GTA3 freak Skrivet 4 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2004 du borde testa någon av de senare som typ trean. Varför quotar du mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 4 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2004 Jag läste ettan till slut, men mera tänker jag inte läsa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
blink182 Skrivet 4 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2004 Varför quotar du mig? tryckte fel ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 4 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2004 Haha, ja ok. Btw, varför säger man "leen" om man vill prata ghetto? vad ska det betyda? I Söndagsöppet för några år sedan var Latin Kings på besök och dom förklarade några vanliga ghetto uttryck, len betyder typ "du där" tror jag, rätta mig om jag har fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 7 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2004 Öö det är ju typ den mest lättlästa boken som finns . Jag läste också senaste boken på engelska, tror jag ska låna den på svenska av nån också. Edit, vad betyder tölig... lättaste läs bok jag trodde de var "olas läsbok"! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 20 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2006 (redigerad) Första Trailern till den kommande 5:e filmen finns nu ute om någon är intreserad. Verkar bli riktigt bra. Redigerad 20 november, 2006 av Crusader Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 20 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2006 Varför ser jag alla filmer när jag inte står ut med HP egentligen? Blir väl att se den här filmen också, Roligare att se film än att plöja igenom 7-800 sidor i böckerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 21 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 Ganska ovärt att dra upp en sån här gammal topic för det där imo. Men det var kanske bättre än att göra en ny. Eller så hade du kunna posta den i nån annan passande tråd.. Iaf, ganska fin trailer, fast jag har inte följt harry potter mer än första filmen, så jag kan väl inte uttrycka mig så mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 21 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 Ganska ovärt att dra upp en sån här gammal topic för det där imo. Men det var kanske bättre än att göra en ny. Eller så hade du kunna posta den i nån annan passande tråd.. Iaf, ganska fin trailer, fast jag har inte följt harry potter mer än första filmen, så jag kan väl inte uttrycka mig så mycket. Detta var den ända Harry Potter tråden och eftersom den var gjord för att diskutera allt kring Harry Potter så tyckte jag det var bättre att posta den här än att skapa en ny tråd bara för trailerns skull. Jag menar, var skulle jag annars ha postat länken? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 21 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 (redigerad) Ååh så länge kvar Redigerad 21 november, 2006 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 21 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 Crusader har ju något vettigt att tillägga, en trailer till nya filmen. Tack för tipset. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 21 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 Kort trailer. Rawr. Men det ska bli kul att se den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 21 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 Ich, jättelångt kvar ju. Sista boken kommer släppas 7/7 -07, ser ni nåt mönster? Men filmen ser ut att vara bra gjord. Boken var nonsens fram till de sista tvåhundra sidorna. Passar sig nog bra som film, de kan klippa ner skiten i boken och ta det viktiga. I de andra böckerna har det ibland varit lite väl intensivt så det har kortats ner ordentligt i filmerna. Skådespeleriet är ändå mycket bra, av de flesta. Faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 21 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 Eh, är det något jag har missat, men sa inte Daniel Radcliffe och gänget att dom bara skulle spela in 3-4(?) Harry Potter filmer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 21 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 Eh, är det något jag har missat, men sa inte Daniel Radcliffe och gänget att dom bara skulle spela in 3-4(?) Harry Potter filmer? Det hörde jag med. Det blev väl antagligen för många protester från publiken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 21 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 Eh, är det något jag har missat, men sa inte Daniel Radcliffe och gänget att dom bara skulle spela in 3-4(?) Harry Potter filmer? Han kännar ju mer pengar på fler filmer, då han är bara känd för Harry Potter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 21 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 Folk har ju sagt att han och Ron inte skulle få vara med för att de redan ser för gamla ut. Faktum är att hittills så har huvudpersons-skådespelarna varit lika gamla som i de respektive böckerna. Den stora förändringen var ju redan i tvåan där alla fått halvbasröst, så att kicka honom och alla andra vore ju bara dumt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 21 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 Folk har ju sagt att han och Ron inte skulle få vara med för att de redan ser för gamla ut. Faktum är att hittills så har huvudpersons-skådespelarna varit lika gamla som i de respektive böckerna. Den stora förändringen var ju redan i tvåan där alla fått halvbasröst, så att kicka honom och alla andra vore ju bara dumt. Jo, men nu börjar väl filmerna ta längre tid att göra va ? Alltså växer de riktiga ifrån figuerna. Nu har ju jag inte koll på när den senaste filmen släpptes, men det känns som att de börjar växa ifrån sina figurer i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 21 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 Skiter i åldern på skådespelarna egentligen. De flesta amerikanska high-school filmer brukar ju karaktärerna vara runt 16 år, fast skådespelarna faktiskt är runt 20, skiter man väl i. Ser fram emot filmen, fast har inga skyhöga förhoppningar på den. Lade märke till att Daniel har blivit lite biffig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 21 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 Ser fram emot filmen, fast har inga skyhöga förhoppningar på den. Lade märke till att Daniel har blivit lite biffig Jo, den grabben har nog inga problem med att hitta tjejer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts