Jump to content

J*vla USA!!!

Ceone
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 344
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Varför gjorde dom så!?!? ^_^ där ser ni hur sjuka amerikanarna är!!! :):o

Jag antar att det är nån tortyr film, orkar ärligt inte gå in och kolla.

Men jag blir lite förbannad på "där ser ni hur sjuka amerikanarna är". Herregud, är alla amerikaner likadana? Är alla Österikare Nazister för att Hitler var det?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men jag blir lite förbannad på "där ser ni hur sjuka amerikanarna är". Herregud, är alla amerikaner likadana? Är alla Österikare Nazister för att Hitler var det?

Håller med till 100%!.

Redigerad av Everest
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jag håller med till 100%.

Jag hatar fördommar...

Redigerad av okka
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

men det här var inte bush som gjorde det. Det var soldaterna! Så det var ingen ledare som "hittler" som bestämde det! Dom gjorde det för nöjes skull . Och soldaterna är en vanlig människa i USA. ja .. då är det deras sätt att agera. Bara för man åker utomlands och ska störta saddam från tronen. Så ska man inte köra över osyldigas bilar med pansarvagnar! :lol::lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

men det här var inte bush som gjorde det. Det var soldaterna! Så det var ingen ledare som "hittler" som bestämde det! Dom gjorde det för nöjes skull . Och soldaterna är en vanlig människa i USA. ja .. då är det deras sätt att agera. Bara för man åker utomlands och ska störta saddam från tronen. Så ska man inte köra över osyldigas bilar med pansarvagnar! :wub::wub:

jag är skitsur över vad soldaterna i usa har gjort och gör.

men du kan inte bedömma 230 miljoner (eller nåt) efter 100 amerikanska soldaters beteende.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jag är skitsur över vad soldaterna i usa har gjort och gör.

men du kan inte bedömma 230 miljoner (eller nåt) efter 100 amerikanska soldaters beteende.

nä visserligen ska jag inte. men om soldaterna tänker så då måste dom andra också tänka så...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

nä visserligen ska jag inte. men om soldaterna tänker så då måste dom andra också tänka så...

Så för att jag är svensk och tänker på ett sätt måste du också tänka så bara för att du är svänsk?? T.e.x. en svensk är pedofil tänker alla svenskar som han då???

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så för att jag är svensk och tänker på ett sätt måste du också tänka så bara för att du är svänsk?? T.e.x. en svensk är pedofil tänker alla svenskar som han då???

hihi, jag tycker att mikolan är söt, kanske gör någon tjej det med, men det innebär inte att också tycker det bara för två andra gör det. :wub:

Redigerad av Sirius
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

är det en amerikansk soldat som gör det? nä alla soldater som tar hand om fångarna... :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor