Funnylin Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 Och allt måste vara 100% sant, eller? Försöker du påstå att dom Irakiska fångarna inte blivit torterade? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Webbstudio Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 Nope Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 Haha, EU? Jaha, så nyheterna har börjat skriva. Och allt måste vara 100% sant, eller? Missförstå mig inte är Ni snälla, men för mycket skit skrivs om USA, jag tycker inte att USA:s regering handlingar är de bästa. Men inte Iraks heller, i Australien för några år sedan så knöt Irakierna fast massor av Amerikanska turister till en bil. De Irakiska personer fick åka flera timmar innan varenda amerikan var död. Finns inget fätt eller fel. "Jävla usa"? Jaha, jo så min kusin i Usa är en jävla idiot nu. Han jobbar på en livsmedelsaffär och de bygger ju vapen åt usa som användes till Irak attacken. Jo, fan honom! *ironisk situation* (för de som inte fattar) Precis man kan inte döma efter folkslag. Egentligen borde man tänka varje person som individ men men.. det är lite svårt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 (redigerad) Försöker du påstå att dom Irakiska fångarna inte blivit torterade? De irakiska fångarna har säkert blivit torterade av vissa amerikaner. Men även det finns säkert fall där irakier har torterat amerikaner m.m. Så döm inte ut en hel nation för vissa händelser. btw, Lita inte på media. Redigerad 14 augusti, 2004 av Zane Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 De irakiska fångarna har säkert blivit torterade av vissa amerikaner. Men även det finns säkert fall där irakier har torterat amerikaner m.m. Så döm inte ut en hel nation för vissa händelser. btw, Lita inte på media. Woaw, försöker du påstå att jag skulle döma ut hela landet? I warn you don't go there. Om du påstår det kommer du bara göra mig riktigt förbannad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 De irakiska fångarna har säkert blivit torterade av vissa amerikaner. Men även det finns säkert fall där irakier har torterat amerikaner m.m. Så döm inte ut en hel nation för vissa händelser. btw, Lita inte på media. Om du skulle tagit dig tid att läsa tråden så skulle du sett att vi depaterar mot regeringen inte befolkningen. Känner många amerikaner själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 (redigerad) Funnylin - Nej, det var en uppmaning, det var inte direkt menat till dig. Redigerad 14 augusti, 2004 av Zane Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 btw, Lita inte på media. finns det nån som gör det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 (redigerad) finns det nån som gör det? Öhm.. ja Jag menar inte att anklaga nån person jag inte känner här. Det var en allmän uppmaning till de som gör så, så ta inte åt er om ni inte gör så. Redigerad 14 augusti, 2004 av Zane Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 Funnylin - Nej, det var en uppmaning, det var inte direkt menat till dig. Dom som dömer ut en hel nation för några mäns verk har nog inte så stor hjärna så dom förstår din uppmaning...så du ödslar bara tid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 Hehe ok Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Webbstudio Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 Jävla USA? Låter som att ni pekar ut hela USA! Ser ingenstans "jävla amerikanska regeringen" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 15 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 Jävla USA? Låter som att ni pekar ut hela USA! Ser ingenstans "jävla amerikanska regeringen" Men folket i USA bryr sig inte om att dom krigar dom verkar gilla det för det är ju inga demostrationer eller nåt.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.E Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 Alltså var fick ni reda på det här? Aftonbladet den mest pålitliga källan. Nej. Aftonbladet skriver för att sälja, visst allt kanske är sant men man ska ta det med en nypa salt. Oftast brer dom på lite extra smör på den goda smörgåsen om ni förstår. Det som är sant är ju dock lite skrämmande, men många andra länder gör ju precis samma sak. Irak avrättar folk i TV, hugger halsen av dom och dylikt. peace Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.E Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 Försöker du påstå att dom Irakiska fångarna inte blivit torterade? Nej det tror jag inte han gör men det är ju inte säkert att det var så illa. Dessutom tycker jag din Signatur inte är speciellt "mogen" Bomba Bush!! Alltså Bush tar ju inte alla beslut ensam, det är förfan en hel regering bakom alla beslut så att säga "Bomba Bush" är ett personangrepp och ett J*vligt korkat sådant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Webbstudio Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 Men folket i USA bryr sig inte om att dom krigar dom verkar gilla det för det är ju inga demostrationer eller nåt.... Wake up! Stod ju massor av människor i USA som demonstrerade mot kriget. Sen har jag en fråga! Var du med i demonstrationen i Sverige mot Irakkriget? Inte? Okej, då är du alltså för kriget? Jag menar, bara för att man inte demonstrerar så betyder det inte att man vill ha krig. En sak till, regeringen frågar inte folket ifall de ska kriga. Nej de bara gör det! "Dessutom tycker jag din Signatur inte är speciellt "mogen" Bomba Bush!!" Äntligen någon som förstår mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 Nej det tror jag inte han gör men det är ju inte säkert att det var så illa. Dessutom tycker jag din Signatur inte är speciellt "mogen" Bomba Bush!! Alltså Bush tar ju inte alla beslut ensam, det är förfan en hel regering bakom alla beslut så att säga "Bomba Bush" är ett personangrepp och ett J*vligt korkat sådant. Men han menar väl hela Bush-administrationen (som Bush och hans släktingar har fixat), spelar roll, du fattar ju precis vad han vill säga. Och det är Bush som är den största skurken. Det enda jag kom att tänka på med signaturen är att "bomba" nog är fel väg att krossa Bush men det är nog inte bokstavligt menat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Webbstudio Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 Men han menar väl hela Bush-administrationen (som Bush och hans släktingar har fixat), spelar roll, du fattar ju precis vad han vill säga. Och det är Bush som är den största skurken. Det enda jag kom att tänka på med signaturen är att "bomba" nog är fel väg att krossa Bush men det är nog inte bokstavligt menat. Bush är inte den största skurken Fattar du inte att han inte har någon egen makt alls? Allt måste godkännas av andra i regeringen. Exempel: Jag säger: Ska vi döda min kompis? Du säger: Ja det kan vi! Så dödar vi honom. Är det mer mitt fel? Nej, det är bådas! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 Fattar du inte att han inte har någon egen makt alls? Du vet vad du pratar om va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Webbstudio Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 Du vet vad du pratar om va? Jag vet inte ifall du var ironisk eller inte. För var du det så är du otroligt kortsynt. Jag menar att sålänge ingen annan i regeringen godkänner det han vill göra. Har han ingen makt alls! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts