Jump to content

HL2...

Mark
 Share

Recommended Posts

Tänk på DNF då... det har blivit försenat.

Sen skulle dom byta motor.

Sen blev det försenat igen.

Sen ännu ett motorbyte.

Sen började dom om.

Sen började dom om igen.

Och ännu en gång.

Och nu vettefan hur långt dom har kommit.

Det var tänkt att det skulle vara klart '97, men så blev det inte nä.

Vad det har med Hl2 att göra? Det blir försenat av samma anledning. De vill inget hellre än att göra ett riktigt bra spel. De är helt enkelt inte nöjda med vad det har, så för VÅR skull, spelarnas, så blir det försenat. Bara så att VI kan ha kul med det. Så klaga inte.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu har jag väntat i tre år på DNF, undrar om de har några tankar på att släppa det?

Klart de har, de har ju inte jobbat i 8 år med något som inte finns.

*EDIT*

Eller det är väl snarare tio år? Jösses..

Redigerad av Topp3
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Håller helt och hållet med Topp3

För man vill hellre ha ett skitbra spel, än ett halvtaskigt.

Så det är bara bra att dom tar god tid på sig, så när det släpps kommer det vara skitbra. hoppas jag -_-

Btw, isåfall kommer ju Duke Nukem Forever bli det bästa spelet någonsin, eftersom dom har hållt på med det i 5-6 år nu ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Håller helt och hållet med Topp3

För man vill hellre ha ett skitbra spel, än ett halvtaskigt.

Så det är bara bra att dom tar god tid på sig, så när det släpps kommer det vara skitbra. hoppas jag

Jo visst, det håller jag väll också med om, men det är lite jobbigt när dom säger att det ska släppas hela tiden, och sen blir det inte så...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jag läste någonstans att det skulle bli för dyrt för valve att göra en ny källkod för att den hade blivit stulen för andra gången så att det inte skulle komma ut! -_-

:edit: läste nyss i nästa nummer av tidningen att det bara var ett aprill skämt ^_^

Redigerad av dempaboy
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jag läste någonstans att det skulle bli för dyrt för valve att göra en ny källkod för att den hade blivit stulen för andra gången så att det inte skulle komma ut! ^_^

Äsch, jag tror att dom skyllde på att han som stal källkoden försenade spelet och så bara för att få mer tid att göra klart det, för jag kan inte hitta nån anledning att inte göra klart spelet bara för att källkoden blev stulen och monterades ihop till en usel alpha version, DooM 3's alpha läckte ju också ut men dom fortsätter då flitigt med sitt arbete och påstås komma ut nu till sommaren (förhoppningsvis ger dom ut det också), men jag tror att ifall vi ger dem lite mer tid och så blir dom säkert klara i sinom tid och spelet äär säkert jättefint och bra,sen kommer dom säkert med uppdateringar som fixar de små buggar som fortfarande finns kvar. Och sen blir alla säkert jättenöjda.

'Sh0NuFF have sp0ke!' (Eh, skulle ha hängt med på Eng lektionerna medan man kunde -_- )

Redigerad av Sh0NuFF
Länk till kommentar
Dela på andra sidor