Wild_hawk Skrivet 5 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2004 rap/hip-hop är inte rap/hip-hop längre.. Nu för tiden går det bara ut på att ha en fet bil, stora smycken, en brud som vickar på runmpan och klämma in ordet fuck så många gånger i en text.. Det bror på vilken vilken arist/grupp man lyssnar på.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 5 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2004 Det bror på vilken vilken arist/grupp man lyssnar på.. Håller med... plus att 90 talet det var ju då tupac var stor han kunde svära han Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 5 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2004 http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/stor...,473263,00.html en soldat slog ihjäl iraksik fånge enda soldaten fick var avskeding ingen fängelse eller nåt!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 5 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2004 (redigerad) Ja det vet jag.. För det stämmer.. All hip-hop kanske inte låter så men i flesta fall så gör de det.. Och det var bara därför Eminem slog igenom med sina låtar så alla på Shady Records har enormt mycket pengar att distrubera låtarna så det är det enda man hör nu för tiden på Radio/TV. Och sen om folk säger att dom ska lyssna bakåt på gammal hip-hop söker dom på Westside eller 2Pac. Edit: Och det är gangsterrap ni talar om. Redigerad 5 maj, 2004 av Scraw Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 5 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2004 säkert.. tror nog den egentliga orsaken hade med en viss vätska att göra alltså jag sa de "officiella" anledningarna vi får inte glömma oljan vilket antagligen är ett av huvudalternativen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 5 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2004 sov en stund då Roligt du..jag tänkte säga något annat här men du lär jag ju bli bannad... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Pååååålsson Skrivet 5 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2004 Här i sverige finns det inget west eller eastside. Det kommer fan inte finnas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 5 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2004 Här i sverige finns det inget west eller eastside. Det kommer fan inte finnas Men de ligger ju i usa och där är allting bättre, borde vi inte fixa så vi får det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 5 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2004 Westside Eastside konflikten har ju iofs blåst över för länge sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 5 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2004 Westside Eastside konflikten har ju iofs blåst över för länge sen. tydligen inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 5 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2004 tydligen inte Vadå "tydligen inte"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 6 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2004 Åter till irak frågan, här är lite fler bilder så ni får ett större perspektiv vad som har hänt, läsa gärna artikeln som sidan och länkar till. http://www.thememoryhole.org/war/iraqis_tortured/ det kan man kalla bög hög! allvar fy fan vad taskigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 6 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2004 det hade väl konstaterats att dessa bilder var fake? (aftonbladet) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 6 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2004 det hade väl konstaterats att dessa bilder var fake? (aftonbladet) nej dom e sanna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 6 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2004 det hade väl konstaterats att dessa bilder var fake? (aftonbladet) Det var bilderna med de engelska soldaterna. De med de amerikanska var inte fejkade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bonafide Skrivet 6 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2004 Det bror på vilken vilken arist/grupp man lyssnar på.. precis.. jag har låtar där dom ALDRIG seger "fuck" eller "bitch" osv.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 6 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2004 nu kommer en glad nyhet att soldaterna ska staffas!! HAHAHAHA!! Nu kanske dom får känna på hur det känns så dom gjorde mot Irakerna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 6 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2004 nu kommer en glad nyhet att soldaterna ska staffas!! HAHAHAHA!! Nu kanske dom får känna på hur det känns så dom gjorde mot Irakerna! Vad blir det? ett dagsböter och lite smisk på rumpan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 6 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2004 precis.. jag har låtar där dom ALDRIG seger "fuck" eller "bitch" osv.. Jag bryr mig inte ett skit om hur många gånger en rappare använder "fuck" "motherfucker" osv, så länge det passar in så ser jag det mer som utrycksord för att liksom förklara hur jävligt livet är eller hur bra det är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 6 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2004 i rap använder dom mycket "FUCK" och i hiphop använder dom mycket "LOVE" gör nåt annat i stället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts