Jump to content

J*vla USA!!!

Ceone
 Share

Recommended Posts

jorden styrs av ett hemligt råd som tillsammans med utomjordingar och Gene Roddenberry(!?) i hemlighet planerar en världsregering via AOL för att kunna förenas med det intergalaktiska samfundet?

Naturligtvis inte. Det är bara fiction snack!

Däremot tror jag att någon typ av "Omega" grupp existerar, dock inte i det syftet!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 344
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Naturligtvis inte. Det är bara fiction snack!

Va? Nu fattar jag inte alls hur du menar. Du påstod ju alldeles nyss att George H. W. Bush var inblandad i en skuggregering som riggade valet eftersom:

Bush farsa...han dyker kusligt upp i dom flesta dokument från de hemliga regeringarna(Omega Agency - New World Order).

Men du påstår samtidigt att The Omega Agency är "fiction snack". Kan du vara snäll och förklara hur du menar igen, fast långsamt. Det börjar bara snurra i huvudet på mig när jag försöker hänga med i ditt resonemang.

Däremot tror jag att någon typ av "Omega" grupp existerar, dock inte i det syftet!

Har du några bevis, fakta eller ens indicier som skulle tyda på det?

Förresten, hur mycket hade du läst om The Omega Agency innan du var övertygad om att det var dagens sanning?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Va? Nu fattar jag inte alls hur du menar. Du påstod ju alldeles nyss att George H. W. Bush var inblandad i en skuggregering som riggade valet eftersom:

Men du påstår samtidigt att The Omega Agency är "fiction snack". Kan du vara snäll och förklara hur du menar igen, fast långsamt. Det börjar bara snurra i huvudet på mig när jag försöker hänga med i ditt resonemang.

Har du några bevis, fakta eller ens indicier som skulle tyda på det?

Förresten, hur mycket hade du läst om The Omega Agency innan du var övertygad om att det var dagens sanning?

Nej jag påstår att någon har fantiserat ihop allt med Aliens och sådana skumma grejer.

"The Omega Agency's" verkliga syfte är väl dolt i en dunkel dimmridå. Men jag tror att Bush SR, tillsammans med några vänner är dom med kontroll över gruppen vars syfte sedan skapelsen har varit att införa den nya världsordningen!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om det är någon som undrar vad vi bråkar om så kan jag sammanfatta bakgrundshistorien till Omega Agency lite snabbt:

1997 kontaktades ufospanaren Bobbie Felder av en man som kallade sig för Robert som påstod sig jobba åt organisationen The Omega Agency, hon samlade Roberts information i sex essäer, "The Omega Agency Files". Några år senare när folk började förstå att Robert egentligen var en annan ufospanare vid namn Dennis Bossack som dessutom hade ettt par trehundra skruvar lösa och fantiserat ihop allting så skrev Felder "Anatomy of A UFO Hoax". Bossack försvarade sig med att Felder var en CIA-agent som fått i uppdrag att smutskasta honom och att hon var svartsjuk eftersom han gift sig med en annan kvinna (Ann Bossack, vars far blev mördad med en "super secret-gun" av CIA eftersom han hade bevittnat Roswellkraschen).

Här är en artikel om Bossack där han berättar om sina resor till planeten Zeta 2 Reticuli och att han brukade käka hamburgare med sin utomjordiska kollegor på OAs hemliga bas i New Mexico. Reticulianerna föredrar tydligen Burger King.

Nuförtiden har Bossack sagt upp sig som chef på Omega Agency och jobbar halvtid som PR-ansvarig för organisationen. Resten av tiden ägnar han åt att förutspå jordens undergång genom att tolka bibeln och Nostradamus profetior. http://www.ufolab.info/

Nej jag påstår att någon har fantiserat ihop allt med Aliens och sådana skumma grejer.

Men det är ju omöjligt att separera ufo-delen från NWO-delen i Bossacks svammel.

"The Omega Agency's" verkliga syfte är väl dolt i en dunkel dimmridå.

Tvärtom, Dennis Bossack har alltid berättat öppet om Omega Agencys mål och hans roll i organisationen. Problemet är ju snarare att han inte kan sluta tjata om OA.

Men jag tror att Bush SR, tillsammans med några vänner är dom med kontroll över gruppen vars syfte sedan skapelsen har varit att införa den nya världsordningen!

Med risk att bli tjatig, är du helt jävla såsig i kolan och tror på skiten? Omega Agency-historien är ett stort skämt i ufospanarkretsar. Hur i helvete ska hans vansinniga dravel kunna bevisa något alls när han uppenbarligen är helt ramsne i skallen?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor