dempaboy Skrivet 4 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2004 Har för mig att den där blev bekräftad fake för ett tag sen. *Êdît* Hey, dom har med mig i tidningen!! var då? i pc gaming world? isåfall villket nr? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 4 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2004 Jacker & dempaboy: Han menar gubben me skägget.. (tror jag ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2004 Men fan vad ni är sega!!! Står ju TOPP3 stort och tydligt för fan!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 4 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2004 Men fan vad ni är sega!!! Står ju TOPP3 stort och tydligt för fan!! Prexis! Vad stolt jag är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 4 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2004 ohh.. *känner mig extremt trög och gömmer mig under en sten* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 4 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2004 ohh.. *känner mig extremt trög och gömmer mig under en sten* *Sätter mig på stenen och flinar* Öhm... spam någon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 5 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2004 Hmmm, är ganska säker på att half life 2 kommer ut nu! Om vi har tur kommer det kanske till hösten!! För i alla fall så släppte valve ut HL2 toolkit nyligen Det msåte ju betyda på att det är nära... eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 30 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2004 Eh sorry att jag drar igång den här gammla topicen igen men... Gabe Newell från Valve avslöjade nyligen anledningarna till förseningarna, det var förstås inte hackerns fel utan de hade planerat dåligt, sen har dom även arbetat på motorn så de ska kunna göra ett Half Life 3 mycket snabbare med bara några små få schussteringar i motorn, dock säger han att ifall vi har tur kommer det släppas framåt Hösten 2004 fast han lovar inget om det men vad han lite tydligare lovar är att det ska ha kommit ut innan sommaren 2005, så vi får väl vänta ett tag till med tålamod, men ingen behöver säga att dom säkert inte ens håller på att göra något half life 2 för massor av speltidningar har spelat den bit av HL2 som är klar. (sa bara det sista för har hört massor av människor som säger "Äh vad *** HL2 är inte ens påbörjat!!" etcetra etcetra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 30 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2004 Det kommer ut den 23 Juni 2004 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 30 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2004 Det kommer ut den 23 Juni 2004 öööh? Det var ganska länge sen det kom ut att det blivit försenat igen Och om projektledaren Gabe Newell går ut och säger att det blir släppt först framåt julen/nästa vår så .... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 30 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2004 Det kommer ut den 23 Juni 2004 Och hur vet du de? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 8 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2004 Jag ar ratt saker pa att det slapps i Augusti. Jag forstar inte varfor alla ger upp hoppet om HL2 nu. DooM III presenterades 2002 pa E3 och har ocksa blivit jatteforsenat. Jag tror att vi alla ser fram emot HL2 sa mycket att vi inte tal forseningar vad det galler det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 8 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2004 Trodde att min dator verkligen inte skulle klara hl2 men systemkraven ligger på: Win 98/ME/2000/XP • Pentium III 700MHz • 128MB RAM • 3D Grafikkort med 32MB RAM • 3GB HD • 4X CD-Rom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts