Speeder Skrivet 2 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2004 Jag håller på att göra en Volvo XC90. Om någon vill så kan dom fixa några texturer till den. Helst fototexturer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 2 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2004 Screen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 2 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2004 Här: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 2 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2004 Jag håller på att göra en Volvo XC90. Om någon vill så kan dom fixa några texturer till den. Helst fototexturer. Vill du göra bilen nu för att jag la ut blueprints? Isåfall, bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 2 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2004 Vill du göra bilen nu för att jag la ut blueprints? Isåfall, bra! dte är ju inte några av dina blueprints? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 2 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2004 Nepp, inga av Armans blueprints. Jag har börjat på några däck. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 2 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2004 (redigerad) @ 1:a bilden: Hmm.. Ser lite mulat ut.. Sitter värkligen allt ihop? @ 2:a bilden: Däck är bara onödigt att göra.. Du kommer ända använda dig av dummys.. För om du lägger dit dina egna däck så kommer dom inte att snurra.. *edit* Varför i helvete har du så många surface för? Du ska bara använda dig av en.. Redigerad 2 maj, 2004 av StellHell Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 2 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2004 Hur gör jag allt till ett objekt då? Vill inte göra om allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 2 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2004 Hur gör jag allt till ett objekt då? Vill inte göra om allt. tryck ALT+A tror jag så allt är selectat.. Sen tar du create>object>UniteSelect Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 2 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2004 tryck ALT+A tror jag så allt är selectat.. Sen tar du create>object>UniteSelect har redan provat, vad ska jag göra efter det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 2 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2004 Du kan ju inte ha testat det för då skulle det funkat... har du tryckt på 4? Är allt markerat och rött? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 2 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2004 Jag måste ha slagit huvudet för jag fattar ingenting. Logga in på msn så kan du förklara mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 3 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2004 Hur gör man transparenta föremål? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2004 Hur gör man transparenta föremål? ska vi ta det på MSN med eller? Du väljer iaf dom delarna du vill ha transparanta sen så trycker du på ctrl+a>misc. och klickar i semi-transparant.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 4 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2004 har gjort lita av sidan nu. Men jag kan fortfarande inte få lyktglaset transparent!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 4 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2004 (redigerad) I nuläget: Redigerad 4 maj, 2004 av Speeder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2004 Ser mycket konstigt ut.. Edges åt höger och vänster.. Har du inte fixat ihop alla surface än ändå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 4 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2004 Ser mycket konstigt ut.. Edges åt höger och vänster.. Har du inte fixat ihop alla surface än ändå? Jag hann inte göra det innan bilden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2004 varför har du tryckt ihop alla knappat för? Blir ju bara mindre utrymme att jobba på då.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 17 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2004 I dont really care what people say... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts