darkjak Skrivet 8 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2004 Jag väntar på guiden därför att ingen har sagt hur man gör helt djäkla vanliga polygoner!!! Det jag har fått fram då jag har försökt var en massa linjer!!! JAG FRÅGADE DET FÖR FLERA MÅNADER SEN OCH DÅ SA ALLA ATT JAG SKULLE VÄNTA PÅ GUIDEN! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 8 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2004 ok gå till CRAETE>SURFACES>FLAT och dra ut en bit då kommer en ruta upp ändra samnet SURFACE till DET DU VILL ATT DEN SKA HETA Ändra 2:orna till 0:or. gå sen till CREATE>FACES>SINGLE (lättast i början) och klicka där... Klicka sedan med vänster mus-knapp på den FLATA ytan du har gjort sen är det bara att bygga ut SVÅRT!!! Jag lärde mig genom att importera bilar (innan gta:3 kom) (men fattade inte så mycket då var typ 9 år) (zmodeler var ver. 0.80 typ )(sen gjorde jag ett avbrott tills 1.6) Och då klurade jag ut hur man taksänkte bilar och hur man ändrade på modeller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 9 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2004 (redigerad) Jag kan fixa lite texturer till gta stockholm.. säj bara vad ja ska gö jag har faktiskt två.... En minnesplatta (i marken) där Olof Palme blev skjuten Sätt en NK (Nordiska Kompaniet) skylt utanför köpcentret. NK NK loga Olof Palme minnesplatta: Redigerad 9 maj, 2004 av luddee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts