Jump to content

J*vla USA!!!

Ceone
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 344
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

tänk på att vem som helst kan göra detta.. även ni.

det handlar om vad man utsätts för och blablablabla etc. orkar tyvärr inte förklara mer ingående för jag är trött :mellow:

USA använder marin soldater, med andra ord yrkes soldater.

Detta är deras jobb och de har misskött det, de visste vad de gav sig in på.

Folk som inte kan klara krisiga situationer borde inte kunna ha makten att gunna begå sådana fruktansvärda illgärningar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Rap är invandrarnas sätt att hålla ihop och musiken uppmuntrar droger, vapen, respekt osv.

Jag måste tydligen förklara mig en sista gång. Rap uppmuntrar inte till kriminalitet bokstavligt. Men lyssna på texterna: Honeys, money, guns, bitches, f*ck, respect osv. Jag tror att det påverkar invandrarna. De har musiken gemensamt, som många "svennar" inte lyssnar på. Det gör knappast att invandrare och svenskar kommer närmare varandra. Jag känner iallafall ingen svensk som gillar rapmusik.

Men, men, detta skrev jag bara för att få förklara mig. Håll er till topicen, nu! :mellow:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

rap/hip-hop är inte rap/hip-hop längre..

Nu för tiden går det bara ut på att ha en fet bil, stora smycken, en brud som vickar på runmpan och klämma in ordet fuck så många gånger i en text.. :mellow:

Precis, allt handlar om att tjäna pengar! :P Marknaden vill tyvärr också ha skiten som produceras nu. Förr var faktiskt hiphopen bättre.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

rap/hip-hop är inte rap/hip-hop längre..

Nu för tiden går det bara ut på att ha en fet bil, stora smycken, en brud som vickar på runmpan och klämma in ordet fuck så många gånger i en text.. :mellow:

Och det vet du? För du lyssnar väl på väldigt mycket hip-hop eller?

fast jag kan hålla med om att hip-hopen från tidigt 90-tal var bättre.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och det vet du? För du lyssnar väl på väldigt mycket hip-hop eller?

fast jag kan hålla med om att hip-hopen från tidigt 90-tal var bättre.

Måste du vara så j*vla aggressiv, GTA3 freak? :P Förut kallade du mig idiot och nu hackar du på alla som har en vettig åsikt! :mellow:

Förresten, jag kan intyga att den mesta hiphopen handlar om det Stellhell skrev om.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Måste du vara så j*vla aggressiv, GTA3 freak? :P Förut kallade du mig idiot och nu hackar du på alla som har en vettig åsikt! :mellow:

Förresten, jag kan intyga att den mesta hiphopen handlar om det Stellhell skrev om.

Jag är inte aggressiv. Förresten försvarar jag musikstilen jag kyssnar på och är från erat hackande och "hackar på alla som har en vettig åsikt" gör jag inte. Fan vad trött på alla er.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor