Ludde Skrivet 7 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2002 Kan man ha det,inte hellikopter utan flygplan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Brinckster Skrivet 7 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2002 ja... ett plan kan landa på vatten t.o.m Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 7 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2002 Ja det kommer man att kunna göra och det finns flera flyg plan inte bara ett Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ludde Skrivet 7 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 november, 2002 Tack så mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
W-Master Skrivet 7 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2002 Typ stora jetplan också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Brinckster Skrivet 7 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2002 jetplan är jag tveksam på.. sen kan ske du menar vanliga boeing 747 också.. tror jag inte heller blir nog mindre plan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 7 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2002 Hoppas boing-planen som lyfter/landar kommer vara solida i VC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Brinckster Skrivet 7 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2002 ja.. kändes ju lite dumt att flyga rakt igenom dom i 3:an Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 7 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2002 jetplan är jag tveksam på.. sen kan ske du menar vanliga boeing 747 också.. tror jag inte heller blir nog mindre plan.. Vadå "vanliga" 747. Om jag inte tar misste så är väl ett Boing 747 en av värdens största plan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Twinsen Skrivet 7 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2002 Flygplanet Skimmer kan landa i vatten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Brinckster Skrivet 7 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2002 ja vadå? vad är problemet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
W-Master Skrivet 7 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2002 Tänk va soft om planet stod vid gaten och man kunde åka med eller hoppa upp på vingen å sitta där hela flygturen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_yakuza_man91 Skrivet 7 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2002 hehe....det skulle vara Soft!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 7 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2002 Vadå "vanliga" 747. Om jag inte tar misste så är väl ett Boing 747 en av värdens största plan? tyvärr gta3 freak , det är världens största flygplanhär Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 7 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2002 ett av världens största. inte DET största... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 7 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2002 Kan man ha kläder...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DYos Skrivet 7 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2002 ja... ett plan kan landa på vatten t.o.m finns ju en heli som landar på vattne också! feting Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 7 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2002 Kan man ha kläder...? klart man kan... han springer ju inte omkring naken precis... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Brinckster Skrivet 7 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2002 klart man kan... han springer ju inte omkring naken precis... hehe... det hade varit en konstig syn.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 7 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2002 ett av världens största. inte DET största... Jo det har en vingbredd på 73,3 meter eller nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts