Jump to content

J*vla USA!!!

Ceone
 Share

Recommended Posts

Vad fan håller ni på med? ;) Ingen människa förtjänar att dö! :D Inte ens Bush! Visst, han har dödat en massa människor, men det beror nog snarare på fel värderingar och åsikter än hat. Bush har inte torterat fångarna med avsikt.

Däremot håller jag med om att Bush bör avsättas. Kom ihåg att Bush valdes fram av det amerikanska folket (även om han egentligen inte vann). Bush är en människa med helt andra åsikter än vad vi i Sverige har. Mycket högerinriktad republikan är vad han är. :blink:

Kom ihåg att man löser inte våld med våld! Skjuter vi Bush är vi lika onda som honom. Därför tycker jag inte heller att Saddam Hussein skall avrättas. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 344
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

... Pinsamt att ett sådant land som USA inte kan hålla ordning på sina val... Hur mycket demokrati är det?

Att Bush ska vinna på ett sådant sätt är inte bra för USA... Och inte för oss andra heller... Jag menar, Persson och Bush skulle ju snacka viktigheter men istället satt dom och berömde varandra...

Kan ju säga att Bush och Persson inte är populära i mina ögon, längtar tills nästa val då jag hoppas att Socialdemokraterna försvinner och kanske Folkpartiet tar platsen... Vet faktiskt inte riktigt!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

... Pinsamt att ett sådant land som USA inte kan hålla ordning på sina val... Hur mycket demokrati är det?

Valfusket skötte troligen regeringen(Eller dom där bakom regeringen som mixtrar med allt). Och troligen för att dom bedömde Bush mer lättmanövrerlig(Lätt manipulerad).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det VAR valfusk.. kolla in denna länk för svar: http://news.bbc.co.uk/olmedia/cta/progs/newsnight/palast.ram (13 min lång dokumentär om valfusket)

George Bush bror Jeb Bush är guvernör i Florida.

Han såg till så att 22.000 svarta förlorade sin rösträtt.

Utöver det såg han till så att över 20.000 av Al Gores röster inte räknades.

Det hela gick till så att Jeb lämnade över en lista till DBT (privat företag som har koll på valet) med över 58.000 namn på "grova brottslingar".

DBT fick 4 miljoner dollar rätt ner i fickan och kollade inte upp namnen.

Nu har man kollat upp namnen på listan och 95% av listan är felaktig.

Tusentals människor förlorade sina rösträtter.

Dessutom var de flesta på listan svarta, och deras efternamn och släkskap gjorde i sin tur att andra förlorade sina rösträtter.

Även demokrater förlorade sina rösträtter. Genom att kolla upp vilka som öppet hade röstat demokratiskt tidigare.

Vad mer? Jo röstningen gick till så att man stämplade sitt röstkort med en dosa som gjorde små hål i röstkortet.

Dessa dosor var utbytta och felaktiga så folk som trodde de röstade på Al Gore röstade istället på Pat Buchannan (eller hur det stavas).

Maskinerna som räknade rösterna läste korten fel helt enkelt och lade var 8:e av Gores röster på fel gubbe.

Eftersom det uppdagades att så många röstat fel slutade man med maskin-rösträkningen och började räkna rösterna för hand.

Guvernören i florida (Jeb) och hans sekreterare såg till så att man avslutade rösträkningen långt innan alla röster hade räknats.. Då ledde Bush med 537 röster.

Sekreteraren utsåg Bush som vinnare av valet.

Man räknade dock vidare på rösterna.. när dokumentären, som jag kopierade länken till, filmades var inte rösträkningen slut än.. och då ledde Gore med över 20.000 röster.. i florida.

Som Fighter säger.. Bush är faktiskt diktator.. inte nog med att han inte är folkvald, han lyckades inte ens få mer än 50% av rösterna även efter valfusk.

Redigerad av ElGato
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker detta e bedrövligt...!

Sen den artikeln som gta freak visade... Alltså fattar ni hur rädd han måste va?! han står naken, tror att hans tjorre ska bli avbiten... Schäfrar(Stavning!?) kan alltså vara riktigt jävvla agg...

SKANDAL USA! SKANDAL!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jag tycker usa e duma i huvudet för dom tror att dom e gud!! :angry:B);):angry::angry: jag skulle Boxat ner alla amerknaska soldater!!

Smart! Däremot hade jag nog gått till attack mot den j*vla b*tchen som förnedrar alla fångar i fängelset. Jag skulle aldrig ha funnit mig i att bli förnedrad på det sättet! :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Såg aldrig att så här många klagade när USA gick in i Afghanistan eller Irak. Krig som ledde till flera 1000 oskyldigas död. Herregud, Bush varför skulle han gå in i mellanöstern för? Våld föder våld, så har det alltid varit, så kommer det alltid förbli. Krig är en hård miljö, man måste ha oerhört starkt psyke för att kunna förbli den man är. Krig förändrar människor, dom blir hårdare, grymmare... Allt som händer har man själv inte alltid kontroll över.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Såg aldrig att så här många klagade när USA gick in i Afghanistan eller Irak. Krig som ledde till flera 1000 oskyldigas död. Herregud, Bush varför skulle han gå in i mellanöstern för? Våld föder våld, så har det alltid varit, så kommer det alltid förbli. Krig är en hård miljö, man måste ha oerhört starkt psyke för att kunna förbli den man är. Krig förändrar människor, dom blir hårdare, grymmare... Allt som händer har man själv inte alltid kontroll över.

För att det är andra kriget på 4 år! Tänk er! på 4år har de blivit 2krig som usa startat . Men afghanistan var väl terroattackerna 11september som gjorde de.

(och så var jag inte medlem på gtasajten då)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men afghanistan var väl terroattackerna 11september som gjorde de.

Vilket var en terrorattack som genomfördes av Bush regimen.

Kom igen, det finns ju massor bevis. Det sträcker sig tillbaka till 50/60 -talet då taktiken utformades.

Aja, det är väl bara nått jag tror då. Läs mer i "I anknytning till USA tråden".

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

För att det är andra kriget på 4 år! Tänk er! på 4år har de blivit 2krig som usa startat . Men afghanistan var väl terroattackerna 11september som gjorde de.

(och så var jag inte medlem på gtasajten då)

Jo 11:e september gav ju USA "rätt" att starta krig mot Afghanistan (även om det aldrig bevisades att Usama låg bakom).

Det andra kriget, Irak-kriget, är ju en fortsättning på 11:e september.

Det är ju på grund av 11:e september man kunde gå på Irak också, skrämselpropaganda om terrorister och massförtörelsevapen.

Så det är 2 krig startade helt utan grund, endast med "hjälp" av 11:e september, som förmodligen t.o.m var amerikanska regeringens eget verk..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor