GTA3 freak Skrivet 13 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2004 Oj så korkad man kan vara. http://hem.bredband.net/b250693/clip/iraqicar.wmv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 13 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2004 Oj så korkad man kan vara. http://hem.bredband.net/b250693/clip/iraqicar.wmv Varför gjorde dom så!?!? där ser ni hur sjuka amerikanarna är!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 13 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2004 Varför gjorde dom så!?!? där ser ni hur sjuka amerikanarna är!!! De hade tydligen stulit lite ved så dom tyckte det var rätt att straffa dom så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 13 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2004 De hade tydligen stulit lite ved så dom tyckte det var rätt att straffa dom så. Seriöst..fan vad onödigt ...Jag tar inget lands parti för det är bara dumt. För alla gör dumma saker. Det spelar ingen roll var man kommer ifrån... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 13 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2004 Varför gjorde dom så!?!? där ser ni hur sjuka amerikanarna är!!! Jag antar att det är nån tortyr film, orkar ärligt inte gå in och kolla. Men jag blir lite förbannad på "där ser ni hur sjuka amerikanarna är". Herregud, är alla amerikaner likadana? Är alla Österikare Nazister för att Hitler var det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 13 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2004 Nån amerikan blev Halshuggad igår Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 14 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2004 Nån amerikan blev Halshuggad igår ja för att amerikanska soldater torterade irak fångar.... så usa får lära sig sin läxa.. fast det är ändå hemskt en oskyldig halshuggs för som nån annan har gjort! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 14 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2004 (redigerad) Jag antar att det är nån tortyr film, orkar ärligt inte gå in och kolla. Men jag blir lite förbannad på "där ser ni hur sjuka amerikanarna är". Herregud, är alla amerikaner likadana? Är alla Österikare Nazister för att Hitler var det? Håller med till 100%!. Redigerad 14 maj, 2004 av Everest Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 14 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2004 (redigerad) Jag antar att det är nån tortyr film, orkar ärligt inte gå in och kolla. Men jag blir lite förbannad på "där ser ni hur sjuka amerikanarna är". Herregud, är alla amerikaner likadana? Är alla Österikare Nazister för att Hitler var det? jag håller med till 100%. Jag hatar fördommar... Redigerad 14 maj, 2004 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 14 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2004 men det här var inte bush som gjorde det. Det var soldaterna! Så det var ingen ledare som "hittler" som bestämde det! Dom gjorde det för nöjes skull . Och soldaterna är en vanlig människa i USA. ja .. då är det deras sätt att agera. Bara för man åker utomlands och ska störta saddam från tronen. Så ska man inte köra över osyldigas bilar med pansarvagnar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Pååååålsson Skrivet 14 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2004 Buch är ingen bra president, Men han är fan ingen Hilter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 Buch är ingen bra president, Men han är fan ingen Hilter. w0rd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 men det här var inte bush som gjorde det. Det var soldaterna! Så det var ingen ledare som "hittler" som bestämde det! Dom gjorde det för nöjes skull . Och soldaterna är en vanlig människa i USA. ja .. då är det deras sätt att agera. Bara för man åker utomlands och ska störta saddam från tronen. Så ska man inte köra över osyldigas bilar med pansarvagnar! jag är skitsur över vad soldaterna i usa har gjort och gör. men du kan inte bedömma 230 miljoner (eller nåt) efter 100 amerikanska soldaters beteende. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 15 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 jag är skitsur över vad soldaterna i usa har gjort och gör. men du kan inte bedömma 230 miljoner (eller nåt) efter 100 amerikanska soldaters beteende. nä visserligen ska jag inte. men om soldaterna tänker så då måste dom andra också tänka så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 nä visserligen ska jag inte. men om soldaterna tänker så då måste dom andra också tänka så... Så för att jag är svensk och tänker på ett sätt måste du också tänka så bara för att du är svänsk?? T.e.x. en svensk är pedofil tänker alla svenskar som han då??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 (redigerad) Så för att jag är svensk och tänker på ett sätt måste du också tänka så bara för att du är svänsk?? T.e.x. en svensk är pedofil tänker alla svenskar som han då??? hihi, jag tycker att mikolan är söt, kanske gör någon tjej det med, men det innebär inte att också tycker det bara för två andra gör det. Redigerad 15 maj, 2004 av Sirius Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 hihi, jag tycker att mikolan är söt, kanske gör någon tjej det med, men det innebär inte att också tycker det bara för två andra gör det. exakt min mening Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 15 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 Så för att jag är svensk och tänker på ett sätt måste du också tänka så bara för att du är svänsk?? T.e.x. en svensk är pedofil tänker alla svenskar som han då??? är det en amerikansk soldat som gör det? nä alla soldater som tar hand om fångarna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 är det en amerikansk soldat som gör det? nä alla soldater som tar hand om fångarna... fem för att vara korrekt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bonafide Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 Oj så korkad man kan vara. http://hem.bredband.net/b250693/clip/iraqicar.wmv vad gör dom på filmen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts