darkjak Skrivet 1 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2004 Jag har några frågor om att skapa skins. Jag har konverterat ett skin från the sims till GTA. Undrar om den bör funka (Min nuvarande dator pallar inte GTAIII). Ska huvud och kropp vara på samma bild, eller sepparat??? Vilken upplösning ska bilden ha?Hazuki.zip Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 4 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2004 (redigerad) Borta. Redigerad 26 februari, 2006 av IceCandy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2004 Jag har några frågor om att skapa skins. Jag har konverterat ett skin från the sims till GTA. Undrar om den bör funka (Min nuvarande dator pallar inte GTAIII). Ska huvud och kropp vara på samma bild, eller sepparat??? Vilken upplösning ska bilden ha??? det är en massa du måste ändra på den.. Huvudet ska vara på samma bild.. Du har inga skor, händer, fickor m.m. måste få alla propotioner.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 5 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2004 (redigerad) Borta. Redigerad 26 februari, 2006 av IceCandy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts