Tigern Skrivet 2 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2004 När kommer gtasajten.com bli klar, då menar jag på förstasidan där "länkar", "om gtasajten", "kontakta oss", "hjälp oss", "statistik" inte är i funktion...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 2 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2004 När kommer gtasajten.com bli klar, då menar jag på förstasidan där "länkar", "om gtasajten", "kontakta oss", "hjälp oss", "statistik" inte är i funktion...? hultan sa nåt om det i en annan topic men jag minns inte vilken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 2 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2004 Tror hultan fixar det till Gtasajten 5 istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 2 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2004 Tror hultan fixar det till Gtasajten 5 istället. Jupp, exakt! Så ni kan inte räkna med att ovan nämnda saker kommer förns i Augusti-September(Om jag inte minns helt fel) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 2 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2004 vad e GTAsajten5 för något som kommer komma? kan någon berätta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 2 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2004 http://www.gtasajten.com/kommentera.php?ID=885 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts