Jump to content

J*vla USA!!!

Ceone
 Share

Recommended Posts

USA har den bästa arbetskraften, snyggaste brudarna, bäst bilar, olika kulturer, högre utbildning än de flesta länder, störst medelklass, bästa musiken, störst urval av de mesta. Ja vafan det är ju som en välsorterad butik fattar ni väl

Okej, för att börja så har du fel på flera av dina punkter.

Vill börja med att min mamma bor i usa och jag har varit där tre gånger, senast i februari.

1.Vad menar du med bästa arbetskraften, är de starkare i usa (möjligtsvis tjockare). -_-

2. Snygga brudar ser du bara på tv, flickorna i sveroge är mycket sötare.

3. Du som har klagat hela jävla tiden på andra kulturen borde använda det som en negativ punkt, för övrigt så fattar jag inte vad du menar.

Splea roll vart folk kommer ifrån så tänker jag.

4.Högre utbildning ön de flesta länder?

SÅKLART!!! Det är ett I-land om du inte har noterat, sedan så kostar det skitmycket att läsa vidare efter högstadiet i usa, famijer får börja spara redan vid födsel av barnen.

5. Störst medelklass? (w00t)

Medelklass är benämningen på bnp i snitt i ett hushåll har jag för mig.

6.Bäst musik? :P^_^;)

Vad menar du? Spelar man olika musik i usa och sverige, säg skillnaden.

7.Sörst urval av det mesta?

Knarkare, prostituerade, gatubarn, pedofiler, kidnappare, republikaner, äpplen o.s.v.

öh?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 344
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

VA FAN MENAR DU??? Snabbt babblande snack?? JAG SA: Det finns dålig musik av allt men det är man själv som bestämmer vad som är dåligt, alla har olika smaker när det gäller allt..  Jag påstog fan inte att rapp och hiphop var samma sak, för att förklara för din sega lilla fjortis hjärna vad jag menade så: Menade jag att dina åsikter gäller för dig och inte för oss andra, så håll käft ur stupid fuck dra till lunar och mys i något satans krypin.. Var man än går så får man höra alla jävla dumma åsikter om rapp, jag brinner för rapp det är mitt liv och när någon förolämpar det så förolämpar de mig..

va?? rap e ju bra men jag gillar bara hiphop lite bättre ta det lugnt :P

jag har fan inte sagt att du tror det e samma sak (w00t)

om du tog illa upp ber jag om ursäkt..

Redigerad av Bonafide
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

det e många som "tror" att hip-hop och rap e samma musik (w00t)

rap=snabb babblande snack

hip-hop= en blandning mella rap,rock o disco :P

och jag lyssnar på hiphop.

Vad har du där uppe?

Man kan säga att Rap är en underkategori till Hip-Hop, samma sak med t.ex. breakdance, graffiti, MC:ing, beatboxing.

Skaffa en riktig uppfattning innan du går ut med den där skiten.

Redigerad av Scraw
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Rap är invandrarnas sätt att hålla ihop och musiken uppmuntrar droger, vapen, respekt osv.

Men det är helt jävla fel! Okej, det finns så kallad Gangsterrap och då är det sånt som allt handlar om men om du tar t.ex. Run DMC så uppmanar dom aldrig något jävla skit om något i närheten av droger, vapen, respekt eller liknande! Likadant med t.ex. Atmosphere! Inte ett jävla skit om det utan mest bara emot det! Insane Clown Posse, dom uppmanar inte heller ett jävla skit om det, N.W.A, när dom existerade så hörde jag inte heller ett skit om droger eller liknande. Seron, Organism 12, Pst/Q, QBN Flow, inte en jävel där uppmanar till någon drog eller liknande. Finns så jävla mycket mer som inte uppmanar till den där skiten!!

Du har tydligen lyssnat på 50 Cent, Eminem, D12 eller liknande och bedömmer

rappen efter det.

Jag blir så jävla förbannad på sånna där uppfattningar om rappen!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men det är helt jävla fel! Okej, det finns så kallad Gangsterrap och då är det sånt som allt handlar om men om du tar t.ex. Run DMC så uppmanar dom aldrig något jävla skit om något i närheten av droger, vapen, respekt eller liknande! Likadant med t.ex. Atmosphere! Inte ett jävla skit om det utan mest bara emot det! Insane Clown Posse, dom uppmanar inte heller ett jävla skit om det, N.W.A, när dom existerade så hörde jag inte heller ett skit om droger eller liknande. Seron, Organism 12, Pst/Q, QBN Flow, inte en jävel där uppmanar till någon drog eller liknande. Finns så jävla mycket mer som inte uppmanar till den där skiten!!

Du har tydligen lyssnat på 50 Cent, Eminem, D12 eller liknande och bedömmer

rappen efter det.

Jag blir så jävla förbannad på sånna där uppfattningar om rappen!

Preci, Markoolio rappar ju. Men uppmanar han till något sådant?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mr Mister, wow, är lite förvånad att höra sådant från dig (w00t)

Men som sagt så finns det massvis med rappare som inte uppmanar till kriminella saker (och sex (är ju inte kriminellt).

Och för övrigt så kan vi väl släppa diskussionen om rap är snabbt babblande snack eller inte?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

VA FAN MENAR DU??? Snabbt babblande snack?? JAG SA: Det finns dålig musik av allt men det är man själv som bestämmer vad som är dåligt, alla har olika smaker när det gäller allt.. Jag påstog fan inte att rapp och hiphop var samma sak, för att förklara för din sega lilla fjortis hjärna vad jag menade så: Menade jag att dina åsikter gäller för dig och inte för oss andra, så håll käft ur stupid fuck dra till lunar och mys i något satans krypin.. Var man än går så får man höra alla jävla dumma åsikter om rapp, jag brinner för rapp det är mitt liv och när någon förolämpar det så förolämpar de mig..

Schhh han har sin första mens, ta det inte personligt Bonafide.

Och du, jag tycker rap suger balle. Men va fan ska du bli sur för om det? jag gillar inte den sortens musik helt enkelt, big deal.

Raps mamma.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag hatar rap å hiphop. låter som skit i MINA öron.

SER DU WILDHAWK!!!!?????????

PÅÅÅÅÅLSON SNACKAR JU FAN SKIT OM HIPHOP OCH INTE

JAG FÖR I HELLVERE!!!

FATTA DU SA SJÄLV ATT ALLA FÅR HA SINA ÅSIKTER

SÅ SJÄLL FÖR FAN INTE PÅ MIG DÅÅ :P

JAG MENAR INTE ATT DU ELLER PÅÅÅÅÅLSON E DUMMA I HUVET (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor