Jump to content

J*vla USA!!!

Ceone
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 344
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Ska du börja gnälla på britterna nu också?

vadå tycker du att det är rätt?

Om man inte säger till när något är fel så visar man att man inte bryr utan tycker att det är ok, t.ex. om någon blir mobbad men du bryr dig inte, du hindrar det inte men du hjälper inte heller till, men med din tystnad så visar du dig att du inte bryr dig vilket kommer att få den mobbade att känna sig ännu sämre.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jävla republikaner! Enda anledningen till kriget var oljan... :teehee:

Persson tycker Bush är intelligent. Jävligt intelligent att starta krig med ett land som älskas av terrorister och självmordsbombare! :wub:

Nej. EU bör enas och jaga ut USA från Irak. :wacko:

Jaså, jag som trodde dom flesta var emot ett 3:e världskrig... :huh:

"I don't know with what weapons WW III will be fought with,

but I know thatt WW IV will be fougth with sticks and rocks"

Albert Einstein

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

många hackar på Usa för att dom är med i varje krig som har varit, Men vem var det som hjälpte till att rädda Europa från att bli Nazistiskt?

Aja det var ju iofs för 60 år sen men ändå...

Usa försöker ju hjälpa till även om dom går in i Irak som idioter..

dom vill ju stoppa Terrorismen som dom tror att dom kan lyckas med bara för ett krig..

Usa är som Världspoliser som är mkt känsliga

och att vissa Amerikaska soldater torterar Irakiska fångar är ju helt sjukt men därför behöver man inte hacka på USA eller?

straffa just dom soldaterna istället.. :teehee:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

många hackar på Usa för att dom är med i varje krig som har varit, Men vem var det som hjälpte till att rädda Europa från att bli Nazistiskt?

dom vill ju stoppa Terrorismen som dom tror att dom kan lyckas med bara för ett krig..

och att vissa Amerikaska soldater torterar Irakiska fångar är ju helt sjukt men därför behöver man inte hacka på USA eller?

Det är sant. De var till stor hlälp i andra världskriget men efter det har de knappast utfört något gott.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

anlednignen till att usa i första hand gav sig in i ww2 var pga japanesernas attack på pearl harbor.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Guest Pååååålsson

Jag gillar inte sverige. jag är ingen stolt svensk. hatar sverige. Kungen är knäpp, å likaså statsministern. Ministrar skapar skyhöga skatter pga slösbarhet. Ministrarna kan inte sköta sitt jobb ordentligt. Ministrarna bestämer egler för sånt dom inte vet nåt om.många svenskar köper inte svensk mat. i stortsett hela befolkningen är arbetskygga. stor del av befolkningen lider av fetma, många andra har anorexia. många svenskar är rasister. Många svenskar förstör. många svenskar missbrukar alkohol/droger/tobak.

Skulle hellre vilja bott i USA änn i det land som kommer bil ett U-land inom 20 år (å då menar jag Sverige).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
Jag gillar inte sverige. jag är ingen stolt svensk. hatar sverige. Kungen är knäpp, å likaså statsministern. Ministrar skapar skyhöga skatter pga slösbarhet. Ministrarna kan inte sköta sitt jobb ordentligt. Ministrarna bestämer egler för sånt dom inte vet nåt om.många svenskar köper inte svensk mat. i stortsett hela befolkningen är arbetskygga. stor del av befolkningen lider av fetma, många andra har anorexia. många svenskar är rasister. Många svenskar förstör. många svenskar missbrukar alkohol/droger/tobak.

Skulle hellre vilja bott i USA änn i det land som kommer bil ett U-land inom 20 år (å då menar jag Sverige).

skulle jag inte jag vela . Sverige fick priset i världens bästa land 2003. Och i USA är det 30miljoner fattiga pga. George.W.Bush kriga mot irak! :teehee:

Redigerad av Fighter-2004
Länk till kommentar
Dela på andra sidor