PraXX Skrivet 3 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2004 jag skulle vilja göra en en bana :gta stockholm men jag behöver cirka 5 st som hjälper till.... En som kan göra tex: bilar.... en som kan göra mapen... en som kan göra hus (som man kan gå in i)... en som kan göra så gubbarna (personer) som kan gå på gatan...vilket håll mm jaa...det ville jag starta!.... /PraXX ____________________________________________________________________ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 3 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2004 det blir j*vligt obbig jag kommer INTE att ställa upp orkar inte och sen tror jag inte att någon annan orkar heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 3 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2004 jag skulle vilja göra en en bana :gta stockholm men jag behöver cirka 5 st som hjälper till.... En som kan göra tex: bilar.... en som kan göra mapen... en som kan göra hus (som man kan gå in i)... en som kan göra så gubbarna (personer) som kan gå på gatan...vilket håll mm jaa...det ville jag starta!.... /PraXX ____________________________________________________________________ Vad gör du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2004 Vad gör du? En hemsida eller nått sånt skit och tar åt sig all äran.. Det vi moddare får är en rad i en readme som ingen kommer läsa.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 3 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2004 Skulle vilja ställa samma fråga som SuXx... Du måste helt enkelt ha lite mer kött på benen innan du startar upp en sådan här mod, annars kommer den till 99% att avbrytas och glömmas bort om redan en månad... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 3 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2004 Åååh...så onödigt. Det blir ju ingenting av det. Fattar väl vemsomhelt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 3 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2004 Hade iofs vatt skitkul om de gick i lås me denna mod o den blev av... synd att ja är en likabra modelerare som en flodhäst me tummvantar bara :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 3 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2004 de lät faktist kul.. jag hade kunnat vara med, men det finns väl inte så mycket som jag kan göra?? nä, jag kan varken gö bilar eller hus eller programera eller nånting! kan bara gö skinns och trimma.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 3 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2004 Jag tycker dethär GTA Stockholm är näst intill samma sak son GTA sweden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_man Skrivet 3 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2004 jag skulle vilja göra en en bana :gta stockholm men jag behöver cirka 5 st som hjälper till.... En som kan göra tex: bilar.... en som kan göra mapen... en som kan göra hus (som man kan gå in i)... en som kan göra så gubbarna (personer) som kan gå på gatan...vilket håll mm jaa...det ville jag starta!.... /PraXX ____________________________________________________________________ hur go e man då? du kan lika väl ringa icrooft å fråga om de kan hjälpa dig me windows 2005 eller npått sånt för du behlöver bara "grunden" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
axel Skrivet 5 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2004 skicka några blueprints på nåt du vill ha gjort, så länge jag slipper kladda runt me alltför mycke texturer.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 5 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2004 Jag kanske kan göra några bilar åt dig, men då måste jag få zmodellerguiden först! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 5 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2004 Jag kanske kan göra några bilar åt dig, men då måste jag få zmodellerguiden först!!! Förvänta dig inte att du ska kunna göra bilar så fort du får en guide. Mitt tips är att du slopar guiden och försöker lära dig själv. Om du vill kan du ju läsa guiden sen, du blir nog inte dummare iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 5 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2004 Jag kan fixa lite texturer till gta stockholm.. säj bara vad ja ska gö Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 6 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2004 Jag kanske kan göra några bilar åt dig, men då måste jag få zmodellerguiden först!!! Kan du inte slutA tjatar om guiden... Man lär sig programmet först sen använder man guide för att komma vidare när man har fastnat . och bilar går inte fort att göra titta på super supra 2f2f skyline och stell's saab Man orkar inte att göra bilen hela tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 7 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2004 jag skulle gärna lära mig zmodeller men jag fattar noll av guiden och jag har ingen kompis som vet hur man gör heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 7 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2004 då är vi 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 7 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2004 (redigerad) jag skulle gärna lära mig zmodeller men jag fattar noll av guiden och jag har ingen kompis som vet hur man gör heller då är vi 2 Det är bara att EXPRERIMENTERA (stavning?) Börja med att göra en kub och testa lite olika knappar vrida och vända, dra och förminska. Det är nog det bästa rådet jag kan ge När man kan alla kontroller så kan man börja att läsa guider om hur man gör tex. bilar båtar gubbar mm Redigerad 7 maj, 2004 av Copstar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 7 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2004 Bra sagt Polisstjärna -- Ursäkta spammet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 7 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2004 Det finns Zmod guider på Vice Central. http://www.vice-central.com/pages.php?page=tutorials Sluta tjata om guider Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts