Bubbli Skrivet 8 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2004 Apropå krig som USA har varit med i ni vet Vietnam kriget jag stör mig på att dom förlorade lite men VC hade stort övertag... vällan aja säj inte att jag inte vet nått om det jag vet om det och ni som inte håller med mig så adda mig på msn! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 8 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2004 Apropå krig som USA har varit med i ni vet Vietnam kriget jag stör mig på att dom förlorade varför stör du dig att USA förlorade . Lika gott åt amerkinarna tycker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 8 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2004 Men när han inte håller på med kriget så är han ju bra som en president... Så jag hatar honom inte, för han sa ju själv att han inte gillade att de torterade irakiska fångar Ehh...nämn en bra sak han gjort som president...nä just det. Han är värre än alla världens terrorister tillsammans. Håller helt med wildhawk...det enda Bush förtjänar är en kula i pannan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 8 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2004 Ehh...nämn en bra sak han gjort som president...nä just det. Han är värre än alla världens terrorister tillsammans. Håller helt med wildhawk...det enda Bush förtjänar är en kula i pannan! 10kulor i pannan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 8 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2004 Tio kulor kostar ju mer än en kula. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 8 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2004 Tio kulor kostar ju mer än en kula. de får kosta hur mcyekt som helst för att Geroge bush ska dö Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 8 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2004 10 kulor skulle å andra sidan höja BNP:n eftersom det skulle bli rätt köttigt och alltså kräva mer kraft från städare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 8 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2004 varför stör du dig att USA förlorade . Lika gott åt amerkinarna tycker jag Jp jo det är rätt åt dom men jag tycker det är konstigt på nått sätt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 8 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2004 10kulor i pannan varför? Det räcker med en kula för att döda honom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
blink182 Skrivet 8 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2004 10kulor i pannan så om du fick chansen skulle du skjuta han?du skulle aldrig våga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 8 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2004 He ain't worth tha ammo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 8 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2004 He ain't worth tha ammo. Precis använd ett svärd eller nåt istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 8 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2004 Precis använd ett svärd eller nåt istället. en penna? Nope, nu lägger vi av, tråden handlar inte om hur vi ska kunna (om vi fick chansen) döda bush. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 8 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2004 Precis använd ett svärd eller nåt istället. spik klubba Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 8 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2004 spik klubba eller spikklubba nä men som sirius sa, lite onödig diskussion. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 9 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2004 He ain't worth tha ammo. äh, släng pistolen i skallen istället.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 9 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2004 äh, släng pistolen i skallen istället.. det är meningen att han ska dö inte bli medvetslös Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 9 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2004 Jag skulle absolut inte döda honom om jag hade chansen. Det förtjänar han inte. Dessutom tror jag det är rätt så dryga straff på presidentmord.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 9 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2004 Jag skulle absolut inte döda honom om jag hade chansen. Det förtjänar han inte. Dessutom tror jag det är rätt så dryga straff på presidentmord.. jo dödstraffet är det minst man kan räkna med. så jag skulle inte våga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ocke Skrivet 9 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2004 Förstår mig inte alls på folk som torterar andra. Hur kan man vara så dum i huvudet ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts