Arvid Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 vad gör dom på filmen? Dom tar fast några irakier som har stulit ved och krossar deras bil som bestraffning. sen i slutet säger berättaren att bilens ägare var taxichafför och att bilen var hans levebröd.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bonafide Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 så dom har stulit lite ved o får bilen förstörd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 15 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 så dom har stulit lite ved o får bilen förstörd ja och det är fel. Förresten min kompis sa att om man nu "KAN" se riktiga slaktar filmer så finns avrättningen på amerikanen www.exet.nu min kompis sa det! Fast jag vill inte se det. Tycker det e hemskt att se någon som blir avrättad I VERKLIGHETEN. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 ja och det är fel. Förresten min kompis sa att om man nu "KAN" se riktiga slaktar filmer så finns avrättningen på amerikanen www.exet.nu min kompis sa det! Fast jag vill inte se det. Tycker det e hemskt att se någon som blir avrättad I VERKLIGHETEN. Du är lite efter.. Och filmen kom inte upp på exet förens dagen efter.. Den låg uppe på Al Quada's hemsida nästan direkt efter avrättelsen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 Den låg uppe på Al Quada's hemsida nästan direkt efter avrättelsen.. ööö.. så dom har en hemsida, vilken adress? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 ööö.. så dom har en hemsida, vilken adress? Jag vet inte.. Men dom snackar om den sidan titt som tett på nyheterna tycker jag.. Och det va ju där USA hade sett den om jagi nte minns fel.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 (redigerad) Varför gjorde dom så!?!? där ser ni hur sjuka amerikanarna är!!! Bara för att några amerikanare gjorde det där så är väl inte alla amerikanare sjuka i huvudet. Jag håller med om att Bush är hård och att han fuskade till sig sin presidentpost gör inte saken bättre, han har skött USA's inrikespolitik dåligt men utrikespolitiken har han skött bra. Han tog bort rösträtt för svarta, det är inte bra, ekonomin är dålig i USA ( dollarn är låg). Men Utrikes har han rensat upp bland terrorister och diktatorer, det är bara bra. Ni kommer ihåg 11 september, Bush var tvungen att göra något åt terroristerna. Jag tror och hoppas att Det blir en ny bättre president i USA snart som kan sköta inrikespolitiken bättre. De där soldaterna i Irak som är störda de kan ju bara avgå sen är det problemet löst. Irak-kriget kanske blir som Vietnam-kriget därför att fiendena är för många. När USA har fått en ny President och soldaterna åker hem från irak då blir allt bra igen, men de har inte fångat USAma ännu. Ni skriver att Bush har torterat fångar och att bush har dödat folk det har han inte, han har bara gett order om krig till sitt folk. Det var någon av er som började skriva om Socialdemokraterna och Folkpartiet, sverige har ingen framtid, jag har ingen framtid här. Precis så sa en irakisk kille i min ålder när han berättade varför han kom hit till Sverige, vet ni vad det betyder? Det betyder att svenskarna flyttar härifrån och invandrarna tar över helt. Redigerad 15 maj, 2004 av danil89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 Störtst medel klass har ju monaco där bor ju bara rika mäönnisksor Ha, de som bor där kallar sig nog för överklass. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 16 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 lars leijonborg är ju lika kass som bush, vill tillåta buggning och utöka militären! Jo om vi fick en ny olof palme så skulle de tinte skada, men då skulle väl några rikemans gubbar ta kål på honom igen. Lars leiboborg var ett exemlpel. Plame är grunden till hur dåligt sverige ser ut nu, om han levde nu så skulle han tycka om det här landet. Sossarna har förstört sverige och det går aldrig att bygga upp det igen som det var på 50-talet, då blomstrade Sveriges Ekonomi. Ps: kan vi inte starta en "j*vla Sverige" topic.Ds Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 16 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 Asså, man kan väl inte säga att man hatar hela USA med typ 200 miljoner invånare. vad jag vet har alla länder nåt dåligt / konstigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Pååååålsson Skrivet 16 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 fan jag skrev fel. så här ska de va: Bush är ingen bra president, men han är fan ingen hilter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 16 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 Bara för att några amerikanare gjorde det där så är väl inte alla amerikanare sjuka i huvudet. Jag håller med om att Bush är hård och att han fuskade till sig sin presidentpost gör inte saken bättre, han har skött USA's inrikespolitik dåligt men utrikespolitiken har han skött bra. Han tog bort rösträtt för svarta, det är inte bra, ekonomin är dålig i USA ( dollarn är låg). Men Utrikes har han rensat upp bland terrorister och diktatorer, det är bara bra. Ni kommer ihåg 11 september, Bush var tvungen att göra något åt terroristerna. Jag tror och hoppas att Det blir en ny bättre president i USA snart som kan sköta inrikespolitiken bättre. De där soldaterna i Irak som är störda de kan ju bara avgå sen är det problemet löst. Irak-kriget kanske blir som Vietnam-kriget därför att fiendena är för många. När USA har fått en ny President och soldaterna åker hem från irak då blir allt bra igen, men de har inte fångat USAma ännu. Ni skriver att Bush har torterat fångar och att bush har dödat folk det har han inte, han har bara gett order om krig till sitt folk. Det var någon av er som började skriva om Socialdemokraterna och Folkpartiet, sverige har ingen framtid, jag har ingen framtid här. Precis så sa en irakisk kille i min ålder när han berättade varför han kom hit till Sverige, vet ni vad det betyder? Det betyder att svenskarna flyttar härifrån och invandrarna tar över helt. Vad menar du? Sossarna är skit och detta är inget Palme försökte bygga upp, sossarna är skit. Men i sverige så har alla en framtid, i Sverige så är det gratis att studera vilket är en väldigt stor fördel om man vill bli något. vadå diktatorer? Vem mer än saddam? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 16 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 Bush är ingen bra president, men han är fan ingen hilter Det är f*n inte långt ifrån. Båda lurar/lurade och bedrog sitt folk. Båda sysslade med ockultism. Båda är precis lika onda. Bush drömmer lika mycket som Hitler drömde om att ta över världen. Orka fortsätta...Hitler var bara något osmartare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 16 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 Men både Hitler och Bush + Berlusconi och alla möjliga använder sig av media (radio, tv, nyheter) det går rätt bra att styra med det. de kan ju undanhålla rätt mycket förresten om dollarn är låg får de mer turister eftersom det blir billigt att växla pengar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 16 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 Jag minns för nåt år sen så var det mkt om Skull & Bones på CBS 60 minutes, men jag visste ju inte var dte var och lyssnade inte =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 18 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 Vad menar du? Sossarna är skit och detta är inget Palme försökte bygga upp, sossarna är skit. Men i sverige så har alla en framtid, i Sverige så är det gratis att studera vilket är en väldigt stor fördel om man vill bli något. vadå diktatorer? Vem mer än saddam? Palme är den största skit som någonsin styrt sverige, sossarna bygger sitt land genom att prata men de gör inget. De är töntar. Du har rätt i att sverige har bra utbildning men efter det är det svårare med jobb och bostad. Det där med diktatorer, Bush kanske fortsätter och vara världspolis, han kanske ger sig på Kuba?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 18 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 ..eller Nordkoera Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 18 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 Palme är den största skit som någonsin styrt sverige, sossarna bygger sitt land genom att prata men de gör inget. De är töntar. Du har rätt i att sverige har bra utbildning men efter det är det svårare med jobb och bostad. Det där med diktatorer, Bush kanske fortsätter och vara världspolis, han kanske ger sig på Kuba?? offtopic: varför är du så puckad på msn men så jävla intelligent på forumet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 18 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 offtopic: varför är du så puckad på msn men så jävla intelligent på forumet Haha! Roligt uttryckt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 18 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 Det där med diktatorer, Bush kanske fortsätter och vara världspolis, han kanske ger sig på Kuba?? Förhoppningsvis kan väl Farenheit 9/11 få Amerikanerna på andra tankar inför valet. Men...yay då blir ju Kerry president...och ytterliggare en "Skull and Bones" medlemm får kontrollen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts