Xemtoth Skrivet 1 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2004 Vilka jävla svin dem e...bara för dem krigar så ska man inte låta USA göra sånt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 1 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2004 Ska du börja gnälla på britterna nu också? vadå tycker du att det är rätt? Om man inte säger till när något är fel så visar man att man inte bryr utan tycker att det är ok, t.ex. om någon blir mobbad men du bryr dig inte, du hindrar det inte men du hjälper inte heller till, men med din tystnad så visar du dig att du inte bryr dig vilket kommer att få den mobbade att känna sig ännu sämre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 1 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2004 Jävla republikaner! Enda anledningen till kriget var oljan... Persson tycker Bush är intelligent. Jävligt intelligent att starta krig med ett land som älskas av terrorister och självmordsbombare! Nej. EU bör enas och jaga ut USA från Irak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 1 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2004 Jävla republikaner! Enda anledningen till kriget var oljan... Persson tycker Bush är intelligent. Jävligt intelligent att starta krig med ett land som älskas av terrorister och självmordsbombare! Nej. EU bör enas och jaga ut USA från Irak. Jaså, jag som trodde dom flesta var emot ett 3:e världskrig... "I don't know with what weapons WW III will be fought with, but I know thatt WW IV will be fougth with sticks and rocks" Albert Einstein Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 1 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2004 Jaså, jag som trodde dom flesta var emot ett 3:e världskrig... "I don't know with what weapons WW III will be fought with, but I know thatt WW IV will be fougth with sticks and rocks" Albert Einstein Va fan menar du med det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 1 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2004 Va fan menar du med det? Att allt liv kommer ödeläggas i WW III t.ex. ett kärnvapenkrig, då skulle det mesta utplånas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 1 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2004 Att allt liv kommer ödeläggas i WW III t.ex. ett kärnvapenkrig, då skulle det mesta utplånas. men det var inte så jag menade, mikolan Varför skulle ett tredje världskrig bryta ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 1 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2004 men det var inte så jag menade, mikolan Varför skulle ett tredje världskrig bryta ut? Ifall hela EU går ihop mot USA i Mellanöstern låter det som världskrig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 1 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2004 Ifall hela EU går ihop mot USA i Mellanöstern låter det som världskrig Mr Mister kanske inte menade att vi skulle hämta våra jaktbössor och ordagrant "jaga" ut amerikanarna ur mellanöstern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 1 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2004 många hackar på Usa för att dom är med i varje krig som har varit, Men vem var det som hjälpte till att rädda Europa från att bli Nazistiskt? Aja det var ju iofs för 60 år sen men ändå... Usa försöker ju hjälpa till även om dom går in i Irak som idioter.. dom vill ju stoppa Terrorismen som dom tror att dom kan lyckas med bara för ett krig.. Usa är som Världspoliser som är mkt känsliga och att vissa Amerikaska soldater torterar Irakiska fångar är ju helt sjukt men därför behöver man inte hacka på USA eller? straffa just dom soldaterna istället.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 1 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2004 många hackar på Usa för att dom är med i varje krig som har varit, Men vem var det som hjälpte till att rädda Europa från att bli Nazistiskt? Aja det var ju iofs för 60 år sen men ändå... Usa försöker ju hjälpa till även om dom går in i Irak som idioter.. dom vill ju stoppa Terrorismen som dom tror att dom kan lyckas med bara för ett krig.. Usa är som Världspoliser som är mkt känsliga och att vissa Amerikaska soldater torterar Irakiska fångar är ju helt sjukt men därför behöver man inte hacka på USA eller? straffa just dom soldaterna istället.. Det är sant. De var till stor hlälp i andra världskriget men efter det har de knappast utfört något gott. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 1 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2004 många hackar på Usa för att dom är med i varje krig som har varit, Men vem var det som hjälpte till att rädda Europa från att bli Nazistiskt? Aja det var ju iofs för 60 år sen men ändå... Usa försöker ju hjälpa till även om dom går in i Irak som idioter.. dom vill ju stoppa Terrorismen som dom tror att dom kan lyckas med bara för ett krig.. Usa är som Världspoliser som är mkt känsliga och att vissa Amerikaska soldater torterar Irakiska fångar är ju helt sjukt men därför behöver man inte hacka på USA eller? straffa just dom soldaterna istället.. anlednignen till att usa i första hand gav sig in i ww2 var pga japanesernas attack på pearl harbor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 1 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2004 anlednignen till att usa i första hand gav sig in i ww2 var pga japanesernas attack på pearl harbor. Var dom verkligen inte med innan 1941? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 2 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2004 anlednignen till att usa i första hand gav sig in i ww2 var pga japanesernas attack på pearl harbor. jamen vad har de med Tyskland och göra? USA var med i första världskriget också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 2 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2004 jamen vad har de med Tyskland och göra? USA var med i första världskriget också Han nämnde inte tyskland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 2 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2004 men dom gick på tyskland sen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 2 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2004 men dom gick på tyskland sen... Jo det är ju sant men tyskland och japan var ju allierade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Pååååålsson Skrivet 2 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2004 Jag gillar inte sverige. jag är ingen stolt svensk. hatar sverige. Kungen är knäpp, å likaså statsministern. Ministrar skapar skyhöga skatter pga slösbarhet. Ministrarna kan inte sköta sitt jobb ordentligt. Ministrarna bestämer egler för sånt dom inte vet nåt om.många svenskar köper inte svensk mat. i stortsett hela befolkningen är arbetskygga. stor del av befolkningen lider av fetma, många andra har anorexia. många svenskar är rasister. Många svenskar förstör. många svenskar missbrukar alkohol/droger/tobak. Skulle hellre vilja bott i USA änn i det land som kommer bil ett U-land inom 20 år (å då menar jag Sverige). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 2 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2004 (redigerad) Jag gillar inte sverige. jag är ingen stolt svensk. hatar sverige. Kungen är knäpp, å likaså statsministern. Ministrar skapar skyhöga skatter pga slösbarhet. Ministrarna kan inte sköta sitt jobb ordentligt. Ministrarna bestämer egler för sånt dom inte vet nåt om.många svenskar köper inte svensk mat. i stortsett hela befolkningen är arbetskygga. stor del av befolkningen lider av fetma, många andra har anorexia. många svenskar är rasister. Många svenskar förstör. många svenskar missbrukar alkohol/droger/tobak. Skulle hellre vilja bott i USA änn i det land som kommer bil ett U-land inom 20 år (å då menar jag Sverige). skulle jag inte jag vela . Sverige fick priset i världens bästa land 2003. Och i USA är det 30miljoner fattiga pga. George.W.Bush kriga mot irak! Redigerad 2 maj, 2004 av Fighter-2004 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urachez Skrivet 2 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2004 (redigerad) Och i USA är det 30miljoner fattiga pga. George.W.Bush kriga mot irak! Ja men det är det ju några fler invånare där. Redigerad 2 maj, 2004 av Urachez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts