Jump to content

J*vla USA!!!

Ceone
 Share

Recommended Posts

Du jag hatar patrioter. hatar invandrare också för den delen. Hatar lata politiker.

När en hel invandrarfamilj (ca:6st pers) kommer till sverige får dom ca: 50000kr i månaden i invandrarbidrag. Det är mer än vad en vuxen person får i månadslön, dessutom. Får dom inget jobb, så får dom socialbidrag på det. det får inte fattiga uteliggare till exempel.

Du är fan körd. Tror du dom kommer hit för att chilla och utnyttja Sveriges bidragssystem? fattar du inte att dom kan vara flyktingar eftersom det är krig i deras land och måste fly för att överleva. Så jävla egoistisk, och som många har sagt så är dom där siffrorna bara påhitt från du och dina rasistkompisar för att få en anledning till att hata dom. Bidragen räcker till mat och bostad, dom får knappast feta stålar så dom har råd att köra runt i en mercedes hela dagarna, det är bara fördomar.

Och erkänn att du inte hatar en invandrare från, låt oss säga, Norge eller Storbrittannien. Det är hudfärgen du går på ditt rasistsvin.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 344
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

VI INVANDRARE

En kommer hit för att fly från nöden

en kommer hit för att undgå döden

en kommer hit av terror tvungen

en kommer hit för att gifta sig med kungen.

Vi är Iranier, Latinos,Araber,Negrer och Turkar

mest är vi snälla andra är skurkar.

En del är äckliga, andra är skumma

en del är genier, andra är dumma.

Ibland är vi sura, men oftast vi ler

med andra ord vi är som ER

Med fel och brister, tuffa och mjuka,

fast inte lika avundsjuka

Vissa är färgade,

andra är arier som köper sina bruna färger i solarier

Vissa är svarta, andra är gula

vissa är vackra, andra är fula.

Men fast vi ibland av annan färg e

är vi precis som ni i Sverige.

Och när vi vill arbeta här är tacket,

”ni får inte jobba för facket!”

En del är muslimer, andra judar,

skillnaden här är andra gudar.

En del söker lugnet istället för bråket,

det enda ni svenskar kan bättre är språket -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

det e väll inte rap musikens fel??

det finns ju rap musik spm går

"Yo mothafucka i fucking shott ya in ya fucking head bitch"! -_-

den e inte bra tycker jag då ^_^

jag menar det finns bra rap musik =hip hop

o dålig som denna jag skrev

Det finns dålig musik av allt men det är man själv som bestämmer vad som är dåligt, alla har olika smaker när det gäller allt..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det finns dålig musik av allt men det är man själv som bestämmer vad som är dåligt, alla har olika smaker när det gäller allt..

det e många som "tror" att hip-hop och rap e samma musik -_-

rap=snabb babblande snack

hip-hop= en blandning mella rap,rock o disco ^_^

och jag lyssnar på hiphop.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vet ni vad jag hatar mest? , Juste precis, såna som ni. Ni hatar det bästa ladet i världen.

Man får tycka vad man vill.. men om man ger sig in i debatter för att försvara det man tycker skall man ha grunder att stå på också.

Om USA är bästa landet i världen skall du kunna bevisa det, räcker inte med att du tycker så för att det skall vara ett fakta.

Om du nöjer dig med att tycka och inte bygger det på fakta borde du respektera andras åsikter. Det är bara instängt att tro att man har rätt bara för att man tycker en sak och därmed har alla andra fel.

Som sagt, jag respekterar dina åsikter och du får tycka vad du vill..

Men om du vill debattera ämnet tycker jag du skall komma med annat än dina åsikter.. åsikter kan vem som helst ha.. fakta däremot e en annan sak.

Gällande USA tar dom också emot utlänningar.. precis som Sverige.

Utlänningar i USA blir också kriminella ibland. Har du tänkt på det?

Tänk ett sånt dåligt system.. där man tar emot utlänningar som bara kommer till landet för att vara kriminella.. där kan man ju inte bo.

Jag tror du får rätt svårt att finna ro i USA om du skall gå efter dina principer om vad som är ett bra land och vad du tycker om utlänningar.

Notera: Jag säger inte att USA är dåligt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Guest Pååååålsson
Om USA är bästa landet i världen skall du kunna bevisa det, räcker inte med att du tycker så för att det skall vara ett fakta.

USA har den bästa arbetskraften, snyggaste brudarna, bäst bilar, olika kulturer, högre utbildning än de flesta länder, störst medelklass, bästa musiken, störst urval av de mesta. Ja vafan det är ju som en välsorterad butik fattar ni väl

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

det e många som "tror" att hip-hop och rap e samma musik -_-

hip-hop= en blandning mella rap,rock o disco ^_^

VA FAN MENAR DU??? Snabbt babblande snack?? JAG SA: Det finns dålig musik av allt men det är man själv som bestämmer vad som är dåligt, alla har olika smaker när det gäller allt.. Jag påstog fan inte att rapp och hiphop var samma sak, för att förklara för din sega lilla fjortis hjärna vad jag menade så: Menade jag att dina åsikter gäller för dig och inte för oss andra, så håll käft ur stupid fuck dra till lunar och mys i något satans krypin.. Var man än går så får man höra alla jävla dumma åsikter om rapp, jag brinner för rapp det är mitt liv och när någon förolämpar det så förolämpar de mig..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

vi har en skola i kristianstad som har 90% invandrare ;)

ligger ute vid ett invandrar samhälle om man säger så :P

edit: de finns både god och dumma invandrare.

min kompis möte på några invandrare som hade tröjor där de stod "snart tar blattarna över sverige" (w00t)

wildhawk: "fjortis hjärna" tyckte jag var skoj ^_^

Redigerad av kariya
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

det e många som "tror" att hip-hop och rap e samma musik (w00t)

hip-hop= en blandning mella rap,rock o disco :P

Tragiskt att du lyssnar på hip-hop utan att veta vad det är. Hip-hop är ett stort begrepp. Rap är en del av hip-hop precis som många andra stilar och det är inte bara musik utan även breakdance t.ex. Det är en livsstil.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor