Jump to content

J*vla USA!!!

Ceone
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 344
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag bryr mig inte ett skit om hur många gånger en rappare använder "fuck" "motherfucker" osv, så länge det passar in så ser jag det mer som utrycksord för att liksom förklara hur jävligt livet är eller hur bra det är.

ja självklart det passar ju jämt in typ ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har ej läst hela topicen men jag säger som på parlamentet på tv4:

om man dödar en person, så åker man in nåt år, om man dödar tio pers. så är man psykgalen och åker in till typ psyk hem ir fängelse. Men om man dödar 100.000 personer så säger "de" - Bra Gjort!

Det jag vill få sagt är jag... ogillar bush. Han har det ju instämmplat i namnet:

George War Bush...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har ej läst hela topicen men jag säger som på parlamentet på tv4:

om man dödar en person, så åker man in nåt år, om man dödar tio pers. så är man psykgalen och åker in till typ psyk hem ir fängelse. Men om man dödar 100.000 personer så säger "de" - Bra Gjort!

Det jag vill få sagt är jag... ogillar bush. Han har det ju instämmplat i namnet:

George War Bush...

Du kan knappast ogilla Bush lika mycket som jag. Mitt ogillande är så starkt att det närmast kan beskrivas som ett hat. Ett hat så starkt att...det jag egenteligen vill säga är att ditt citat gjorde mig tårögd! Bra sagt! (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du kan knappast ogilla Bush lika mycket som jag. Mitt ogillande är så starkt att det närmast kan beskrivas som ett hat. Ett hat så starkt att...det jag egenteligen vill säga är att ditt citat gjorde mig tårögd! Bra sagt! :ermm:

Men när han inte håller på med kriget så är han ju bra som en president... :P

Så jag hatar honom inte, för han sa ju själv att han inte gillade att de torterade irakiska fångar (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men när han inte håller på med kriget så är han ju bra som en president... :ermm:

Så jag hatar honom inte, för han sa ju själv att han inte gillade att de torterade irakiska fångar (w00t)

lol! han bad inte ens om ursäkt för vad de hade gjort, han babblade på om demokrati och annan skit som de araberna inte brydde sig om för tillfället.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men när han inte håller på med kriget så är han ju bra som en president... :P

Vad då inte håller på med kriget?? han håller "BARA" på med kriget. Han har säkert en tjock pärm full med papper som det står länder som han ska kriga mot (w00t) Han är så jävla feg också han gör så att usa får respekt pga. dom krigar. Men vad är det för länder som anfaller då?.... Jo fattiga länder som har dålig ekonomi osv. som inte har råd med att köpa Tanks och vapen. Om du ska kriga George War Bush så kriga mot nåt land som har en riktig arme som kan kriga så ska du se att du förlorar! :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om du ska kriga George War Bush så kriga mot nåt land som har en riktig arme som kan kriga så ska du se att du förlorar! :ermm:

Varför skulle han skicka sina soldater i döden i onödan. Föresten så kan han inte förlora.

Eller kanske mot nordkorea för i det landet är allt helt kört, inte minst armén, dom föder upp mördarmaskiner utan fri vilja och kör med riktigt jävla ful krigsföring som virus och bio-vapen (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför skulle han skicka sina soldater i döden i onödan. Föresten så kan han inte förlora.

Eller kanske mot nordkorea för i det landet är allt helt kört, inte minst armén, dom föder upp mördarmaskiner utan fri vilja och kör med riktigt jävla ful krigsföring som virus och bio-vapen (w00t)

finns det någon som skulle kunna skicka en bra sida om korea kriget?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor