Adriian Skrivet 21 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 (redigerad) Ska helt klart se filmen. Har läst alla 6 böckerna. Älskar dom! @Siana: Kommer ihåg på "dokumentären", om man kan kalla det det, om första, andra eller tredje filmen när Daniel berättade att en gång så satt det en tjej (naken var hon också) utanför hans fönster och sa: "Ingen går emellan mig och Harry Potter!". Redigerad 21 november, 2006 av nor_adde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 21 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 Ska helt klart se filmen. Har läst alla 6 böckerna. Älskar dom! @Siana: Kommer ihåg på "dokumentären", om man kan kalla det det, om första, andra eller tredje filmen när Daniel berättade att en gång så satt det en tjej (naken var hon också) utanför hans fönster och sa: "Ingen går emellan mig och Harry Potter!". En handduk var det väl? så säger han på min DVD iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 21 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 Jo, en handduk var det. Eod. Men phett! Var hon snygg skulle jag inte tveka... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts