004 Mitt ViceCity funkar inte !! På mitt ViceCity så ser de ut som en jävla bomb har slagit ner om någon vet hur man fixar problemet så snälla skriv till charlie.krogars@telia.com Bilden har nedan är ett screnshot från mitt Vice City!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 3 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2004 (redigerad) ladda hem patchen som finns på nätet GOOGLE Hittar det du letar efter Redigerad 3 maj, 2004 av Copstar Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 3 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2004 Patchen finns på vice city avdelningen här på gtasajten. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 3 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2004 ladda hem denna! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 3 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2004 charlie.krogars@telia.com Varför skriver många så? Ett forum är ju till för att diskutera och hjälpa i. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 3 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2004 Varför skriver många så? Ett forum är ju till för att diskutera och hjälpa i. Vem skulle ens maila? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
charkel Skrivet 21 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2007 Tjena (:!!! denna tråden är ju bara 3 år gammal (:!!! Men iallafall. Jag fixade problemet för läänge sedan. Boven i dramat var vertical sync. Slog jag bara av det så funkar det finfint. //Charlie Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2007 Tjena (:!!! denna tråden är ju bara 3 år gammal (:!!! Men iallafall. Jag fixade problemet för läänge sedan. Boven i dramat var vertical sync. Slog jag bara av det så funkar det finfint. //Charlie Hej. Dra helst inte upp trådar som inte är aktuella. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts