StellHell Skrivet 17 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2004 Omg.. Fattar inte att du fortsätter på ett sånt ormbo.. Börja om igen för du kommer aldrig få ihop det sen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 17 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2004 Men jag behöver någon som klipper ut bilderna och centrerar dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 17 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2004 Bilderna: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 har du lagt ner projektet? skulle va kul o köra i en volvo xc90, den e ju så löcker:wub: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 23 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 Det ligger på hyllan till någon klipper ut blueprints rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 26 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 Om ni vill att jag ska fortsätta så får någon klippa ut bilderna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 26 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 Kan nån hjälpa honom??? JAG VILL HA DEN BILEN! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
uncel sam Skrivet 26 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 Kan nån hjälpa honom??? JAG VILL HA DEN BILEN!!! men gör d själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 26 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 Jag kan inget om modding. Väntar på guiden. Ingen har ju avslöjat hur man lägger in helt vanliga polygoner!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toidi Skrivet 27 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2004 Jag kan görat om du fixar riktiga blueprints. Fram och speciellt bak vyn ser väldigt fisheyeobjektivt ut om du fattar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 28 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2004 Vad är det som ska klippas? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 28 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2004 Vad är det som ska klippas? Delarna ska centreras och klippas ut i nån storlek som går att dela med åtta. ex. 512*512 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 28 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2004 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 28 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2004 Delarna ska centreras och klippas ut i nån storlek som går att dela med åtta. ex. 512*512 Och varför kan du inte göra det sj? Det är väl inte så svårt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 29 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2004 (redigerad) Åh herregud! Välj faces och markera allt sen högerklickar du på right sen Faces>Properties och kolla hur många faces det är! Ser ut att vara över 300st redan! Redigerad 29 maj, 2004 av StellHell Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 29 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2004 Den där börjar bli rätt snygg nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 29 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2004 Jag tänker inte göra nåt mer nu, alla filer är deletade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 29 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2004 Den där börjar bli rätt snygg nu!!! Bara att det är för många faces att jobba med.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 Är bilen fortfarande på gång? Kan du adda den till GTA:Sweden i så fall? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 Är bilen fortfarande på gång? Kan du adda den till GTA:Sweden i så fall??? snääääälla.. jag blir så trött på gubbar som inte orkar läsa "Jag tänker inte göra nåt mer nu, alla filer är deletade." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts