Peskele Skrivet 2 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2004 lika tuff som du är om du inte tycker om harry potter så tycker jag att du inte behöver skriva i denna topic nähepp varför inte då då? varför får inte jag säga min åsikt? jag har läst 1 bok och tyckte den var tölig , får jag inte tycka det eller? får man inte skriva bara därför man inte tycker om nått? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 2 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2004 Ja läser 3:an just nu för jag har bara läst 1:an och 2:an ! Tycker att HP är asbra ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 2 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2004 "Hörde" första boken på någon högläsning i skolan. Trevlig period att sova på. Senare blev jag tvungen att se första filmen på svenskan. Sov nog det mesta där också. Efter att ha påtvingats Harry Potter 2 gånger har jag inget positivt att säga om honom. Visserliggen har tidningarna skrivit mycket om ockulta antydningar i böckerna, vilket skulle passa mig perfekt eftersom jag älskar det ockulta. Men som sagt är det ju bara antydningar, så det är inte svårt att hitta böcker som passar mig bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 2 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2004 Jag har aldrig kommit igenom en enda bok!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 2 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2004 nähepp varför inte då då? varför får inte jag säga min åsikt? jag har läst 1 bok och tyckte den var tölig , får jag inte tycka det eller? får man inte skriva bara därför man inte tycker om nått? du kunde skriva lite finare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 2 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2004 du kunde skriva lite finare vadå finare? Får jag inte säga att den är tråkig? Vad är det som är så fult med det ? det är ju inte precis ett svär ord... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 2 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2004 vadå finare? Får jag inte säga att den är tråkig? Vad är det som är så fult med det ? det är ju inte precis ett svär ord... din attityd pucko! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 3 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2004 din attityd pucko! Jag fattar inte vad ni talar om Jag sa vad jag tyckte att det var , varför måste du hacka på mig för det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
blink182 Skrivet 3 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2004 vadå finare? Får jag inte säga att den är tråkig? Vad är det som är så fult med det ? det är ju inte precis ett svär ord... viilken bok har du läst då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 3 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2004 Jag fattar inte vad ni talar om Jag sa vad jag tyckte att det var , varför måste du hacka på mig för det? Var det inte du som hade tänkelexi? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 3 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2004 viilken bok har du läst då? 1:an. Tyckte den var urtråkig. ingen bok i min stil.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 3 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2004 (redigerad) läste ettan för att jag blev tvungna (skulle skriva en recencion och ha muntligt förhör på den i svenskan). tyckte den inte var så bra och när jag var klar så återvände jag till skithus-litteratur såsom herman hedning och helge Redigerad 3 maj, 2004 av fr34k Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
blink182 Skrivet 3 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2004 Var det inte du som hade tänkelexi? du borde testa någon av de senare som typ trean. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 3 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2004 Peskele: Eftersom du skrev att Harry Potter verkar skittölig så trodde jag inte du hade läst dem.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 3 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2004 (redigerad) Peskele: Eftersom du skrev att Harry Potter verkar skittölig så trodde jag inte du hade läst dem.. sa verkar bara därför jag inte läst alla sen så känner jag inte för att läsa någon mer bok med hp. Räckte med första Redigerad 3 maj, 2004 av Peskele Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 3 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2004 Okej, missförstod..men då är det ju lugnt, om du läst HP och tycker den är tråkig, alla tycker ju olika, skulle varit skillnad om du inte läst eller sett nån film.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 3 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2004 (redigerad) Jag läste första och andra boken sen orkade jag inte läsa flera. Öö det är ju typ den mest lättlästa boken som finns . Jag läste också senaste boken på engelska, tror jag ska låna den på svenska av nån också. Edit, vad betyder tölig... Redigerad 3 maj, 2004 av EvilOL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 4 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2004 Öö det är ju typ den mest lättlästa boken som finns . Jag läste också senaste boken på engelska, tror jag ska låna den på svenska av nån också. Edit, vad betyder tölig... Tölig (Värmländska) = Tråkig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 4 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2004 Haha, ja ok. Btw, varför säger man "leen" om man vill prata ghetto? vad ska det betyda? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 4 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2004 Haha, ja ok. Btw, varför säger man "leen" om man vill prata ghetto? vad ska det betyda? Betyder väl inget va? Utfyllnad ? Hylla någon gud (Len) ? Sär? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts