Jump to content

J*vla USA!!!

Ceone
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 344
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag gillar inte sverige. jag är ingen stolt svensk. hatar sverige. Kungen är knäpp, å likaså statsministern. Ministrar skapar skyhöga skatter pga slösbarhet. Ministrarna kan inte sköta sitt jobb ordentligt. Ministrarna bestämer egler för sånt dom inte vet nåt om.många svenskar köper inte svensk mat. i stortsett hela befolkningen är arbetskygga. stor del av befolkningen lider av fetma, många andra har anorexia. många svenskar är rasister. Många svenskar förstör. många svenskar missbrukar alkohol/droger/tobak.

Skulle hellre vilja bott i USA änn i det land som kommer bil ett U-land inom 20 år (å då menar jag Sverige).

lol, usa har en av de största klasskillnaderna i världen, bara kolla på skillnaden mellan vita och svarta så finns det en väldigt tydlig skillnad (välfärd, utbildning, arbete, kriminalitet m.m.).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

allt som bill clinton byggde upp med alla pengar har nu bush

ändrat o satsar allt på krig :o

Håller med, Clinton gjorde ju under för USA, Bush sätter hela statsbudgeten i Militärstyrkan, "För att stoppa terrorismen."

The last time somone listened to a Bush, a bunch of people wandered in the desert for 40 years
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

har läst igenom tråden och det låter som vissa inte förstår riktigt vad terrorister är.

Terrorister är frihetskämpare, jag ser inte terrorister som något dåligt som många här verkar göra, jag tycker de är modiga för de är bereda att offra sig för sitt land.

Sen när det gäller det här som Pååååålsson sa att många svenskar är rasister det är för att det är många kriminela invandrare som kommer hit till Sverige för de vet om hur våra straff är, de är patetiska helt enkelt så då gör de brott här, för de vet att de inte får ett så högt straff, i deras länder är straffen hur höga som helst, var något land som man fick handen avskuren om man stjäl något.

Min brorsa är inte rasist men han känner sig osäker bland invandrare för han har blivit mishandlad av dem flera gånger. Kollar ni till exempel på tv programet Efterlyst så är det nästan alltid att de säger att de var någon med brytning som har gjort något. Vist det finns många rasister men då finns det alltid en orsak, som att de har blivit mishandlade eller något annat av någon invandrare. Jag är inte rasist men jag tycker inte om de invandrare som kommer hit bara för att begå brott.

Sen när du säger "jag skulle hellre vilja bott i USA" Så skrattar jag, HALLÅ det är ännu värre där, mycket mycket värre, med droger och annat skit. Sverige är inget mot Usa, i Usa kan man till exempel inte gå ut med hunden på kvällen för då kan man bli rånad,våldtagen etc. När Ricky martin kom hit till Sverige för att upträda så efter konserten så var han så glad, för i Usa kunde man inte gå ut bland människorna i publiken utan att någon gör artisten illa sa han. Så du borde inte dömma Sverige så mycket, vi är ett bra land gemfört med andra.

Ett land som du nog skulle vilja bo i är Kanada, för där så dör 2 människor varje år av någon krimminel, det är nog det bästa landet skullle jag tro. Inte mycket brott där.

Redigerad av Wild_hawk
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

ja och det är mycket i jämförelse med sverige...

Du kan inte jämföra Sverige med USA. Tänk vad mycket USA har gjort för världen. Sverige är det riktiga mes-landet som inte gör ett skit, och när ingen gör något eller tar ställning så blir det bara skit av allting.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu är det inte så jävla lätt som ni vill förklara det. Det är inte så att folk i andra länder tänker "Jag flyttar till Sverige för där kan jag begå massor av brott utan att få ett grovt straff" utan det är oftast folk som har flytt från sitt eget land för att de känner sig hotade där. När de sedan kommer till Sverige så måste de börja om från början. De kan inte språket och har har knappt några pengar. De hamnar till slut i något av invandrarområderna eftersom på alla andra ställen blir de avfärdade för att "invandrare bara förstör". Sedan när deras barn får växa upp i dessa områden så blir de indragna i kriminalitet för det verkar vara det enda sättet att leva bättre. Jag skulle säga att det är samhället som gör att det är så många kriminella invandrare. De får inte så många val precis. Tänk efter, det är samhället som styr hela ditt liv. Om man är nudist kan man inte gå på stan naken för då blir man aresterad för blotteri, man kan inte vara homosexuell utan att bli särbehandlad för det är inte "normalt", man kan inte vara satanist för då är man ond och mörk för att man "säljer sin själ till stan". Det är samhället som styr hur man ska vara.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Var har du fått reda på att 99% av brottslingarna är invandrare? Tror det är mycket mindre

Ricky martin är spanjor JA men han bor inte i spanjen, han turnerar runt omkring I usa och så bor han i Usa

Jag har fått faktan från en som har besökt ett fängelse. Vilket fängelse vet jag inte.

GTA Freak: Du har helt rätt i att Sveriges samhälle är dåligt.

Redigerad av danil89
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)

jag bor i sveriges invandra tätast stad : Malmö . Och där är de ju många invandrare som gör brott. Men många gör brott för att dom e fattiga och inte har råd. Man skulle hjälpa flyktingarna mer så skulle det inte bli så mycket brott ;P

Här är en lista som alla krig USA har varit med på 1900talet som jag kan:

Första världskriget

Andra världskriget

Kalla kriget

Vietnam kriget

Kuwait kriget

Somalia kriget

Bosnien kriget

Afghanistan kriget

Irak kriget (som är nu)

Det blir väldigt många krig :o Skriv till fler krig om USA har varit med i något på 1900talet...

Redigerad av Fighter-2004
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jag bor i sveriges invandra tätast stad : Malmö . Och där är de ju många invandrare som gör brott. Men många gör brott för att dom e fattiga och inte har råd. Man skulle hjälpa flyktingarna mer så skulle det inte bli så mycket brott ;P

Här är en lista som alla krig USA har varit med på 1900talet som jag kan:

Första världskriget

Andra världskriget

Kalla kriget

Vietnam kriget

Kuwait kriget

Somalia kriget

Bosnien kriget

Afghanistan kriget

Irak kriget (som är nu)

Det blir väldigt många krig :o Skriv till fler krig om USA har varit med i något på 1900talet...

Du säger att man ska hjälpa invandrare med pengar, har du inte tänkt på att det finns infödda svenskar som är fattiga och inte har råd, de blir uteliggare men det blir inte invandrarna. Har ni sett någon uteliggare med utlänsk bakgrund, det har inte jag. Sverige ger pengar (makt) till invandrarna och de skiter i fattiga svenskar, det betyder ju att invandrarna kommer att styra det här landet mer och mer och de styr redan mycket.

Krig är mänskligt och de formar världen mycket.

USA vill bara hjälpa till när de kan det, de har ju makten att hjälpa till.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

USA är ju likadant om inte sämre. Se på Harlem, Brooklyn, Compton, etc.

ja men om man inte lägger sig i saker o sköter sitt blir allt lite lättare :huh:

förut var jag ganska kaxig o var ute nästan hela natten..

sen blev det nästan bråk mellan mig o ett gäng..

men då var jag minnsan inte så kaxig längre ;P

fast alla klarade sig utan skador..

o jag förstod då att man inte ska hålla på o kaxa sig -_-

det är lätt att starta problem

men svårt att avslita dom :o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor