SuXx Skrivet 2 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2004 ja men om man inte lägger sig i saker o sköter sitt blir allt lite lättare förut var jag ganska kaxig o var ute nästan hela natten.. sen blev det nästan bråk mellan mig o ett gäng.. men då var jag minnsan inte så kaxig längre fast alla klarade sig utan skador.. o jag förstod då att man inte ska hålla på o kaxa sig det är lätt att starta problem men svårt att avslita dom ?? Var passar det här in..?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 2 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2004 USA är ju likadant om inte sämre. Se på Harlem, Brooklyn, Compton, etc. Jag menar alla saker i samhället, inte bara de saker du sa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 2 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2004 Jag menar alla saker i samhället, inte bara de saker du sa. Jo men det gäller ju i usa med, fast det är nästan värre där för de är religösa så man spyr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 2 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2004 Jo men det gäller ju i usa med, fast det är nästan värre där för de är religösa så man spyr. I USA finns iallafall viljan att göra något bland folket, det finns inte i Sverige. USAs folk har mera kraft och "go" i sig än Sverige. De är inga mesar jämfört med Sverige. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 2 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2004 I USA finns iallafall viljan att göra något bland folket, det finns inte i Sverige. USAs folk har mera kraft och "go" i sig än Sverige. De är inga mesar jämfört med Sverige. Har du varit i usa (för du verkar ju kunna väldigt mycket), (nu till något helt annat) danil hur fan kan du dömma alla sveriges fängelser efter att få ha pratat med en som suttit i fängelse, tror du att alla fängesler är likadana? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Pååååålsson Skrivet 3 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2004 (redigerad) har läst igenom tråden och det låter som vissa inte förstår riktigt vad terrorister är. Terrorister är frihetskämpare, jag ser inte terrorister som något dåligt som många här verkar göra, jag tycker de är modiga för de är bereda att offra sig för sitt land. Sen när det gäller det här som Pååååålsson sa att många svenskar är rasister det är för att det är många kriminela invandrare som kommer hit till Sverige för de vet om hur våra straff är, de är patetiska helt enkelt så då gör de brott här, för de vet att de inte får ett så högt straff, i deras länder är straffen hur höga som helst, var något land som man fick handen avskuren om man stjäl något. Min brorsa är inte rasist men han känner sig osäker bland invandrare för han har blivit mishandlad av dem flera gånger. Kollar ni till exempel på tv programet Efterlyst så är det nästan alltid att de säger att de var någon med brytning som har gjort något. Vist det finns många rasister men då finns det alltid en orsak, som att de har blivit mishandlade eller något annat av någon invandrare. Jag är inte rasist men jag tycker inte om de invandrare som kommer hit bara för att begå brott. Sen när du säger "jag skulle hellre vilja bott i USA" Så skrattar jag, HALLÅ det är ännu värre där, mycket mycket värre, med droger och annat skit. Sverige är inget mot Usa, i Usa kan man till exempel inte gå ut med hunden på kvällen för då kan man bli rånad,våldtagen etc. När Ricky martin kom hit till Sverige för att upträda så efter konserten så var han så glad, för i Usa kunde man inte gå ut bland människorna i publiken utan att någon gör artisten illa sa han. Så du borde inte dömma Sverige så mycket, vi är ett bra land gemfört med andra. Ett land som du nog skulle vilja bo i är Kanada, för där så dör 2 människor varje år av någon krimminel, det är nog det bästa landet skullle jag tro. Inte mycket brott där. Du jag hatar patrioter. hatar invandrare också för den delen. Hatar lata politiker. När en hel invandrarfamilj (ca:6st pers) kommer till sverige får dom ca: 50000kr i månaden i invandrarbidrag. Det är mer än vad en vuxen person får i månadslön, dessutom. Får dom inget jobb, så får dom socialbidrag på det. det får inte fattiga uteliggare till exempel. Redigerad 3 maj, 2004 av Pååååålsson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 3 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2004 Du jag hatar patrioter. hatar invandrare också för den delen. Hatar lata politiker. När en hel invandrarfamilj (ca:6st pers) kommer till sverige får dom ca: 50000kr i månaden i invandrarbidrag. Det är mer än vad en vuxen person får i månadslön, dessutom. Får dom inget jobb, så får dom socialbidrag på det. det får inte fattiga uteliggare till exempel. varför hatar du invanrare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 3 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2004 varför hatar du invanrare? pga av Pengarna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 3 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2004 Du jag hatar patrioter. hatar invandrare också för den delen. Hatar lata politiker. När en hel invandrarfamilj (ca:6st pers) kommer till sverige får dom ca: 50000kr i månaden i invandrarbidrag. Det är mer än vad en vuxen person får i månadslön, dessutom. Får dom inget jobb, så får dom socialbidrag på det. det får inte fattiga uteliggare till exempel. de får knappast 50.000 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Pååååålsson Skrivet 3 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2004 för att dom inte fattar att sverige inte är arabien. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 3 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2004 nu citerar jag Pålsson som nyss sa att han var rasist "många svenskar är rasister" innan så sa du det som något negatift men nu säger du att du är det haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Pååååålsson Skrivet 3 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2004 Man behöver inte vara rasse om man inte gillar invandrare. ockej om man åker ner dit till Irak eller nåt så hantar man dom fan inte. De är deras miljö Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 3 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2004 Rasist = en som inte gillar invandrare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Pååååålsson Skrivet 3 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2004 snart kallar du mig för patriot din j*vel. hatar sverige också för den delen. hatar allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 3 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2004 du har ju själv sagt att du är rasist när du säger att du inte gillar dem, att du hatar dem.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 3 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2004 I USA finns iallafall viljan att göra något bland folket, det finns inte i Sverige. USAs folk har mera kraft och "go" i sig än Sverige. De är inga mesar jämfört med Sverige. Men lägg av inte igen Säg på vilket sätt staternas folk har mer kraft i sig, (vilken kraft menar du? styrka/fokus/arbetskraft, (bra att du förklarar dig)) och jag förstår inte, vad menar du med "go". //Weee Min syrra kommer till Sve igen för Mormors begravning // Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 3 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2004 pga av Pengarna! ha! Det går jätte många invandrare på min skola och i min klass! Ingen av dom lever på socialen elller är med i något gäng som slåt ner folk. Jag är kompis med jätte många av dom och dom e snälla! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 3 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2004 har läst igenom tråden och det låter som vissa inte förstår riktigt vad terrorister är. Terrorister är frihetskämpare, jag ser inte terrorister som något dåligt som många här verkar göra, jag tycker de är modiga för de är bereda att offra sig för sitt land. Herregud! Terrorister är bland det värsta som finns! De attackerar civila och oskyldiga människor för att få igenom sina budskap. Det är absolut inga fina människor! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 3 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2004 Herregud! Terrorister är bland det värsta som finns! De attackerar civila och oskyldiga människor för att få igenom sina budskap. Det är absolut inga fina människor! håller me terrorister är värre än USA dom kan slå dig var som helst. Och dom vill döda många männsikor de vill inte USA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 3 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2004 ha! Det går jätte många invandrare på min skola och i min klass! Ingen av dom lever på socialen elller är med i något gäng som slåt ner folk. Jag är kompis med jätte många av dom och dom e snälla! Nej, men många, många, många gör det. Dessutom de jag träffat hittils har varit helt dumma i huvudet och varit skit jobbiga. (Förutom 2 då) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts