Ceone Skrivet 1 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2004 (redigerad) Kolla på nyheterna och där sa dom att USA torterade irakiska fångar och våldtog dom! Dom tvingade en man att stå på en låda och om han trilla så fick han electricitet i sig! USA tror att dom äger! Dom tror att dom är "gudar" över jorden. Sluta kriga era mesar! Om jag vore EU ledare : Så skulle jag ta en trupp till irak och dödat alla amerikanska krigare!!! http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/stor...,470671,00.html Redigerad 1 maj, 2004 av Fighter-2004 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 1 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2004 öhh det sa dom ju igår. Typ ett dygn gammal nyhet. Förresten så fick han inte el i sig utan dom sa bara det för att se hur länge han kunde stå där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 1 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2004 det är inte bara usa som göra dumma saker.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 1 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2004 det är inte bara usa som göra dumma saker.... nä men dom gör mest! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 1 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2004 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 1 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2004 Du har inte tänkt på att om du åkte med en massa soldater för att döda USA:s soldater, vore lika korkad som dem? Dels för att det skulle kräva massor av människoliv, och dela för att du skulle göra samma misstag som USA, alltid bekämpa det "onda" med våld. jo du har rätt men jag e så sur på dom! USA skulle låtit FN att sköta det men dom lyssna inte och tog sin egen väg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 1 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2004 Jag tvivlar på att USA skulle lyssna om ett par 15åringar eller vad ni är, kom och sa: "Nu slutar ni med att tortera de oskyldiga irakierna! Jag betstämmer det!" Snarare skulle ni bli våldtagna av nån bög i armen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 1 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2004 skulle jag bli vådtagen för att jag sa "sluta tortera irakerna"!! till USA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 1 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2004 Tortyr är naturligtvis inte acceptabelt men varför beskyller du ett helt land för något som endast ett fåtal soldater har varit med och gjort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 1 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2004 Vita huset har själva sagt att dessa soldater ska ställas inför rätta! Nu tycker jag detta är slutdiskuterat! *Mod, lås denna tråd!* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 1 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2004 Tycker även att President Bush ska ställas inför rätta. Hur kan en så otroligt korkad j*vla idiot bli President i världens största stormakt? Hans enda mål som president var ju att störta Saddam. Varför i h*lvete ska den J*vla fårskallen få bestämma när ett helt j*vla krig ska äga rum? Fan vad jag hatar Bush. Död åt Bush! Förresten är Svenska statsmän dumma? För någon månad sen gick kungen ut och sa att Brunei var ett trevligt ställe. I veckan gick Persson ut och sa att Bush var en smart man. Är alla politiker lika korkade eller är det bara dom som styr alla länder? Fan vad jag svär, ni ska komma ihåg att jag inte uppmuntrar till svordommar. Det är bara så att min mammas ordförråd inte är så stort, och det har på något sätt överförts till mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 1 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2004 Om jag vore EU ledare : Så skulle jag ta en trupp till irak och dödat alla amerikanska krigare!!! Tillåt mig att skratta. Det lät bara för roligt, tror du att det skulle underlätta något eller. Vilken reaktion tror du vi skulle fått från USA. Det skulle typ bli tredje världskriget. Hmm spännande tanke... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 1 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2004 Tortyr är naturligtvis inte acceptabelt men varför beskyller du ett helt land för något som endast ett fåtal soldater har varit med och gjort? jag instämmer totalt me arvid...det är sant..man kan inte skylla på hela landet även fast de som gjorde det var idioter...stog och garvade när dom la massa irakier nakna i en hög..så jävla äcklit gjort av dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 1 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2004 Tycker även att President Bush ska ställas inför rätta. Hur kan en så otroligt korkad j*vla idiot bli President i världens största stormakt? Hans enda mål som president var ju att störta Saddam. Varför i h*lvete ska den J*vla fårskallen få bestämma när ett helt j*vla krig ska äga rum? Fan vad jag hatar Bush. Död åt Bush! Förresten är Svenska statsmän dumma? För någon månad sen gick kungen ut och sa att Brunei var ett trevligt ställe. I veckan gick Persson ut och sa att Bush var en smart man. Är alla politiker lika korkade eller är det bara dom som styr alla länder? Fan vad jag svär, ni ska komma ihåg att jag inte uppmuntrar till svordommar. Det är bara så att min mammas ordförråd inte är så stort, och det har på något sätt överförts till mig. Håller med dig till 100 % Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 1 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2004 lol, bara för att vissa amerikaner gör sånt är ju inte alla dumma? det är ju som att säga att alla i Afganistan är terrorister, bara för att Usama Bin Laden är det.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 1 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2004 Kolla på nyheterna och där sa dom att USA torterade irakiska fångar och våldtog dom! Dom tvingade en man att stå på en låda och om han trilla så fick han electricitet i sig! USA tror att dom äger! Dom tror att dom är "gudar" över jorden. Sluta kriga era mesar! Om jag vore EU ledare : Så skulle jag ta en trupp till irak och dödat alla amerikanska krigare!!! http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/stor...,470671,00.html Hur gammal är du egentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 1 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2004 (först och främst så är detta inte riktat till de som bor i usa då t.om med min mamma bor där) Va fan, hur kan ni försvara usa. Samma jävla misstag och fel begår de bara i mindre form, kolla på vietnam så har vi ungefär samma upplägg fast värre. Bush och deras politik går inte alls ihop med vad övriga länder tycker, de har ju inte ens fn på sin sida som har tagit bort all personal från landet. De har också börjat tappa kontrollen i flera städer och anarki håller på att bryta ut i vissa delar av irak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 1 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2004 håller med sirius! http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/stor...,471260,00.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 1 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2004 Ska du börja gnälla på britterna nu också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Noxzist Skrivet 1 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2004 jag stör mig iaf på USA...... det var nån jag känner (kommer ej ihåg vem) som skull e åka till usa...... på flygplatsen började det tjuta när han gick förbi. det kom fram en kille med en sån där som man söker igenom folk med ..det e så stor säkerhet i usa nu..... han stod en bit ifrån och börde sig fram för att söka igenom honom (han trodde väl att det var någon bomb eller nått) men iaf så sade hans tjej något skämt, fan vet inte var hon sade, men hon skämtade om något med bomben som dom trodde att det var..... så nu får hon ALDRIG åka till usa mer...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts