The Dude Skrivet 3 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2004 Du jag hatar patrioter. hatar invandrare också för den delen. Hatar lata politiker. När en hel invandrarfamilj (ca:6st pers) kommer till sverige får dom ca: 50000kr i månaden i invandrarbidrag. Det är mer än vad en vuxen person får i månadslön, dessutom. Får dom inget jobb, så får dom socialbidrag på det. det får inte fattiga uteliggare till exempel. Du är fan körd. Tror du dom kommer hit för att chilla och utnyttja Sveriges bidragssystem? fattar du inte att dom kan vara flyktingar eftersom det är krig i deras land och måste fly för att överleva. Så jävla egoistisk, och som många har sagt så är dom där siffrorna bara påhitt från du och dina rasistkompisar för att få en anledning till att hata dom. Bidragen räcker till mat och bostad, dom får knappast feta stålar så dom har råd att köra runt i en mercedes hela dagarna, det är bara fördomar. Och erkänn att du inte hatar en invandrare från, låt oss säga, Norge eller Storbrittannien. Det är hudfärgen du går på ditt rasistsvin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bonafide Skrivet 3 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2004 VI INVANDRARE En kommer hit för att fly från nöden en kommer hit för att undgå döden en kommer hit av terror tvungen en kommer hit för att gifta sig med kungen. Vi är Iranier, Latinos,Araber,Negrer och Turkar mest är vi snälla andra är skurkar. En del är äckliga, andra är skumma en del är genier, andra är dumma. Ibland är vi sura, men oftast vi ler med andra ord vi är som ER Med fel och brister, tuffa och mjuka, fast inte lika avundsjuka Vissa är färgade, andra är arier som köper sina bruna färger i solarier Vissa är svarta, andra är gula vissa är vackra, andra är fula. Men fast vi ibland av annan färg e är vi precis som ni i Sverige. Och när vi vill arbeta här är tacket, ”ni får inte jobba för facket!” En del är muslimer, andra judar, skillnaden här är andra gudar. En del söker lugnet istället för bråket, det enda ni svenskar kan bättre är språket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 3 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2004 Ha, fan va bra. Vad kommer den ifrån? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bonafide Skrivet 3 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2004 Ha, fan va bra. Vad kommer den ifrån? min kompis hittade den på nån sida själv e man ju halv utlänning..*stolt* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 3 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2004 det e väll inte rap musikens fel?? det finns ju rap musik spm går "Yo mothafucka i fucking shott ya in ya fucking head bitch"! den e inte bra tycker jag då jag menar det finns bra rap musik =hip hop o dålig som denna jag skrev Det finns dålig musik av allt men det är man själv som bestämmer vad som är dåligt, alla har olika smaker när det gäller allt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bonafide Skrivet 3 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2004 Det finns dålig musik av allt men det är man själv som bestämmer vad som är dåligt, alla har olika smaker när det gäller allt.. det e många som "tror" att hip-hop och rap e samma musik rap=snabb babblande snack hip-hop= en blandning mella rap,rock o disco och jag lyssnar på hiphop. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Pååååålsson Skrivet 3 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2004 Vet ni vad jag hatar mest? , Juste precis, såna som ni. Ni hatar det bästa ladet i världen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bonafide Skrivet 3 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2004 Vet ni vad jag hatar mest? , Juste precis, såna som ni. Ni hatar det bästa ladet i världen. vad hatar vi va!? säg det NU! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ElGato Skrivet 3 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2004 Vet ni vad jag hatar mest? , Juste precis, såna som ni. Ni hatar det bästa ladet i världen. Man får tycka vad man vill.. men om man ger sig in i debatter för att försvara det man tycker skall man ha grunder att stå på också. Om USA är bästa landet i världen skall du kunna bevisa det, räcker inte med att du tycker så för att det skall vara ett fakta. Om du nöjer dig med att tycka och inte bygger det på fakta borde du respektera andras åsikter. Det är bara instängt att tro att man har rätt bara för att man tycker en sak och därmed har alla andra fel. Som sagt, jag respekterar dina åsikter och du får tycka vad du vill.. Men om du vill debattera ämnet tycker jag du skall komma med annat än dina åsikter.. åsikter kan vem som helst ha.. fakta däremot e en annan sak. Gällande USA tar dom också emot utlänningar.. precis som Sverige. Utlänningar i USA blir också kriminella ibland. Har du tänkt på det? Tänk ett sånt dåligt system.. där man tar emot utlänningar som bara kommer till landet för att vara kriminella.. där kan man ju inte bo. Jag tror du får rätt svårt att finna ro i USA om du skall gå efter dina principer om vad som är ett bra land och vad du tycker om utlänningar. Notera: Jag säger inte att USA är dåligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bonafide Skrivet 4 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2004 alla länder e bra det e bara människorna som e dåliga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 4 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2004 Vet ni vad jag hatar mest? , Juste precis, såna som ni. Ni hatar det bästa ladet i världen. Jag hatar inte Sverige, jag älskar Sverige. Jag hatar dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Pååååålsson Skrivet 4 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2004 Om USA är bästa landet i världen skall du kunna bevisa det, räcker inte med att du tycker så för att det skall vara ett fakta. USA har den bästa arbetskraften, snyggaste brudarna, bäst bilar, olika kulturer, högre utbildning än de flesta länder, störst medelklass, bästa musiken, störst urval av de mesta. Ja vafan det är ju som en välsorterad butik fattar ni väl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 4 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2004 Jag trodde inte du gillade olika kulturer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 4 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2004 min kompis hittade den på nån sida själv e man ju halv utlänning..*stolt* Varför stolt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 4 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2004 det e många som "tror" att hip-hop och rap e samma musik rap=snabb babblande snack hip-hop= en blandning mella rap,rock o disco och jag lyssnar på hiphop. VA FAN MENAR DU??? Snabbt babblande snack?? JAG SA: Det finns dålig musik av allt men det är man själv som bestämmer vad som är dåligt, alla har olika smaker när det gäller allt.. Jag påstog fan inte att rapp och hiphop var samma sak, för att förklara för din sega lilla fjortis hjärna vad jag menade så: Menade jag att dina åsikter gäller för dig och inte för oss andra, så håll käft ur stupid fuck dra till lunar och mys i något satans krypin.. Var man än går så får man höra alla jävla dumma åsikter om rapp, jag brinner för rapp det är mitt liv och när någon förolämpar det så förolämpar de mig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 4 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2004 (redigerad) vi har en skola i kristianstad som har 90% invandrare ligger ute vid ett invandrar samhälle om man säger så edit: de finns både god och dumma invandrare. min kompis möte på några invandrare som hade tröjor där de stod "snart tar blattarna över sverige" wildhawk: "fjortis hjärna" tyckte jag var skoj Redigerad 4 maj, 2004 av kariya Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 4 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2004 det e många som "tror" att hip-hop och rap e samma musik rap=snabb babblande snack hip-hop= en blandning mella rap,rock o disco och jag lyssnar på hiphop. Tragiskt att du lyssnar på hip-hop utan att veta vad det är. Hip-hop är ett stort begrepp. Rap är en del av hip-hop precis som många andra stilar och det är inte bara musik utan även breakdance t.ex. Det är en livsstil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 4 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2004 dettar börja bli en mycket offtopic nu först invandrare och sen musik... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 4 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2004 dettar börja bli en mycket offtopic nu först invandrare och sen musik... Men det är ju ändå en mkt viktig diskussion Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2004 dettar börja bli en mycket offtopic nu först invandrare och sen musik... Så länge det inte är oseriöst babbel så får det fortsätta.. Föresten så borde du hänga med.. Du kanske lär dig nått.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts