seal Skrivet 1 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2004 var hittar man dessa vapen??? och denna: Denna fick jag en gång när jag hade dödat något gäng, men kan man få tag i dessa vapen på något annat sätt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 1 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2004 Mac Ignoramen (bidlen högst upp) kan du köpa i Vapenshopen på första ön(vid pole position club) den andra vet jag inte...under ett /flera uppdrag som man får av cubanerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 1 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2004 (redigerad) Mac 10 (överst) finns som sagt på Ammu-Nation på första ön. Tec-9 finns bakom ett hus. Kolla bilden här nedan så ser du på kartan. Redigerad 1 maj, 2004 av Pico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 1 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2004 Mac 10 (överst) finns som sagt på Ammu-Nation på första ön. Tec-9 finns bakom ett hus. Kolla bilden här nedan så ser du på kartan. du kan detdär pico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Politikern Skrivet 1 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2004 Skit i dedär småvapnen, ta MP5 från poliserna som kommer på lite högre stjärnor eller från ammonation i downtown Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
seal Skrivet 1 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2004 Skit i dedär småvapnen, ta MP5 från poliserna som kommer på lite högre stjärnor eller från ammonation i downtown jag tänkte bara testa dem Annars är jag utrustad med en massa bra vapen som dessa: Colt python Katana MP5 minugun shotgun (pump) och granater Dessa vapen bär jag, alla har över 500 skott minugun har snart över 10.000 skott... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 1 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2004 Jag föredrar Mac-10 framför Uzi och mp5 eftersom man kan springa med den, det kan man visserligen med Tec-9 också men Macen gör mer skada. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 1 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2004 jag tänkte bara testa dem Annars är jag utrustad med en massa bra vapen som dessa: Colt python Katana MP5 minugun shotgun (pump) och granater Dessa vapen bär jag, alla har över 500 skott minugun har snart över 10.000 skott... Stolt? Det är bara ett spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 1 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2004 Stolt? Det är bara ett spel och ett j***a kult ett Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
seal Skrivet 2 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2004 och ett j***a kult ett precis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 2 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2004 om man vill hitta mac:en så finns den vid en van ganska nära boatyarden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 4 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2004 ta ett vapen fusk istället. det är det bästa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 4 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2004 ta ett vapen fusk istället. det är det bästa. om jag minns rätt så är inte Seal fuskare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts